Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

    Omdat je gewoon een echte toppert bent eh, bovenin is altijd beste..

    Comment


      Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

      lol 2de plek is ook ni niets he :p
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        Update time! Groei week 4: 24 dagen ver

        Hellow plantverzorgers

        ================================================== ================================================== ============


        Overview.jpg

        Er is weer een weekje voorbij in Paradise, bij deze de gebruikelijke update
        over het verloop van de Spliffseeds Ladiez ==> Bubblegun .overzicht.JPG


        Er is deze week veel gebeurd, zowel leuke als minder leuke dingen! We beginnen met een overzichtje tot nu toe! ==>





        ================================================== =======================================spintvreet.jpg

        Hmm...wat is dat?

        Bac.jpg
        Ik zal maar ineens met de deur in huis vallen en het slechte nieuwsongure bezoekers.
        Jawel hoor! Na al het voorbereidende kuiswerk is er blijkbaar toch nog.. unwanted companySpint sletten. Op dag 20 heb ik op het plantje (rechts achter) spint gevonden. Groot alarm!! alle hens aan dek!! er is stande pede! Actie ondernomen.
        Ik heb alle planten en de muren van men tuintje helemaal ondergespoten Plant Vitality van BAC. De hevige reactie heeft zijn vruchten afgeworpen want de dag erop was er niets meer te bespeuren. Het plantje vertoonde slechts witte stipjes afkomstig van het spint-gevreet. ==>
        Er is ook wat bladgroen blijkbaar beschadigd, ik hoop dat dit van de spint aanval is en niet door tripsbinnen enkele dagen een preventieve douche Plant Vitality van BAC op de agenda.



        ================================================== ==========================
        begin van de dag.jpg
        Nieuw meissie


        Dan nu wat tijd voor wat leuk nieuws, de Blumatlazy growing!!
        Ik heb, zoals jullie al wel weten, dat probleemgeval uit Paradise geknikkerd en vervangen door onze nieuwe jonge spruit!
        Deze doet het goed en Is ondertussen 7 dagen oud.
        Bij de Blumat installatie heb ik de potten wat bijgevuld met overschot aan hydrokorrels en stekgrond, oogt verzorgder. Het houd de toplaag vochtig, maar dit is al besproken geweest in de comments.

        ================================================== ============

        bladpuntjes verbrand.jpg
        De Voeding

        Nog steeds geen voeding voor de meisjes. Er zit genoeg in de aarde en dat is te merken,
        ik zie al enkele bladpuntjes die tekenen van overvoeding vertonen. Ik heb dus nog tijd om mijn voedingskeuze bekend te maken .
        Het voedingsvat van de plantjes is gevuld met Water..Duhh!!
        Met wat rhizotonic (30ml op 10l ) en Bacterial poeder ( mespuntje) en Co2 tabs( 1/6 van een tabje) !
        Niks nieuws onder de zon dus. Technische info: Ph 5.9 en Ec 0.6-0.7

        =====================

        Het Klimaat

        Ooh wat is het toch lekker in Paradise!
        De zon staat op 25 cm 200W te geven. De gemiddelde temperatuur is en gemiddeld . De en De LV 40-60


        ====================================

        De pretty Girlz


        De vrouwtjes zijn ondertussen 24 dagen oud ( newbie 7 dagen ) en doen het goed,
        ieder plantje vertoon wat zijn eigen trekjes en dat is altijd leuk om te volgen!!
        De dames krijgen nog een weekje 18/6 licht denk ik! En dan gaan ze naar 12/12. Zo heeft de kleinste nog de tijd om wat in te halen.

        links achter zijzicht.jpg

        links achter bovenzicht.jpg





        De mooiste van de 4 is nog steeds degene die links achter staat. Ze is 15 cm groot en doet het goed!








        links voor zijaanzicht.jpg

        links voor boven.jpg
        Het vrouwtje links vooraan heeft ook een grootte van 15 cm. Al vertoont die wat rare trekjes.raar blad van links voor.jpg
        Ik hoop dat dit niet het TMV virus is ( gekend als tabaksvirus). Ik denk het niet wat ieder niveau fanbladeren vertoont een misvorming(ieder niveau andere kant van de plant ). Mss is het een genetische afwijking van dat ene plantje, we zullen zien wat er mee gebeurt.




        rechts achter zijaanzicht.jpgrechts achter bovenaaanzicht.jpg


        Vervolgens hebben we rechts vanachter, het plantje dat door de spint is aangevallen is 8 cm groot. Deze vertoont ook een raar trekje, hopelijk geen beestjes meer









        vervanger zijaanzicht.jpg
        vervanger boven.jpg


        We eindigen met onze nieuwste aanwinst ,7 dagen oud en 2 cm groot. komaan kleintje you can make it


        ========================

        Dat was het weer voor deze week! Enjoy!!

        Grtz!!
        Last edited by HashiZall; 30 January 2013, 13:15.
        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
        A friend with Weed is a friend Indeed

        Comment


          Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

          www.roofmijt.nl

          Netjes gas en goan eh!

          Comment


            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

            hey Flierefluiter!! ik hoop op http://www.nietmeerindetenttevinden....lekkervoort.nl

            grtz
            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
            A friend with Weed is a friend Indeed

            Comment


              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

              Aaah mooi!
              Anders piep je maar eh, heb nog wel wat ongedierteverdelger in mn opa's schuurtje liggen..



              Comment


                Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                Bio insektenspray van pokon helpt goed tegen spint.

                Gr Goud

                Comment


                  Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                  thx vo de tips fl13r en goud...Hopen dat we die niet nodig gaan hebben! Zo spaar ik een ritje naar "das dritte reich" uit eh...flier ..kuch..kuch

                  Grtz
                  Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                  A friend with Weed is a friend Indeed

                  Comment


                    Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                    Mooie foto's , mooi verslag, en nu gaan voor die mooie toppen
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment


                      Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                      Very nice hashizall, keep it up !!
                      Blijven vechten niet opgeven
                      grtz
                      sigpic

                      Comment


                        Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                        nice pics!!kblijf je volgen!

                        grtz

                        Comment


                          Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                          Hey berry ryder, bubba J en antwerpsmoker thx vo de reactie! We blijven gaan met die banaan..

                          Grtz
                          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                          A friend with Weed is a friend Indeed

                          Comment


                            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                            Mooi overzichtelijk

                            Comment


                              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                              Thx b0riis!! happy New year allemaal!

                              Grtz
                              Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                              A friend with Weed is a friend Indeed

                              Comment


                                Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                                Mooie kweek! Kheb deze zomer ook Bubblegun gekweekt (RQS), ze is 2m10 geworden, hopelijk bij jou ook
                                09-20.jpg Bubblegun staat rechts, links OG Kush

                                Succer ermee, ik volg je
                                250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                                Comment

                                Bezig...
                                X