Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Resident in Tenerife, Spanje.
3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje -
Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)
Ok ,heb ze nu in de badkamer gezet en ik gok dat het ongeveer 24 graden daar is
, heb ze net langs de verwarming gezet
Comment
-
Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)
Vanmorgen heeft eentje een staartje laten zien, wel minuscuul, ik gok een halve millimeter
wachten tot deze avond dus.
ze staan in een doosje met versheidfolie, waarvan de watten nat zijn, en ik spuit 3 keer per dag eens met de verstuiver
EDIT
26 Maart, 19u00 : 2 van de 4 hebben nu een worteltje, nog even wachten op de andere 2 en dan in hun stekgrond !Last edited by WhiteWidow88; 26 March 2012, 18:08.Comment
-
Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)
lekker soortje gekozen,heb zelf ook ergens een buiten topic met n cali o.
maar als ik zo naar de npk waardes kijk van je medium,vind ik die toch wel heftig .vooral voor kleine zaailingen.
ikzelf zou voorgroeien in kleine potjes met n lichtere aarde.dan later overpotten in deze aarde.zo kun je langer groeien zonder bij te voeden
.maar dat is mijn mening of je daar waarde aan moet hechten???
grtzComment
-
Thanks, maar dat doe ik ook hoor :p heb hier speciale stekgrond liggen waar ze straks ingaan :p hoe viel het bij jou mee met de geur?Comment
-
27/3 , 20h : ze staan onder de tl! Net de stekgrond een kwartiertje laten vochtig worden, en daarna het zaadje in de grond. Nu staan ze dus nonstop onder de tl, op 3cm afstand, en een folietje erover
Foto's :Comment
-
Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)
Persoonlijk vind ik dat plastiekfolie over de pot tijdens hiet kiemen helemaal onnodig is. De enige reden waarom men dit doet is om het verdampen tegen te gaan.
Het verdampen is niet erg, ik vind het zelf beter, houd je lucht schoon vers. Nu moet je constant je folie opheffen om een kiekje te nemen. Maar nu, het kan geen kwaad hé, ik vind het gewoon onnodig.
Alvast heel veel success met je kweekje, ik, ben zeer benieuwd
Resident in Tenerife, Spanje.
3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-SpanjeComment
-
Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)
Heb de folie er afgedaan, grond is goed vochtig, staat ook een raam open.
Nog niets te zien, maar is normaal na 2 dagen, hoop morgenavond of de dag erna
Comment
-
Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)
Ten eerste: Vanharte proficiat!
Mag ik eerlijk zeggen dat je een pracht van een baby hebt? Echt waar, kei koddig mannetje, die mooie blonde haartjes verklappen nu al dat het een hele mooie jongen zal worden
Resident in Tenerife, Spanje.
3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-SpanjeComment
-
Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)
Da's al een flinke bos haar ja! Gefeliciteerd! Goede naamkeus ook, hoor je weinig meer.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)
Thanks
,net thuis en zie dat mijn meisjes ook allemaal hun kopje hebben laten zien, allemaal staan ze mooi recht, zal morgen een pica plaatsen! Nu ff genieten van het nieuwe gevoel, met een ontspannend je
Comment
-
Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)
Updeet : na een dikke 2 dagen onder de tl te hebben gestaan zijn ze allemaal mooi uitgekomen, blaadjes zien er goed uit, en vooral de 2de doet het erg goed, de rechtse is een dag later begonnen dus die heeft de andere goed bijgebeent!
Fotootjes :
IMG_2850.jpgIMG_2849.jpgComment
-




Comment