Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

    Korting op 420shop
    Na een uitvoerige zoektocht naar een 1:1 THC/CBD strain heeft onze opperblower
    gekozen voor Cannatonic (Resin Seeds).
    Omdat hij niet zeker weet of de CBD rijke strain hem een lekker effect zal geven, hebben we nog
    2 andere soortjes erbij gekozen dit zijn Aphrodite (Kannabia Seeds, dank je wel Hippie )
    en Sweet Tooth (Barney's Farm).

    Setup

    90x90 DR Secret Jardin
    400 w HPS met Nanolux EVSA (upgrade )
    Gold mix light aangelengd met zo'n 20% wormenmest ( gezaaid in lightmix biobizz, had ik nog staan)
    Biobizz voedingslijn
    Bacterial van No Mercy
    Neemolie (preventief tegen )
    10 stekpotjes (plastic 10 h 7 br)
    4 Smartpots van 26 liter ( of indien er weinig valt weg te selecteren een kleiner maatje )

    De zaden
    http://en.seedfinder.eu/strain-info/...c/Resin_Seeds/
    http://en.seedfinder.eu/strain-info/...annabia_Seeds/
    http://en.seedfinder.eu/strain-info/Sweet_Tooth/Barneys_Farm/


    De bedoeling is om de plantjes die achterblijven in groei weg te selecteren zodat er voldoende plaats is
    voor de sterksten in onze royale bungalowtent. Zodoende hebben we op 23 november 8 zaadjes in de lightmix
    ( 2x Cannatonic, 2 x Aphrodite en 4x Sweet Tooth) gedropt en met een plastic zakje op de vensterbank gezet.
    Ik weet niet waarom ik deze methode hanteer maar het werkt, tot nu toe.....
    Op 24 november lagen er een paar potjes om , hoewel onze "oudere" katten niet taalden naar kleine potjes op de vensterbank zijn ze onweerstaanbaar voor onze 2 nieuwe kittens. Op een ander plekje dan maar en een propagator kopen.
    Zolang maar in een hoge bak, afgedekt met plastic, op een hoge kast dan. Maar zit dat zwarte mormeltje ineens weer in de bak, weer gegraven in de potjes en terwijl we hem optilden liep er nog klein straaltje uit zijn pielemoosje

    Slagveldje........................................ ........He, waar zijn die potjes heen ?
    P1010381.jpgP1010387.jpg

    Tja, eigen schuld dikke bult ! Inmiddels propagator klaargezet, maar pfff de potjes pasten niet ...
    (wilde er twee kopen maar de growshopeigenaar "hoeveel potjes ? 10 ? oh dat kan makkelijk in een bakkie" nou niet dus)

    Tien potjes dus in een propagator gepropt waardoor hij niet helemaal afsloot. Aan weerszijden ingeklemd door een plant.
    Zo kunnen de katjes er niet bij, dacht ik. Uiteindelijk maar een grote glazen kom gepakt om over 2 potjes te zetten zodat de propagator dicht kon.

    He zouden we hier ook bij kunnen komen ? ............................

    P1010390.jpgP1010392.jpg

    Mrauwww, dit gaat niet meer lukken......

    P1010394.jpgP1010396.jpg



    Ondanks de terroristische aanslagen zijn er toch zaadjes ontkiemd. Op 27 november de eerste cannatonic, op 28 november ook aphrodite en sweet tooth. Nog niet allemaal en deels met de helm op, maar meer als wat ik durfde te hopen .

    P1010397.jpgP1010398.jpg

    En dan was ik nog van plan om een kort kweekverslagje te gaan maken dit keer....







    Attached Files
    Last edited by Stemma; 29 November 2014, 00:46.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    #2
    Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

    He Stemm ....

    Brandt maar los hoor, ik ga je volgen en zet mn stoeltje erbij !

    Veel geluk en maak er wat van .

    Hippie .
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      #3
      Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

      Succes, ik ben benieuwd!

      Comment


        #4
        Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

        veel geluk met je runnetje , diene sweet tooth heb ik al wel wat goeds over gehoord , ben benieuwd wat dit gaat geven

        groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          #5
          Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

          Ga ook mijn stoeltje zetten.
          Succes.

          Comment


            #6
            Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

            ik kom hier af en toe ook even kijken
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #7
              Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

              Ik lees ook mee!
              Deze soortjes staan ook op mijn verlanglijstje voor in de toekomst.
              Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

              Comment


                #8
                Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth



                Ghihihihi die mumzel.

                Comment


                  #9
                  Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                  Mooie soortjes! Heb al veel gehoord over die cannatonic! ben benieuwd!

                  Sent from my C2105 using Tapatalk
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                  Comment


                    #10
                    Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                    succes ermee stemmaku , mijn zetelke staat .

