Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

    9 december

    Dag des oordeels.......

    Welke plantjes houden we en welke doen we weg?

    Het groepje bij elkaar
    op 4-12 en op 9-12
    P1010446.jpgP1010451.jpg

    De familie Cannatonic, de meest rechtse (cannatonic 2) lag plat maar groeit gewoon weer omhoog
    mag van mij weg.

    P1010453.jpg

    De familie Sweet Tooth, mmmm lastig.....

    P1010455.jpg

    en dan de Afrodite, zij mag blijven..
    P1010457.jpg

    Ik vind het toch wel apart dat je nu zo klein al verschillende phenotypes ziet
    en de cannatonic geurde al behoorlijk bij het verplanten, dat belooft wat

    Eerst de aarde maar mengen
    P1010459.jpg
    Op de chat vonden ze alle plantjes goed genoeg om mee door te gaan, dus heb ik ze
    allemaal maar gehouden, wel met twijfels over het hellende maar doorgroeiende plantje.

    Uiteindelijk maar 7 x 13 liter potten gevuld ( met ongeveer 20% wormenmest en 80 % lightmix- 4 kommen lightmix,1 kom wormenmest) en de plantjes daarin gezet. Alles tot aan de lobblaadjes onder gezet in de luchtige mix, dit zal nog wel inklinken dan vul ik het weer aan.
    ( had nog plastic potten van de buitenkweek, wel ongebruikt maar met heel heet water en sop goed afgewassen)
    Mijn voorkeur gaat eigenlijk naar maximaal 5 plantjes in de tent,
    heb er gewoon teveel gezaaid en alles is opgekomen ( wat niet is opgegeten door de kat)

    Heb vervolgens root juice en bio heaven gegeven, straks nog wat Vital blad spray vlak voordat de lichten uitgaan. misschien plaats ik zo nog een foto van de tent en anders komt dit morgen.

    Wat denken jullie ervan ?

    Hier nog een foto van mijn vandaag ontvangen prijs uit de JD lotto
    P1010469.jpg

    Tot laters
    Last edited by Stemma; 9 December 2014, 23:54.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #32
      Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

      die zijn in de laatste 5 dagen mooi gegroeid en ik zou eerlijk gezegd bijna denken dat de plant links onder bij de cannatonic een sweet tooth is kijkende naar de bouw van de plant maar dat is wel mooi om te zien dat de verschillen in bouw van de plant enz. al zo vroeg te zien zijn.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

      Comment


        #33
        Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

        @ilikebigbuds, je zou het bijna denken , mocht er op een of andere manier een switch zijn geweest komen we daar uiteindelijk wel achter
        De LV blijft aan de lage kant tussen de 30 en 40 Temp tussen 27 en 20

        Zo nadat ik wat Vital van ecostyle heb gesproeid , het licht uitgedaan en een foto gemaakt.


        P1010471.jpg

        Tot laters
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #34
          Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

          staat hier allemaal lekker bij stemmaku .
          keep it green he !


          Groetjes Steundje

          Comment


            #35
            Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

            14 december, hoogste tijd voor een update .

            In chronologische volgorde

            11 december, na de overvloedige spraybeurt met Vital van Ecostyle (nadat de lichten uit gingen)
            is waarschijnlijk niet alle vloeistof door de bladjes opgenomen waardoor wat brandvlekken zijn ontstaan.
            Het was de bedoeling om de silicum in de Vital de plant te laten versterken, maar enkele blaadjes zijn daarvan het "slachtoffer"geworden, weer wat geleerd...

            P1010484.jpgP1010481.jpgP1010485.jpg

            De zwarte potten waren toch niet helemaal naar mijn zin. Ik vond ze echt warm worden, tegen heet aan dus besloot ik dan nogmaals te gaan overpotten naar smartpotten. Ja, ik heb het commentaar al gehoord op de chat "niet verstandig stupid.gif--> ".
            Maar als gevoelsmens ga ik nu eenmaal op mijn intuitie af en als het niet goed voelt, dan moet het anders...
            Omdat 15 liter smartpotten niet voorradig waren en ik perse smartpotten met handvaten wilde heb ik voor
            19,6 liter potten gekozen, de pot met de afrodite zou ik dan maar deels vullen omdat dit een grote plant dreigt te worden
            (vlgs Kannabia).

            12 december, de smartpotten zijn gearriveerd. Even de nodes tellen, kijken of er gelijk getopt kan gaan worden.
            Cookaap en steudheufd hebben me nog een keer geinstrueerd over "hoe te toppen" dus we gaan ervoor.
            Hoewel ze de eerste week enorm strekten, is de groei in hoogte hierna beperkt gebleven zodat de nodes erg dicht op elkaar zaten.
            Bij sommigen zaten de eerste blaadjes pal naast de lobblaadjes waardoor ik deze dan als 1 node heb geteld. ik heb dus teruggetopt tot de 3e of 4e node.

            Hup, met de duimnagel en daar ligt het topje...
            P1010500.jpgP1010501.jpg

            Zo na de onthoofding nog verplaatst naar de nieuwe potten, ik heb de dames dus weer heerlijk m17.gifverwend
            ze lachen als boerinnen met kiespijn.....

