Server problemen op JD?!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mafferd
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 1709

    #106
    woow dat is wel ff wennen zeg

    Tapatalk doet t ook niet meer? ik mis nog een hoop maar vooral de "What`s New " knop

    Comment

    • ChriskE
      Admin
      Admin
      • Oct 2007
      • 244

      #107
      Oorspronkelijk geplaatst door mafferd
      woow dat is wel ff wennen zeg

      Tapatalk doet t ook niet meer? ik mis nog een hoop maar vooral de "What`s New " knop
      De nieuwe berichten knop de nieuwe Whats New.
      brabantse nachten zijn lang

      Comment

      • Nonsense
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 1724

        #108
        OF onderop de pagina met skin wood

        Zodra je een account hebt aangemaakt kan je in dit forum kennis maken met de rest, de updates lezen en suggesties geven om het forum te verbeteren!




        Comment

        • mafferd
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 1709

          #109
          waar vind je de nieuw berichten knop ergens dan ?

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #110
            Voor de mods: als je aangeeft welk type grower je bent, staat er Mycro in plaats van Micro.
            Voor de gebruikers: check goed of je niet per ongeluk bereikbaar bent door vreemden; by default staat in je privacy settings dat je contactgegevens openbaar zijn, dit is niet uit te zetten. De opties zijn: Leden, non-leden, vrienden (ofzoiets).
            Tip: wis je contactgegevens als je die ergens hebt ingevuld, dan zijn ze ook niet zichtbaar.

            Voor zover ik kan zien is het niet mogelijk om mailadressen uit het forum te trekken.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • Jointjedraaien
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 4362

              #111
              Mycro aangepast naar Micro
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              • ChriskE
                Admin
                Admin
                • Oct 2007
                • 244

                #112
                Als het goed is moet iedereen nu de chatbox kunnen zien!

                Op de frontpage staat hij en onder het forum Chatbox.
                brabantse nachten zijn lang

                Comment

                • Jointjedraaien
                  Admin
                  Admin
                  • Oct 2007
                  • 4362

                  #113
                  Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                  Wow, dat is even wennen.
                  Jointjedraaien is er een planning wanneer de boel ongeveer up & running zou zijn? Dan kom ik rond die tijd wel terug denk ik. Ik kan wel proberen te wennen, maar als er nog een boel verandert is dat verspilde moeite natuurlijk.
                  Een hoop dingen zien er nu eenmaal anders uit in Vbulletin 5. De dingen die de leden als onmisbaar beschouwen worden zo veel mogelijk terug nagemaakt.
                  De structuur van het forum zal voorlopig niet veel veranderen (De manier van berichten plaatsen, attachments uploaden etc).

                  Maar de layout, kleuren, lettertypes worden zo veel mogelijk naar wens van de leden aangepast.
                  je feedback over het uitterlijk van het forum kan je in het board suggesties kwijt.
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #114
                    Jaaa der is een chat box Chriske love youuuuuuuuu
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #115
                      Thema gerelateerd mis ik vooral het grijze thema waarbij alle tekstvlakken en andere lichte kleuren wat donkerder zijn.
                      Ik heb nogal eens momenten dat ik weinig licht kan verdragen.
                      Neem aan dat ik niet de enige ben

                      Ik moet wel een paar weken wennen denk ik.
                      Het ziet er wel mooi uit, maar anders mooi eh...tis toch eh...je gaat het toch een beetje missen heh
                      *pakt 'n Fishermans friend
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • mafferd
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 1709

                        #116
                        image_283588.jpg klein vertaal foutje

                        Comment

                        • batmeid
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2012
                          • 1317

                          #117
                          Jeetje t is een heel verschil
                          sigpic it is just a flower

                          Comment

                          • LittleDwarf
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jul 2014
                            • 1681

                            #118
                            Yo JD succes met de nieuwe look van het forum maar waarom iets veranderen dat toch best ok was? Jouw keuze of course! Any way merci voor de leuke prijs dat ik heb gewonnen met de lotto! Iets gehoord nog van led paradise?

                            Greetz

                            Comment

                            • Urban
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2008
                              • 4104

                              #119
                               

                              Comment

                              • Urban
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2008
                                • 4104

                                #120
                                hoop info erbij opeens

                                Comment

                                Bezig...