vaperke Kan je je foto's niet verkleinen in paint of zo?
Server problemen op JD?!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Wow, dat is even wennen.
Jointjedraaien is er een planning wanneer de boel ongeveer up & running zou zijn? Dan kom ik rond die tijd wel terug denk ik. Ik kan wel proberen te wennen, maar als er nog een boel verandert is dat verspilde moeite natuurlijk.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Dat wilde ik net zeggen, de live chatbox is onvindbaar..Comment
-
-
We hebben een gezamenlijke chatban denk ik..
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
Tja ik ben ook al heel blij
datJd en Criske zo hard aant werk zijn om
ons leuk forum weer up and running te krijgen
een beetje geduld opbrengen lukt me wel ma kan
jullie toch ook weer nie te lang misse
heb grote pot koffie gezet voor iedereen die langstkomt
en heet water voor de thee staat erlangstComment
-
Doe mij dan maar 'n bakkie Hazesmoker!
Ik ga vandaag dan maar eens naar het tuincentrum voor dingen. Check vanmiddag wel wat de status is
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Is er geestelijke opvang geregeld voor de cold turkey ontwenning van de live chatbox, of is dit gelijk een schifting volgens het Darwin principe
Comment
-
-
Oke adem in adem uit alles komt goed zeggen ze ......
Druk maar eens op alle knopjes
Hebben we TOEVALLIG ook een Olie Smily ?? nu we toch bezig zijn ??God was never on your side..Comment
-
Comment
-
Batmeid ik was zwaar in paniek dat ik je voor altijd kwijt zou zijn Mopje tocchGod was never on your side..Comment








Comment