            P1010514.jpgP1010515.jpg

            14 december,
            De plantjes lijken, zo op het oog, geen nadelige gevolgen te hebben van de verpot en vertop sessie

            P1010517.jpg

            Ik heb gisteren(13-12) op aanwijzing van Shivaman nog de onderste blaadjes (net boven/naast lobblaadjes)
            weggehaald.

            Op de getopte plaatsen groeit alweer wat, of het de gewenste groei is hoor ik graag van jullie..
            P1010519-1.jpgP1010522-1.jpgP1010518-1.jpg

            De nieuwe blaadjes zien er goed uit.
            De beschadigingen op de blaadjes lijken echt gerelateerd aan de spraybeurt met Vital.
            Volgende keer iets later en iets zuiniger spuiten.
            Er staat nog een behandeling met neemolie op het programma, hier wachten we dus nog wel week mee.

            P1010522.jpgP1010521.jpg

            Bedankt voor jullie aandacht, tot laters smiley!.gif !
            Attached Files
            Last edited by Stemma; 14 December 2014, 23:06.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #36
              Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

              zonde dat het geven van bladvoeding voor wat schade heeft gezorgd, maar het is zo te zien maar heel beperkt toppen lijkt me erg goed gelukt aan de nieuwe groei te zien.
              ze groeien lekker door dus hoop dat ze lekker zo door gaan.

              Grtz Bigbuds
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

              Comment


                #37
                Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                Dank je Ilikebigbuds !

                Ik denk ook dat je gelijk hebt met je eerdere opmerking over het "verwisselen" van twee strains want het lijkt inderdaad of de cannatonic 3 en sweet tooth 3 met elkaar verwisseld zijn .
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #38
                  Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                  haha naja je zult het pas zeker weten als iemand de wiet daadwerkelijk heeft gerookt en vergeleken, of de geuren moet erg herkenbaar zijn maar dat verwisselen is snel gebeurt als je een aantal plantjes hebt staan. En voor het proces maakt het gelukkig niet uit wat voor labeltje er bij de plant staat
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                  Comment


                    #39
                    Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                    Ziet er goed uit stemma

                    Comment


                      #40
                      Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                      Hey Stemma,

                      Plantjes staan er mooi groen bij. Jammer van het akkefietje met de vital. Ik heb deze ook gebruikt maar dan in combinatie met vita race van plagron. Allebei 2.5 ml op een liter water. Wekelijks net na licht uit krijgen mijn dames hiermee een douche en ik zet ze ook flink nat. Dit herhaal ik tot aan de bloei. Misschien dat je inderdaad wat veel gebruikte maar dan in dosering? Je idee over vital is alvast wel juist.

                      Dat silicium is de reden dat ik het ook gebruik.

                      Het lijkt verder wel goed te komen met de kleintjes.

                      Succes nog en tot later.

                      Bongool

                      Comment


                        #41
                        Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                        Je hebt ze wel heel snel overgepot als die eerst in 11L potten stonden? Blijkbaar toch probleemloos gelukt
                        Het overvloedig besproeien (en misschien een te hoge dosering?) van Vital is waarschijnlijk de oorzaak van die verbrandplekken. Niet overvloedig, maar lichtjes besproeien in het vervolg En om de 2 weken.
                        Succes verder,

                        Grtz!
                        Last edited by Rodigan; 15 December 2014, 15:50.
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                        Comment


                          #42
                          Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                          Hee stemma. Mooie plantjes! Ze staan er mooi en gezond bij. Zeker die aphrodite is een plaatje.

                          Comment


                            #43
                            Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                            Staan er goed bij en grotere potten is grotere planten niks mis mee.
                            Komt er ook meer aan

                            Comment


                              #44
                              Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                              Gaat goed stemma! Dat vroeg toppen loont vaak. Je ziet nu al dat je eigenlijk 4 nieuwe groeischeuten op 1 gelijke hoogte hebt gecreeert.
                              Ga zo door!

                              Comment


                                #45
                                Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

                                Bedankt voor jullie reakties

                                @Bongool, ik denk dat ik echt veel te veel heb gespoten met de gedachte dat de onderkant van de blaadjes goed geraakt moesten worden, ondertussen was de onderkant van mijn tent al drijfnat

                                @Rodigan, de 11 liter potten waren eigenlijk al een tussenoplossing omdat ik van 4 of 5 planten uitging en er bleken ineens 7 zaadjes goed aan te slaan. Verder waren ze niet naar mijn zin omdat ze echt heel warm werden, dit zal met een dichter bladerdek uiteindelijk wel minder zijn geworden. Maar nu staat het naar mijn zin, ik hoop ook van de planten

                                @Weedfan, Ja die Afrodite moet ik straks binnen de perken zien te houden. Zou vlgs Kannabia zou ze max 15 dagen onder 18/6 moeten staan om niet te groot te worden. Omdat ik ook indica dominant heb staan wil ik tot 18 a 19 dagen groei gaan,
                                vind het wel spannend allemaalhoop niet op een "invasion of the bodysnatchers"

                                @MWay, ik hoop inderdaad op een goede opbrengst, maar vooral op een lekker wietje
                                (alhoewel ik met 200 gram al zo trots zijn als een een aap met 7 ...... )

                                @Cookaap, vond het ook wel apart dat ik bij dat ene plantje (foto 9) 4 sprietjes zag verschijnen terwijl ik er 2 verwachtte



                                tot laters weer
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X