Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP Plantje vernield!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HELP Plantje vernield!

    Korting op 420shop
    Beste kwekers!

    Ik vind dit echt het meest zieligste wat ik ooit heb meegemaakt. Ik heb een wietplantje genaamd Little G (kijk mijn kweekverslag). En vanaf gister (29-04-2015 13:38) was ze nog helemaal in orde. Maar nu ik vanmiddag ging kijken, was ze vernield! HELEMAAL! Ik zal even fotos maken:

    IMG_20150430_192723.jpgIMG_20150430_192702.jpgIMG_20150430_192739.jpgIMG_20150430_192719.jpg

    Ik heb een vermoede wie het heeft gedaan maar mijn vraag is nu, valt ze nog te reden of denken jullie dat ik beter opnieuw kan beginnen met een nieuw plantje? Heb namelijk nog 2 zaadjes (White Widow Auto Flowers Feminized). Als ik opnieuw begin dan doe ik dat wel binnen met lampen aangezien buiten nu VEEL ste riskant met die Kl**tzakken in de omgeving.

    Groetjes, Applejuice
    Attached Files
    Don't kill my high, because you're too low!

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: HELP Plantje vernield!

      BEst LR2,

      Er zijn GEEN vogels, katten, konijnen, of andere dieren die het hebben gedaan. Wat er is gebeurd is dat een van de bakjes waar de grote bak op stond, is op het plantje verplaatst, tenzei deze beesten duimen hebben en handen. dan zijn het inderdaad beesten geweest. Als ik het plantje zou laten redden, en zou doen wat je zecht door het te splitsen, zou ze dan wel toppen kunnen produceren? Ik wil dit plantje echto nog kunnen proberen te redden voor wat het nu is. Denk je dat dit de moeite nog waard is? Of denk je? Haal maar uit de grond?

      Groetjes.
      Don't kill my high, because you're too low!

      Comment


        #4
        mutatie1.jpgmutatie2.jpgmutatie3.jpgmutatie4.jpgmutatie5.jpg

        Daarnaast zou ik graag zien dat je eens nadenkt over dit: is al die paniek, veiligheidsmaatregelen, potjes met schroeven, stenen eromheen, foto's maken en verslagjes typen, talloze topics openen over iedere poep en scheet, is dat die 5-10 gram wiet wel waard? Kun je niet beter met 50 euro naar de shop lopen?
        Er bestaat zoiets als 'teveel zorg' een veel voorkomend beginnersprobleem. Laat die plant lekker zijn ding doen joh. Als 'ie het niet overleeft, dan zaai je toch een nieuwe. Als 'ie het wel overleeft, dan kun je alsnog een nieuwe zaaien. Niemand die er raar van op kijkt. En beschadiging is aan de orde van de dag. Als je eens googled, zie je dat planten veel ergere situaties hebben kunnen overleven.

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...t-door-de-wind
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-plant-geknakt
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...p-uit-mn-plant
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...gevreten-plant
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...te-buitenkweek

        Om maar wat voorbeelden te geven..
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: HELP Plantje vernield!

          Ik weet 100% zeker dat het geen beesten zijn geweest. een van de 2 bakjes die je op de foto ziet, was omgedraaid en er stond nog een bak overheen zodat beesten er niet aan kunnen komen, en een beest kan die bak er niet afhalen vervolgens een van die kleine bakjes omdraaien en de grote bak er weer op zetten. Dat is onmogelijk! Ik heb die personen aangesproken en ze stonden van zenuwen toen ik ze aansprak hierover. Het intereseert me vrij wijnig dat het is gebeurd, het is sneu maar ik kan er niet tegen dan kamaraden dat doen. En vooral als je er tijd en moeite in steekt. Maar ik kan wel begijpen dat beesten zoiets zouden doen maar dit geval is dat dus ECHT niet zo.
          Don't kill my high, because you're too low!

          Comment


            #6
            Re: HELP Plantje vernield!

            Vind wel dat je kameraden zich beestachtig gedragen
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Re: HELP Plantje vernield!

              Nou beestachtig... meer als maten naaiers... Maar we zullen morgen zien hoe ze eruit ziet. ik zal morgen nog even een foto plaatsen
              Don't kill my high, because you're too low!

              Comment


                #8
                Re: HELP Plantje vernield!

                Het belang van "niemand vertellen dat je wiet kweekt", in de praktijk.

                Ze stonden in je achtertuin toch ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: HELP Plantje vernield!

                  Slimme tip en ja klopt ze staat nogsteeda in de achtertuin
                  Don't kill my high, because you're too low!

                  Comment


                    #10
                    Re: HELP Plantje vernield!

                    Dat plantje komt er wel weer bovenop, heeft nog genoeg blad over.
                    De aandacht erop vestigen door er van alles omheen te leggen plus nog eens een laag hydrokorrels vind ik dan weer minder slim.

                    Comment


                      #11
                      Re: HELP Plantje vernield!

                      Dus ik moet der gewoon open en bloot laten staan? En de beesten dan (in dit geval vogels)
                      Don't kill my high, because you're too low!

                      Comment


                        #12
                        Re: HELP Plantje vernield!

                        Ik heb hier wat kleinfruit staan, het netje dat daar overheen gaat houdt de vogels eraf. Ik overweeg het ook voor mijn wietplantjes te gebruiken, als ze straks uit het kasje de volle grond ingaan.
                        Hier wordt er ook regelmatig uitbundig gesnoeid door die vliegende terroristen, namelijk.
                        Ik houd er rekening mee, dat mijn planten vernield worden door vogels of ander ongedierte, geript worden door mensen, of in beslag worden genomen door de lokale hermandad. Dat hoop ik natuurlijk niet, maar totdat er oogst veilig in een weckpotje binnen ligt, is er niets zeker.
                        Rechtsbescherming heb je natuurlijk niet door dat hypocriete gedoogbeleid. Alles wat je oogst is meegenomen. Klinkt klote, maar daar komt het voor mij op neer. Fijne 'vrienden' overigens, in ieder geval veel succes gewenst!

                        Comment


                          #13
                          Re: HELP Plantje vernield!

                          Nou vrienden zijn het niet meer. Ik hou niet van vernieling en al helemaal nirt als het stiekrm word gedaan. Ze komt er nu weer langzaam bovenop. Toch heel erg bedankt voor het beantwoorden van mn vraag super forum.
                          Don't kill my high, because you're too low!

                          Comment


                            #14
                            Re: HELP Plantje vernield!

                            Reken er maar wel op dat die kerels rond oogsttijd even terug komen om te plukken. Daar doe je niets tegen, behalve in een tentje op de wacht liggen. Als ze echt de daders waren, dan komen ze zeker terug. Als ze het niet gedaan hadden, weten ze er nu alsnog van. Met een beetje pech bellen ze de politie..
                            Daarom: weet wat je zegt, en tegen wie.

                            Met de boefjes die ik gepakt heb, heb ik een deal: ze kunnen een zakje komen ophalen na de oogst, als ze hun mond houden en me helpen opletten/verdedigen op andere rippers. Dat werkt al een paar jaar prima.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #15
                              Re: HELP Plantje vernield!

                              Heb je goed gedaan. Het leukste van alles is... Ik had een deal met ze voordat ze het hadden vernield. Dat ze een zakje krijgen maar dat ze hun mond moesten houden. Maar nog slopen... Politie bellen doen ze zoiezo niet. En zo wel. Dan wel hea.
                              Don't kill my high, because you're too low!

                              Comment

                              Bezig...
                              X