hallo, ik ben een alledaagse roker die vindt dat de prijzen (van de weed ) redelijk hoog geworden zijn!!!
Daarmee ben ik begonnen met een binnenkweekje in een DR 90.
Ik heb al redelijk wat topics gelezen en al redelijk veel opgestoken van jullie.(kenners)
Ik zou dit natuurlijk zo goed mogelijk willen doen en zal jullie hulp zeker nodig hebben
zodus goed advies is altijd welkom!!
Ik heb mijn tent in een slaapkamer daar is de temperatuur zonder verwarming zo'n 16 a 17 graden.
Mijn setup: -Secret Jardin 90
-hps lamp 250 watt
-transfo voor 250 watt
-Davin 12
-Davin fancontoller
-Can-Fan RK 125/310m³/h
-Clipp-on ventilator 15 watt
-PH-meter (digitaal)
-hygro-temperatuur meter
-Bat-Mix potgrond
producten van BIOBIZZ (iemand ervaring met deze producten??? lett me know pleaze)
-Biobizz Rootjuice (aanmaken van wortels)
-Biobizz Bio-bloom (voor de bloei)
producten van Atami
-ATA PK 13-14 (voor een snellere celdeling in de bloemtrossen)
zaadjes: Extreme Indica, voor de volgende ronde Big Grapefruit, allebei van X-Line, gekocht in grow-shop Alien.
Zo, hier enkele foto's: Extreme Indica, vanaf de zaadjes ontkiemd waren(28/11/2013) heb ik ze in kleine potjes verplant en ze direct op 18/6 gezet.
Ik wist toen nog niet dat de plantjes 10 tot15cm en 2 tot 4 blaadjes moesten hebben vooralleer ik ze op 18/6 mocht zetten!!!!
Zodus staan ze nu reeds 22 dagen op 18/6 (wat aan de kleine kant of niet ?????????)
Vanaf 10/12/2013 heb ik water gegeven met ph 6.0
Ik vraag me dus af hoe lang nog op 18/6 ???????????
De wortels komen al goed uit onderaan de potjes, ik heb ze eerst in stekpotgrond gestoken(in kleinere potjes) en na 2 weken verpot in gewone universele aarde.
Nu staan ze 12 dagen in deze potjes. Zie foto's.
Ik heb Bat-Mix aangeschaft en zou ze nu verpotten in 24/l potten.
Moet ik deze reeds verplanten??????
dankt u op voorhand voor uitleg en advies
Extreme Indica 22 dagen 18/6.
DSC_2802.jpgDSC_2804.jpgDSC_2797.jpgDSC_2800.jpgDSC_2801.jpg
Ik heb iets te weinig water gegeven de laatste 2 dagen , ik denk dat de blaadjes daardoor naar beneden gericht zijn of niet?
Daarmee ben ik begonnen met een binnenkweekje in een DR 90.
Ik heb al redelijk wat topics gelezen en al redelijk veel opgestoken van jullie.(kenners)
Ik zou dit natuurlijk zo goed mogelijk willen doen en zal jullie hulp zeker nodig hebben
Ik heb mijn tent in een slaapkamer daar is de temperatuur zonder verwarming zo'n 16 a 17 graden.
Mijn setup: -Secret Jardin 90
-hps lamp 250 watt
-transfo voor 250 watt
-Davin 12
-Davin fancontoller
-Can-Fan RK 125/310m³/h
-Clipp-on ventilator 15 watt
-PH-meter (digitaal)
-hygro-temperatuur meter
-Bat-Mix potgrond
producten van BIOBIZZ (iemand ervaring met deze producten??? lett me know pleaze)
-Biobizz Rootjuice (aanmaken van wortels)
-Biobizz Bio-bloom (voor de bloei)
producten van Atami
-ATA PK 13-14 (voor een snellere celdeling in de bloemtrossen)
zaadjes: Extreme Indica, voor de volgende ronde Big Grapefruit, allebei van X-Line, gekocht in grow-shop Alien.
Zo, hier enkele foto's: Extreme Indica, vanaf de zaadjes ontkiemd waren(28/11/2013) heb ik ze in kleine potjes verplant en ze direct op 18/6 gezet.
Ik wist toen nog niet dat de plantjes 10 tot15cm en 2 tot 4 blaadjes moesten hebben vooralleer ik ze op 18/6 mocht zetten!!!!
Zodus staan ze nu reeds 22 dagen op 18/6 (wat aan de kleine kant of niet ?????????)
Vanaf 10/12/2013 heb ik water gegeven met ph 6.0
Ik vraag me dus af hoe lang nog op 18/6 ???????????
De wortels komen al goed uit onderaan de potjes, ik heb ze eerst in stekpotgrond gestoken(in kleinere potjes) en na 2 weken verpot in gewone universele aarde.
Nu staan ze 12 dagen in deze potjes. Zie foto's.
Ik heb Bat-Mix aangeschaft en zou ze nu verpotten in 24/l potten.
Moet ik deze reeds verplanten??????
dankt u op voorhand voor uitleg en advies
Extreme Indica 22 dagen 18/6.
DSC_2802.jpgDSC_2804.jpgDSC_2797.jpgDSC_2800.jpgDSC_2801.jpg
Ik heb iets te weinig water gegeven de laatste 2 dagen , ik denk dat de blaadjes daardoor naar beneden gericht zijn of niet?

Comment