Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

    Korting op 420shop
    Hooi piepz

    Dit weekend heb ik weeral al eens een poesje gered van z'n ondergang.
    Het gaat om een mooie en zeer lieve vrouwelijke Devon rex poes.

    102_0328.jpg102_0316.jpg102_0319.jpg

    Toen ik ze vond, zat er slijk en poep op haar velletje haar oogje zat met slijm, ze was ondervoed en ging vergaan van de kou..
    Dit soort poezen heeft enkel de dons haartjes ipv de volledige vacht en met de komende winter ging het arme ding het niet overleven, het is een bijna naakt kat als het ware

    De avond van de redding ben heb ik haar direkt naar de dierenarts gedaan en heeft hij het nodige gedaan om haar weer gezond te maken. Een spuitje antibiotica en een zalfje voor het oogje, een spuitje vitaminen, ontworming en ontvlooing.

    Ikzelf zou het dol graag houden!! Maar wij wonen op een appartement en we hebben er al drie...zou een beetje veel worden101_1826.jpg101_1768.jpg

    Als ik het voor het zeggen had bleef het hier, maar voor het goede sfeer hier in huis heb ik toch maar mijn koppige kop gedraaid en toch in gezien dat het ind wat veel zou worden met 4 poezen.

    Bij deze doe ik een oproep aan jullie.
    Willen jullie ons helpen een goeie thuis te vinden voor deze lieve schat...

    102_0334.jpg

    Waar de thuis ook moge zijn we komen ze brengen !!

    Groetjes Bubbs & Co
    sigpic

    #2
    Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

    super , dat je er over ontfermd.

    Comment


      #3
      Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

      mooi beest en super dat je der niet liet zitten.
      hoop dat je snel een huisje vind voor der
      ​fuck you, you fucking fuck

      Comment


        #4
        Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

        hoop dat ze snel een thuis vind!
        goede actie bubba,zouden meer mensen moeten doen!

        Comment


          #5
          Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

          ey bubs heb je dr wa meer info over, geslacht en castratie?
          mss handig voor geinteresseerden, en ff uit nieuwsgierigheid, betaal je daar dan voor als je zo een gevonden dier langs de dierenarts brengt?

          Comment


            #6
            Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

            Een poes is een vrouwelijke kat: daar valt niks bij te castreren. De baarmoeder wordt verwijderd, (en niet zoals bij vrouwen de eileiders afgebonden of dicht gebrand) zodat ze niet meer krols worden.

            Comment


              #7
              Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

              2de lijn: Het gaat om een mooie en zeer lieve vrouwelijke Devon rex poes.

              Comment


                #8
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

                  Tof gedaan man, ikzelf heb al 4 poezen of ik nam ze in huis
                  Mijne zijn ook allemaal afdankertjes die ik van de straat gered heb...
                  Nu 4 op een appartement lukt wel ze, hier geen problemen mee

                  Comment


                    #10
                    Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

                    yeah ganjax zo hoort ^^ zelf onze schildpad hebk gered
                    nu ind ik zou het helemaal zien zitten maar de vrouw des huizes heeft het liever niet dus is het beste een warme thuis te vinden, letterlijk en figuurlijk dan

                    Nog maals zet het op je facebook ofzo piepz je zou mij maar vooral de poes gelukkig maken !

                    Grtjs
                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

                      Sorry man, hier ook geen plek meer.
                      Mensen die zo van poezen houden zijn in mijn ogen fijne mensen, fijn mens!

                      Comment


                        #12
                        Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

                        Ghehe Wjw

                        nu als we geen thuis vinden blijft ze zowiezo hier ^^
                        sigpic

                        Comment


                          #13
                          Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

                          Dit zijn kostbare katten ik vermoed ook dat hij is weg gelopen en waarschijnlijk zitten er ergens mensen die verdriet hebben dat hun kat weg is.
                          Dus ik zou even wat posters plaatsen als ik jou was bubbels.
                          Dit soort katten zijn ook erg aanhankelijke katten en katten die veel aandacht vragen ze zitten graag op schoot en soms lijkt het als of ze tegen je praten.
                          Tis een zeer mooie kat.

                          Helaas als ik een nieuwe kat zou nemen ooit zou het een Britsekorthaar zijn
                          Hoop dat je iemand vind en inderdaad 4 katten in huis is veel en kost ook veel geld
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

                            Onze katten zijn altijd verschoppelingen geweest. De eerste heette Sloepie: ze was gevonden in het Sloegebied. Het was een lelijk, maar wel een lief scharminkel. Niemand wilde haar en we hebben haar gered van het spuitje. Onze tweede kat was Lizzy, die in een halfjaar tijd 6 bazen heeft gehad. Ze is maar 3 jaar geworden en doodgegaan aan Fip. Nadien hebben we 2 agressieve katers -die ook genomineerd waren om in te slapen- in huis genomen: Donder en Bliksem. Donder is nu dood, maar Bliksem geniet nog altijd van onze gastvrijheid. Hij brengt ons bijna dagelijks cadeautjes: houtduiven, turkse tortels, merels, lijsters, veldmuizen, spitsmuizen en helaas ook onlangs nog 2 vuurgoudhaantjes. Overigens is Bliksem wel een man van de klok: op werkdagen staat onze wekker op half zes, maar in het weekend op half zeven. Omdat het hem te lang duurt maakt hij ons in het weekend gewoon wakker om een uur of zes.
                            Last edited by Xtreme; 7 December 2011, 09:45.

                            Comment


                              #15
                              Re: Gered Devon Rex poesje zoekt een nieuwe thuis

                              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                              Dit zijn kostbare katten ik vermoed ook dat hij is weg gelopen en waarschijnlijk zitten er ergens mensen die verdriet hebben dat hun kat weg is.
                              Dus ik zou even wat posters plaatsen als ik jou was bubbels.
                              Dit soort katten zijn ook erg aanhankelijke katten en katten die veel aandacht vragen ze zitten graag op schoot en soms lijkt het als of ze tegen je praten.
                              Tis een zeer mooie kat.

                              Helaas als ik een nieuwe kat zou nemen ooit zou het een Britsekorthaar zijn
                              Hoop dat je iemand vind en inderdaad 4 katten in huis is veel en kost ook veel geld
                              Ik ben er 100 zelfs 200% zeker dat het een achtergelaten kat is, ik heb de man gesproken die ze heeft achtergelaten. en blijkbaar mocht hij geen huisdieren meer in ze appartement, dus dacht hij ze bij een bende straat katten ze zetten, geen goed idee, maar intussen zijn de voor uizichten op een thuis al beter ^^

                              Fijn werk van je extreme, hebben ze nog wat jaartjes genoten voor ze natuurlijk sterfde .)
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X