Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel Spaarlampen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Overige Planten Hoeveel Spaarlampen ?

Korting op 420shop
    Hoeveel spaarlampen moet ik gebruiken voor een plant in bloei te zetten ?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

40 ww zouden de lampen hebben

Re: Hoeveel Spaarlampen ?

laat ons makkelijkshalve voorbij gaan aan het feit dat het de juiste kleur moet zijn heb je genoeg aan 1 lamp,
    uiteraard gaan we daarbij ook voorbij aan het objectieve doel dat je zou kunnen hebben nml oogst ..
    maar dat is voor een volgende ongetwijfeld interessante vraagstelling

Comment

de hoeveelheid spaarlampen maakt niet uit maar hoe meer licht hoe beter natuurlijk, de tijd die je nabootst van de natuur doet er wel toe, 18/6 is groei en 12/12 is bloei , dit betekend bloei 12uur licht, en 12uur donker
      met één spaarlamp kun je de plant al in bloei krijgen, maar als je bijvoorbeeld een spaarlampje van 25watt pakt kun je vaak rekenen op maximaal 10gram .. is hiermee je vraag beantwoord?
      Gr JohnnyHaze

haha je was me net voor, maar inderdaad zoals El Guerilliero zegt de kleurcode moet ook goed zijn! hieronder meer te lezen over kleurcode's van lampen

Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!

Comment

heb hier ook een lamp van 4200k is dit genoeg of te veel voor in de bloei te zetten ?

Comment

tadaaaaa! kostte me nog geen 30 seconden.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
          X