                    Comment


                      #11
                      Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                      Leuk de poezekes nog eens te zien, succes met je zaailingen Stemma!

                      Comment


                        #12
                        Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                        Bedankt heren , ik hoop dat ik jullie en mijn zoons niet teleur zal stellen


                        30-11

                        Gisteren zijn de Nanolux 400 w en son t pia lampen binnen gekomen, vanmorgen heeft mijn man ze aangesloten.
                        Eindelijk kunnen de meiden achter het raam vandaan
                        Ze hebben na de martelpartij met Tommie ( de kat) 1x wat wortelstimulator gehad om bij te komen van de schrik.

                        Zo staan ze erbij

                        De aphrodite , 1 potje nog leeg ?
                        P1010410.jpg

                        De cannatonic
                        P1010411.jpg

                        De sweet tooth, 2 lege potjes
                        P1010413.jpg

                        Omdat sommige al enorm gestrekt zijn ga ik ze opnieuw oppotten, weer in de lightmix maar nu van goldlabel.
                        Tevens ga ik de "verdwenen zaden"proberen op te sporen.

                        De special light mix, veel luchtiger van structuur dan de biobizz lightmix (naar mijn mening)

                        P1010414.jpg

                        De sweet tooths, wat een wortel al en wat een verschil onderling , hup opnieuw in de mix.
                        P1010415.jpgP1010416.jpgP1010419.jpg

                        hier aphrodite en de cannatonic worteltjes, elk worteltje volgt zijn eigen weg.
                        Ik hoor al het gemopper over dit gedoe met de worteltjes, het heeft niet mijn voorkeur maar we zullen zien of dit goed gaat.
                        P1010417.jpgP1010418.jpg



                        Waar zijn de "verdwenen zaadjes" gebleven ?
                        Ik heb de potjes voorzichtig leeggestrooid en zachtjes "doorgewoeld" met mijn vingers maar niets gevonden.
                        Het potje waar een aphroditezaadje in zat rook ontzettend naar een kattenurinoir , bah.... deze heb ik niet "grondig" doorzocht.
                        Het lijkt er dus op dat deze zaadjes zijn opgegeten door Tommie ??

                        P1010423.jpgP1010424.jpg


                        Hier de 7 overgebleven ontkiemde zaadjes.
                        De voorste rij hebben achterstand, maar vanwege de barre omstandigheden geef ik ze nog een weekje de tijd om zichzelf te bewijzen.
                        Ze hebben allemaal wat rootjuice (ca 15 ml)gehad, 10 druppels in 100 ml water.
                        Eigenlijk is mijn keuze al gemaakt.
                        Vind dat de kwaliteit van de achterblijvers niet zijn af te rekenen op het zaad (breeder) aangezien mijn kat in de gezaaide potten heeft lopen graven en dansen, waarvan akte !

                        P1010425.jpgP1010426.jpg


                        En huppakee de tent in, het licht eerst op 200w en de kap op 40 cm hoog zodat ze even kunnen wennen.
                        Morgen worden het wattage en de hoogte van de lamp aangepast, en zo verder.
                        P1010428.jpgP1010427.jpg

                        Ben benieuwd....
                        Attached Files
                        Last edited by Stemma; 30 November 2014, 14:46.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #13
                          Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                          volgen!
                          neemolie? dat ken ik niet.
                          zal ook ff de search/google ervoor gebruiken.
                          ...

                          Comment


                            #14
                            Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                            Veel suc6 met je kweek , ben erbij !

                            Comment


                              #15
                              Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                              Zelf had ik het niet opnieuw over gepot. Nu start ik wel altijd met de potjes maar voor 2/3 gevuld zodat als ze wat strekken ik het potje nog kan aanvullen zodat ze stevig blijven staan. Pas als het potje goed is vol geworteld verpot ik ze dan naar iets wat minimaal 2 x groter en een stuk dieper is en poot ze dan zo diep dat de lobblaadjes nog net boven de aarde uit komen (+/_ 1 cm). Op de penwortel zitten hele kleine haarworteltjes met aan het uiteinde het wortelmutsje waarmee ze drink. Bij zo vroeg verpotten beschadig je deze onheroepelijk en moet ze opnieuw deze haarworteltjes aanmaken. Totdat dit gebeurd is, zoon 24 uur, kan ze niks drinken. Met de penwortel zelf kan ze niks opnemen enkel met het wortelmutsje.
                              In de propegator met hoge lv zullen ze dit wel overleven maar het is verre van een ideale start. Bedenk dat elke achterstand die ze in de eerste week oplopen enkel groter wordt naarmate de kweek vordert.

                              Last edited by FlintStoned; 30 November 2014, 14:55.

                              Comment

                              Bezig...
                              X