Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad hangt en is erg droog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad hangt en is erg droog

    Korting op 420shop
    Beste mede growers ik ben net even bij mijn vriendinnetjes geweest en tot mijn verbazing zag ik ineens het blad hangen en het blad ziet er aardig droog uit bij allemaal iemand een idee te weinig water????

    #2
    Re: Blad hangt en is erg droog

    Til de potten op en je weet het.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Blad hangt en is erg droog

      Hangt de lamp er niet wat laag op, ze lijken het warm te hebben aan het golvende blad tezien.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: Blad hangt en is erg droog

        Nee mijn lamp hangt op 60cm en gebruik een 600 watter lijkt me goed toch???? En qnq Dankje voor je leuke reactie weer

        Comment


          #5
          Re: Blad hangt en is erg droog

          Ik heb mijn 400 watter ook op 40 hangen gehad in hetzelfde stadium, net hetzelfde blad als jij nu hebt, volgende keer hang ik mijn lamp op 50 voor een langere periode, droogt allemaal te snel uit.
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Blad hangt en is erg droog

              Ze gaan echt niet uit hun potten stijgen, die warmte nodigt volgens mijn niet echt uit om naartoe te groeien en licht schijnt er genoeg om niet te moeten strekken.

              Zelf bloei ik af onder 600watt, ontkiemen en voorgroeien zou ik niet durven net omdat dat te grof, ik heb spijtig genoeg niks minder dan 400watt.
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                #8
                Re: Blad hangt en is erg droog

                Ik kan ook schakelen van 400 tot 690 dus jij zegt nog even 400 dan pas 600

                Comment


                  #9
                  Re: Blad hangt en is erg droog

                  Oorspronkelijk geplaatst door Secret jardin View Post
                  Nee mijn lamp hangt op 60cm en gebruik een 600 watter lijkt me goed toch???? En qnq Dankje voor je leuke reactie weer
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Blad hangt en is erg droog

                    Jij bent pure enrst nou snap ik waarom veel mensen een ander forum kiezen

                    Comment


                      #11
                      Re: Blad hangt en is erg droog

                      Als je niet tegen Q zijn antwoorden kan en niet begrijpt dat je domme vragen stelt dan wens ik je veel rookplezier met je kutwiet binnenkort, als je de oogst haalt. Ennuh, ik zou deze vraag niet stellen op wietforum want daar zijn ze nog iets serieuzer en ernstiger dan hier. Je hebt dit forum duidelijk nog niet goed gelezen, en als de inhoud van het forum je niet aanstaat waarom ben je hier dan, wie had je gedacht dat ging antwoorden. Tja je laat jezelf liever wat wijsmaken door gatlikkers die het fout hebben, je bent niet uniek in je persoolijkheid, en het is jou domheid. Vaarwel.
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment


                        #12
                        Re: Blad hangt en is erg droog

                        Kom op Secret, een beetje respect voor de ervaren oudgedienden hier.

                        Q geeft een normaal antwoord wat op jou vreemd over komt en dan ga je hem gelijk bashen ?
                        Ik dacht de eerste keer ook 'potten optillen ? Zo simpel ? ' en ja, het is zo simpel
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Blad hangt en is erg droog

                            Secret, ik heb altijd veel plezier om de antwoorden van Q. Ik hou dan ook wel van een tikkeltje sarcasme. Ik vind het echt bewonderenswaardig van hem dat hij nog steeds antwoorden blijft geven op vragen die al honderden keren voorbij komen. Hij zit al op de 14.000 reacties en ik denk dat hij al zeker zo'n 700 keer het potten optillen en wegen heeft benoemd. Eigenlijk zou ik dan een echt 'grumpy' reactie verwachten.
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #15
                              Re: Blad hangt en is erg droog

                              Tja, als je het forum echt leest heb je dat gedoe niet met Q, niet dat ie dan meer zegt hoor

                              dan kijkt ie eerder bescheiden mee
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment

                              Bezig...
                              X