Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -
Collapse
X
-
Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -
dat zijn nog een heftige struiken!!!Comment
-
Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -
holy shit ! dat zijn pas knappe dames !
ik heb een durban staan die nu toch ook ong naar 2m50 gaat!
dit is echt super weer.
check mijn verslag eens bij gelegenheid.Knowledge Speaks, Wisdom ListensComment
-
Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -
Storm van deze ochtend heeft men 2e grootste Blue Cheese bijna gemold... In het midden van de plant helemaal waar ik m had afgetopt is ie in tweejen gespleten + nog eens 2 takken afgebroken
Ik heb nu die splitsing terug proberen te herstellen dmv touwen/wasdraad... ook heb ik 1 van de 2 takken terug eropgeplakt(heb dit al eerder succesvol gedaan). Plant ziet er nog steeds lelijk uit maar heeft grotere kans om het te overleven
20130727_152456.jpg20130727_152507.jpg20130727_152550.jpg
En nu maar hopen dat er geen blaadjes gaan slap hangen...
Ik ben er dan toch nog maar eens aan herinnerd dat wind je grootste vijand is bij buitenkweek !Comment
-
Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -
Goed van te horen heb zelf nog geen van de drie gerookt, ze zijn niet zo moeilijk te kweken.
Het is anders wel rot van die storm van deze ochtend.
Hoop dat het goed komt met haar, mijn planten zijn er heelhuids van afgekomen.
Ik herinner me dat verleden jaar de wind ervoor had gezorgd dat mijn plant in volle grond omver lag gewaaid.Knowledge Speaks, Wisdom ListensComment
-
Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -
Ja bij mij ook eentje net zoals nu doormidden gespleten maar veel verder .. was niet meer te repareren :pGoed van te horen heb zelf nog geen van de drie gerookt, ze zijn niet zo moeilijk te kweken.
Het is anders wel rot van die storm van deze ochtend.
Hoop dat het goed komt met haar, mijn planten zijn er heelhuids van afgekomen.
Ik herinner me dat verleden jaar de wind ervoor had gezorgd dat mijn plant in volle grond omver lag gewaaid.
les die ik hieruit trek , niet aftoppen xDComment
-
Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -
Hoog tijd voor nog eens een update
na het onweer van vorige week stonden 3 van de 5 planten helemaal scheef , gelukkig zaten de wortels goed diep
heb ze terug rechtgezet met hulp van een aantal bamboestokken. Helaas is er nog een andere plant serieus beschadigd (zie foto's vorige week)
, maar dmv een aantal touwen + bamboestokken heb ik die ook kunnen redden. uiteindelijk leven ze alle 5 nog
wat een opluchting !
Wat een heerlijk weertje toch he
tijd voor foto's
20130804_124735.jpg
De kleinste Blue Cheese
onderste takken beetje gesnoeid deze week. ziet er gezond uit 
20130804_124748.jpg20130804_124800.jpg
Dit is dus de MASSIEVE Blue Cheese die enorm had geleden onder de storm(zie foto's vorige week) , ik had zelfs 2 foto's nodig om hem volledig in beeld te krijgen. wat een sterke planten zeg
20130804_124833.jpg
Blue Cheese #1 3meter hoog xD komt helemaal boven de haag uit en in september krijg ik nieuwe buren LOL, ook rechtgezet met bamboestokken
20130804_124853.jpg
de prachtige G13 Haze doet het nog steeds goed
20130804_124810.jpg
Kleine G13 begint er ook terug door te komen haha
Het hele tuintje nog eens onder de prachtige blauwe hemel
20130804_124938.jpg20130804_124957.jpgComment
-
Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -
Eindelijk eens een kweker met echte planten!
Blue cheese is een superplant met echt hele mooie wiet en dikke buds.
Ik hoop wel al dat je op de hoogte bent dat deze plant een andere waarde voeding nodig heeft.
Dan alle andere soorten.
G13 is super maar helemaal verrijpt haar afbloeien zul je niet redden waarschijblijk.
Ps ik gok op je g13 dat deze over de 4meter word,mits de sativa genetica overheerst.
Wacht maar als de bloei begint.
Keep it green en wens je een dikke vette oogst toe.
Succes.
Gr staffComment
-
Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -
Eindelijk eens een kweker met echte planten!
Blue cheese is een superplant met echt hele mooie wiet en dikke buds.
Ik hoop wel al dat je op de hoogte bent dat deze plant een andere waarde voeding nodig heeft.
Dan alle andere soorten.
G13 is super maar helemaal verrijpt haar afbloeien zul je niet redden waarschijblijk.
Ps ik gok op je g13 dat deze over de 4meter word,mits de sativa genetica overheerst.
Wacht maar als de bloei begint.
Keep it green en wens je een dikke vette oogst toe.
Succes.
Gr staff
Thx ! Ik geef geen extra voeding aan mijn planten
alles puur natuur man ..
En de G13 zie ik zo groot nog niet worden hoor
, heb er op voorhand wat over gelezen en werd niet zo groot in vergelijking met andere haze soorten.
Ook zie ik nu al dat de Blue Cheese veel groter word.
Zou het nog iets worden met die G13 als ik hem dan iets te vroeg MOET oogsten, of is dat echt baggerwiet dan ?Comment
-
Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -
Wazzzdat Sebboz de botanische tuin???
Leuk zo, lijkt er echt op.
Ik kom af en toe de boel onderslijmen.
Laterz,
ReubenWat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!Comment
-
Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -
Het is weer een zonnige dag en ik dacht er eens aan om foto's te trekken voor de zon onder was
de dames doen het goed , de grootste blue cheese is echt enorm... nu maar wachten op die bloei die er hopelijk zeer snel komt !
ik zag wel al meerdere witte haartjes denk ik wat zou wijzen op het begin van de bloei
Blue Cheese #1 en #2 in elkaar gevloeid had 2 foto's nodig om het bos vast te nemen lol
20130815_180541.jpg20130815_180620.jpg
Blue Cheese #3
20130815_180547.jpg
G13 Haze
20130815_180557.jpg
Het hele bos nog ns
20130815_180256.jpgComment
-
Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -
Kwijl, ik loop over
Ben een beetje een emotioneel aangelegd persoontje....
HIER WORDT IK ENORM VROLIJK VAN!!!
oops het was even sterker dan ik, sorry.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!Comment
-
Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -
damn, ziet levensgevaarlijk uit haha.
hoe hoog is die grootse blue cheese ongeveer?
ik zou echt schrik krijgen van zo'n planten straks roken ze aan u op zoals in scary movieKnowledge Speaks, Wisdom ListensComment
-
Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -
Wtf man da zijn bomen
zijn ze niet een beetje te groot aan het worden
en heb jij geen buren of zo ?
P.s Dat er genoeg voeding in de grond/natuur zit bewijs jij wel ga zo doorGod was never on your side..Comment




Comment