Hallo allemaal,
Vandaag is mijn 1e kweekje in mijn zelf gefabriceerde kastje (in een kast) gestart. Na met veel plezier veel van jullie kweekverslagen doorgespit te hebben, wilde ik zelf ook mijn kweekpezier delen dmv dit verslag.
Natuurlijk ook omdat alle tips welkom zijn, gezien het de eerste poging is, en in het verleden cactussen en vetplanten zijn overleden door mijn toedoen
Ik wou proberen 4x: Candy - White Widow - 50%indi, 50%sati. Groot te brengen in dit kastje.
Dan nu maar eerst eens wat info over de kast:
-Afm: 90x60x50cm.
-Bedekt met radiatorfolie.
-200w plug and grow spaarlamp.
-Bijbehorende reflectorkap.
-Luchtaanvoer (nu nog) dmv 2x pc fan van Thermaltake,
(gaat vervangen worden door badkamerventilator).
-Afvoer dmv huisafvoer (probeer de afzuig capaciteit nog te achterhalen maar gaat als een malle).
Eigenlijk wilde ik 4 dames in het kastje groot te brengen. Alleen is helaas een zaadje niet ontkiemt, dus nu hopen dat de andere zaadjes wel boven de grond komen en ze met z’n 3en komen te staan. Het idee achter één zaadje eerder laten ontkiemen is omdat ik bij een plantje ervaring op wil doen met Fimmen en toppen. Verder gaan ze allemaal “gehinderd” worden door een scrog netje ivm de beschikbare ruimte.
Zo nu eerst maar eens proberen wat foto's te uploaden,
Tot de volgende update

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg
Vandaag is mijn 1e kweekje in mijn zelf gefabriceerde kastje (in een kast) gestart. Na met veel plezier veel van jullie kweekverslagen doorgespit te hebben, wilde ik zelf ook mijn kweekpezier delen dmv dit verslag.
Natuurlijk ook omdat alle tips welkom zijn, gezien het de eerste poging is, en in het verleden cactussen en vetplanten zijn overleden door mijn toedoen
Ik wou proberen 4x: Candy - White Widow - 50%indi, 50%sati. Groot te brengen in dit kastje.
Dan nu maar eerst eens wat info over de kast:
-Afm: 90x60x50cm.
-Bedekt met radiatorfolie.
-200w plug and grow spaarlamp.
-Bijbehorende reflectorkap.
-Luchtaanvoer (nu nog) dmv 2x pc fan van Thermaltake,
(gaat vervangen worden door badkamerventilator).
-Afvoer dmv huisafvoer (probeer de afzuig capaciteit nog te achterhalen maar gaat als een malle).
Eigenlijk wilde ik 4 dames in het kastje groot te brengen. Alleen is helaas een zaadje niet ontkiemt, dus nu hopen dat de andere zaadjes wel boven de grond komen en ze met z’n 3en komen te staan. Het idee achter één zaadje eerder laten ontkiemen is omdat ik bij een plantje ervaring op wil doen met Fimmen en toppen. Verder gaan ze allemaal “gehinderd” worden door een scrog netje ivm de beschikbare ruimte.
Zo nu eerst maar eens proberen wat foto's te uploaden,
Tot de volgende update

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg

dat word nog ff speuren dus maar wil het er vanaf volgende week (als hopelijk de andere dames boven de grond komen) gaan gebruiken.
Comment