Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sebboz
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2012
    • 126

    #91
    Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

    @staff

    balen van die G13 , is er een buitenkweek haze die jij aanraad voor mijn manier van kweken ?

    Heb al glazen potten gekocht en was al van plan te curen kan al niet wachten om dat te zien !

    en met die bestuiving zou ik dan geen risico lopen om mijn Blue Cheese ook te bestuiven ?

    Thanks voor de uitleg man , jij bent een echte kenner !

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #92
      Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

      Handmatig bestuiven is een topic over (heb ik in de wandelgangen vernomen..)
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • stafford
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 2382

        #93
        Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

        je kunt 98% van de haze soorten zeker buiten kweken, maar dat betekend,dat je er heel veel voor over moet gaan hebben.

        om te beginnen al vroeg te verduisteren en elke dag weer na binnen en buiten zetten.
        dan het probleem dat de meeste 10-13 weken bloeien, dus je moet al rekenen dat dat in de beste zomer weken gebeurd.
        dan de regen met de bloem wil je haze niet erin hebben,ze zijn nogal schimmelgevoelig.

        tis gewoon veel heel veel werk, het kan zeker heb het 1 x gedaan, maar zelfs ik die een passie heeft doe het geen 2e x meer.

        is gewoon gezegd best klote.

        als je toch haze wilt kijk dan evt een 50/50 etc etc.
        snap je
        er zijn ook weer haze soorten, die je wel kunt doen buiten en die er speciaal voor zijn bedoeld.
        of een autofower amnesia etc

        greetz staff

        Comment

        • Nicolasfvb
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2013
          • 114

          #94
          Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

          of een haze autoflower? bij sensi is er bvb white haze automatic
          Knowledge Speaks, Wisdom Listens

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #95
            Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

            Als goed is krijg je pm sebboz

            Voor autoflower haze zaden.

            Oke?

            Staff

            Comment

            • Silas
              Admin
              Lucky MemberModeratorAdmin
              • Sep 2009
              • 1272

              #96
              Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

              Ziet er allemaal goed uit.

              De G13 Haze is duidelijk geen buiten plant. Als die al een tijdje op 12/12 had gestaan had je prachtige toppen en wiet gehad.

              Dat kan nog! Gewoon uitgraven, in pot zetten en in de klerenkast zetten en na 12 uur mag die weer naar buiten
              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              ?
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

              Comment

              • Sebboz
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2012
                • 126

                #97
                Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                Oorspronkelijk geplaatst door Silas
                Ziet er allemaal goed uit.

                De G13 Haze is duidelijk geen buiten plant. Als die al een tijdje op 12/12 had gestaan had je prachtige toppen en wiet gehad.

                Dat kan nog! Gewoon uitgraven, in pot zetten en in de klerenkast zetten en na 12 uur mag die weer naar buiten
                Kzal er eens over nadenken , is aannemelijker dan verduisteren buiten

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door stafford
                Als goed is krijg je pm sebboz

                Voor autoflower haze zaden.

                Oke?

                Staff
                Ja thanks man !

                ik wist niet waar ik aan begon bij de aankoop van mijn G13 zaden
                , volgend jaar zoiezo wel een auto haze soortje zetten dan, ik kan die smaak toch niet missen
                Last edited by Sebboz; 21 August 2013, 22:27.

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #98
                  Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                  Lijkt mij wel eens leuk deze Haze hier in Frankrijk te proberen, ik heb hier net wel die 1 a 2 maanden extra voor de afbloei.

                  Ik wil nml. ook een showcase
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • Sebboz
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2012
                    • 126

                    #99
                    Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                    Haha ik wens je veel suc6 escargot!

                    Comment

                    • Escargot
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4984

                      #100
                      Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sebboz
                      Haha ik wens je veel suc6 escargot!
                      Ik zou zeggen kom langs met die boom kijken en genieten we er hier samen van.......(onder het genot van enige licht stimulerende middelen)

                      Dan kan ik eindelijk eens stoppen jeplant te stalken
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment

                      • Sebboz
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2012
                        • 126

                        #101
                        Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                        Plantjes zijn denk ik net in bloei geschoten(of is dit nog geen echte bloei) , check de blue cheese :

                        20130822_181451.jpg



                        en de haze ook denk ik :

                        20130822_182002.jpg20130822_182013.jpg20130822_182018.jpg20130822_182031.jpg



                        de planten beginnen er heel anders uit te zien

                        20130822_181925.jpg

                        Comment

                        • Escargot
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4984

                          #102
                          Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                          Dit is net geen bloei en geen voorbloei, dit is de aankondiging van de bloei........

                          Dit....dit is geweldig
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment

                          • Sebboz
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2012
                            • 126

                            #103
                            Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                            Goed nieuws ! En nu knallen maar!

                            Comment

                            • Escargot
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4984

                              #104
                              Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                              Nou aan het weer gaat het niet liggen de komende tijd..
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              • Sebboz
                                Elite Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2012
                                • 126

                                #105
                                Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                                De Blue Cheese is echt vertrokken !

                                20130823_180519[2].jpg20130823_180635[1].jpg

                                Comment

                                Bezig...