Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe vochtigheid en temperatuur onder controle houden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klimaat: hoe vochtigheid en temperatuur onder controle houden

    Korting op 420shop
    Hoi medekwekers

    ik ben pas begonnen met zelf plantjes te kweken.
    ik heb een homebox tent en alle nodige accessoires maar ik krijg mijn luchtvochtigheid en temperatuur niet onder controle. hebben jullie tips voor mij?
    en heeft er iemand nog ervaring met bio tabs? wat zijn jullie resultaten hiervan?

    groetjes

    #2
    Re: hoe vochtigheid en temperatuur onder controle houden

    eerste vraag weet ik niks over, tweede vraag kan ik alleen zeggen dat ik biotaps heb besteld bij 420shop en deze in de grond heb gedrukt bjj mn planten.. moet iets van voeding of iets dergelijks zijn. Wordt er vast niet slechter op en ze kosten bijna niks dus
    - Kweekverslag 2015

    Praten tegen je plant helpt!

    Comment


      #3
      Re: hoe vochtigheid en temperatuur onder controle houden

      Wat meer info zou handig zijn. Te hoog of te laag? Wat gebruik je momenteel van accessoires?

      Comment


        #4
        Re: hoe vochtigheid en temperatuur onder controle houden

        temperatuur is het belangrijkst, die kun je prima regelen door flink af te zuigen..
        De LV maakt geen zak uit; die wisselt buiten ook constant, van 90% in de ochtend, tot 5% in de middag, tot 100% in de avond. Zelfs net boven de grond is die hoger dan bovenin je tentje.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: hoe vochtigheid en temperatuur onder controle houden

          Afmetingen van de tent, wat voor afzuiger + filter, hoeveelheid en wattages lampen.

          Comment


            #6
            Re: hoe vochtigheid en temperatuur onder controle houden

            LV is niet zo belangrijk als je met zaden kweekt. Rond de 40-50% is prima.
            Temperatuur kan niemand iets over zeggen als ze niet weten waar je exact mee kweekt: licht, afzuiging,ruimte.

            Topics over tabs zijn te vinden in het forumdeel over voeding, bijvoorbeeld:

            Topic 1
            Topic 2
            Topic 3

            Lees je die drie topics helemaal door, weet je alles over tabs, denk ik.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: hoe vochtigheid en temperatuur onder controle houden

              ik heb een q100 van homebox heb een lamp die kan van 350 tot 650 wat gaan heb afzuiging van vents ksb125 u. van zaad heb ik twee amnesia 1 bubble kush 1 choco haze 2 trainwaeckrer sativa. ja voeding heb ik van bio taps ik hoef ook geen ph te meten maakt het kweken makkelijker zeden ze tegen mij omdat ik geen ervaring heb met binnen het is de eerste keer . maar wil toch een goede oogst kunnen neerzetten de eerste keer . groetjes aan iedereen

              Comment


                #8
                Re: hoe vochtigheid en temperatuur onder controle houden

                Kkk


                Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: hoe vochtigheid en temperatuur onder controle houden

                  Oeps sorry tip verongeluk niets gezegd


                  Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

                  Comment

                  Bezig...
                  X