Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

    Hey El Nino thx! mooie planten, ma 2 meter 10 geraakt niet in mijn tuintje

    Grtz
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

    Comment


      Tussendoortje! 28 dagen leven in Paradise

      Hey growers en blowerz!!

      Tis weer eens tijd om een klein tussendoortje te posten. In het weekend komt de wekelijkse update met al de info!

      We zijn 28 dagen ver en ik heb de dames vroegtijdig wakker gemaakt, om een preventieve douche Plant Vitality van Bac te geven. Om zo een terugkerende plaag te vermeiden...

      ____________........__.......Ineens wat pics gepakt...... overview 28dagen.jpg

      bovenaanzicht 28dagen ver.jpg

      De grootste dame is 31 cm groot en ziet er wel lekker gevoed uit. De grond doet zijn werk !


      links achter 28dagen.jpg
      Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
      A friend with Weed is a friend Indeed

      Comment


        Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

        ziet er nog steeds gezond uit man! keep it up
        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

        Comment


          ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

          Mooie groene gezonde plantjes hoor kerel! Komt goed

          Comment


            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

            Dat zijn gvd mooi lange vingers eh!

            Houden zo.

            Comment


              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

              Thx El Nino, Smowkie en Flierefluiter...Ik verschiet er telkens weer van hoe snel dat plantje van ons toch kan groeien..

              Grtz
              Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
              A friend with Weed is a friend Indeed

              Comment


                Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                lokes hashizall ,

                de damen's gaan lkkr zo te zien

                houden zo !!

                Groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  Update time! 12/12 Switch week 1

                  ______________________________________________Hey spliff volgers!!


                  overview boven.jpg



                  De finishlijn van de Spliffseeds contest komt weer een weekje dichterbij.
                  Dus tijd voor een update over de Bubblegun dames. Deze week zijn 2 dames getopt/gefimt geweest en de klok is op 12/12 gedraaid... laat die toppen maar komen....
                  Het zonnetje draait sinds vandaag ook op 300W!
                  overview.JPG

                  ----------------------------===Het excelleke met het overzicht=======>

                  de groeiperiode in een oogwenk:
                  De groeifase tot nu toe 30 dagen
                  ***Eerste 6 dagen 24/0 50W spaarlampen (Cool White)
                  ***24 dagen 18/6 200W Hps Philips Greenpower






                  overview 1.jpg
                  Het klimaat

                  In Paradise is de temperatuur deze week wat lager. Met al dat nieuwjaarsgezuip ben ik vergeten de temperatuur naar behoren onder controle te houden , wat een koude nacht tot gevolg heeft gehad.
                  Gemiddeld 25.3lichturen
                  Met de lamp uit is de gemiddelde temperatuur .
                  De MIN en de
                  De LV schommelt tussen de 40-60. De luchtbevochtiger blijft draaien tot ik de eerste topvorming zie...can't wait...

                  De voeding

                  De waarden van het voedingswater zijn een PH 6.0-6.3 en een EC van 0.65.
                  Het bevat nog steeds geen voeding. Enkel Rhizotonic en Bacterial met een stukje van een CO2-tab. Vanaf dat ik effectief
                  voeding ga geven, zal hierover de nodige informatie volgen.




                  toppen links achter.jpglinks voor getopt.jpg

                  Toppen of Fimmen..Mmm

                  De 2 grootste dames zijn getopt/gefimt geweest( de 2 linkse). Ik ben zelf niet zo goed in het betere precisiewerk en ben als de dood om men plantjes hardhandig aan te pakken. Daarom dat ik niet zo goed weet welk van de twee ik heb uitgevoerd. De tijd zal bepalen wat het is geworden. Het lijkt wel gelukt, laat die multi-colas maar komen.


                  getopt.jpg
                  Mijn werkwijze:

                  ***Eerst de handen gewassen, Dettol is a growers best friend !!
                  ***Dan heb ik de groeischeut proberen te lokaliseren.
                  ***Vervolgens heb ik met een zelfverzekerde snip van de nagels het headshot toegedient.

                  Ik wist bij het begin van de run niet of ik ze ging toppen. Ik heb gehoord dat door het toppen soms het plantje teveel gaat stressen en daardoor even kan stilstaan. Maar door het hoogteverschil dat ik nu heb. Als gevolg van de noodgedwongen vervanging die ik heb moeten doorvoeren. Hoop ik dat ze door het toppen terug wat op gelijke hoogte krijg.



                  De ladiez 30 dagen jonglinks achter zij.jpg

                  linksachter boven.jpg




                  De links achter, nog steeds een van de grootste 31 cm. heeft het toppen overleeft en groeit door. Ze heeft mooie grote fanleaves.... Volgens mij zie ik hier een naar het indica toe neigende type. De bladeren lijken wat breder als degene hieronder..We zullen zien of deze tekens tot latere verschillen leiden!!








                  links voor boven.jpg



                  links voor zij.jpg

                  Dan links voor staat de tweede grootste met 25 cm, loopt enkele centimeters achter op haar zusje. Deze is ook getopt geweest en vertoont hier geen stress van. Ik vind dat ze wat meer sativa richting toe gaat. De vingers lijken smaller en langer


                  rechts achter zij 2.jpg



                  De derde in de rij, rechts achter doet het goed 19 cmrechts achter boven.jpg

                  rechts achter zijaanzicht.jpgrechts voor boven.jpgrechts voor zijaanzicht.jpg





                  De jongste van de hoop, rechts voor, ze is nu 13 dagen oud.
                  Ze vecht goed op tegen haar oudere zusters nu 8 cm maar ze komt er wel.













                  Voila dat was het alweer.
                  Enjoy en tot volgende keer!!


                  Grtz

                  De concurrentie ook eens in de kijker zetten!!

                  Linkjes gestarte Spliffseeds testers !!!

                  Fl13r3flu1t3r
                  K1
                  Fruitboer
                  Maxican
                  Last edited by HashiZall; 30 January 2013, 13:18.
                  Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                  A friend with Weed is a friend Indeed

                  Comment


                    Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                    lokes hashi !!

                    dat ziet er hier netjes uit he

                    vraagje !! wat ga je methete nakomertje doen ??? toppen ?? tis zo zielig he !! de zusjes laten afzien en die dan net niet of wat ??

                    Tevens je temp verschil !! is dat ni beetje veel ??

                    Maar goed in ieder geval doe zo verder m8

                    Groetjes
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                    Comment


                      Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                      Je verslag word elke keer mooier en mooier, je plantjes ook hoor
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                      sigpic

                      Comment


                        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                        A friend with Weed is a friend Indeed

                        Comment


                          Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                          Koppensnellen rocks, komt bij die wijven toch niks nuttigs uit heb k s gehoord..

                          Comment


                            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                            lokes hash ,

                            idd heb naar dit gekeken : Ik denk dat je naar mijn Max en Min hebt gekeken !!

                            Tevens effe ter info : Centrale verwarming ROCKS

                            Groetjes
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                              dat gaat hier nog steeds goed worden al mooie struikjes
                              250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                              Comment


                                Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                                Hey Flierefluiter, k1 en El Nino thx vo de reacties!!

                                @ flierefluiter & k1 : Keep on ROCK-ing !!
                                @ El Nino: De onderste takken komen nu al langs de zijkanten naar het zonnetje piepen, laat ze maar lekker breed worden er is nog plaats over

                                Grtz
                                Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                                A friend with Weed is a friend Indeed

                                Comment

                                Bezig...
                                X