Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad problemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad problemen

    Korting op 420shop
    Hallo bladproblemen 4e week bloei buitenplanten .plagron growmix staan ze in ph is goed en echt alle 5 de planten tonen de zelfde symptomen het witte opde bladeren is tegen meeldauw[ATTACH=CONFIG]304391[/ATTAC20160824_182504.jpg20160824_182504.jpg20160824_182513.jpgH]
    :

    #2
    Re: Blad problemen

    Beetje bijvoeden en verder niet teveel van aantrekken.

    Comment


      #3
      Re: Blad problemen

      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
      Beetje bijvoeden en verder niet teveel van aantrekken.
      Bedankt voor je reactie maar bijvoeden nog met groeivoeding
      :

      Comment


        #4
        Re: Blad problemen

        Hoi beowulf met voeding geven bedoel je nog groeivoeding geven ?
        :

        Comment


          #5
          Blad problemen

          Ikzelf zou bloeivoeding geven nu.
          Ze staan in relatief kleine potten voor de omvang van de plant. Die grond is wel leeggetrokken denk ik.
          Als ze nog lang moeten staan is het zelfs het overwegen waard om ze nog eens over te potten in een witte cementkuip.
          Die zwarte potten worden loeiheet in de volle zon, niet fijn voor de wortels.
          Succes

          Comment


            #6
            Re: Blad problemen

            Groeivoeding ook ja. Zo nog een keer of 4-5 verspreid over dik twee weken. Als mijn batmix is uitgewerkt geef ik ze de eerste weken bloei wat groeivoeding bij en daarna mogen ze vergelen. Growmix is veel sneller uitgeput.

            Comment

            Bezig...
            X