Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1111

    D15E3F94-4A1F-45FC-955F-44240953316E_1_201_a.jpeg

    Comment

  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1112

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Inderdaad ja, hier mag je wat meer uitleg bij geven!

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      twas lekker , sebiet den overschot verslinden !!

      Pizzake met alles er op en aan behalve met salami , da was ik vergeten mee te brengen !!

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Ieuw salami op pizza
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1113
    JOUW PERSOONLIJKE MASTERCHEF

    Tijd voor een revolutie in je keuken? Ontdek de Monsieur Cuisine Connect nu in je winkel of op Lidl-Shop.be. De Monsieur Cuisine Connect is een buitengewoon veelzijdige keukenrobot. Of je nu wil (stoom)koken, braden, kneden, mixen, pureren, emulgeren, ijs crushen, ... hij kan het allemaal. Met dit toestel kan je voor elke maaltijd aan de slag. Dankzij de wifi-verbinding en de gratis app heb je toegang tot honderden recepten. Je hoeft er enkel eentje te selecteren en dan voorziet de Cooking Pilot je van gedetailleerde instructies. Jouw persoonlijke masterchef als het ware, en wat voor een!
    ca5db618265ca2748341d2176f694c62.jpeg b197f48ffd82b8300f56cd335163c9be.jpeg

    Kent iemand zo èén machine ??

    Comment


    • Hubertus
      Hubertus commented
      Editing a comment
      lijkt fel op een thermomix, super handig dingentje.
      als je een echte thermomix koopt ben je al makkelijk 1000euro kwijt x)
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #1114
    Jesus.
    Da's voor gefeminiseerde nichten man.
    Precies hetzelfde als je lul in een robot proppen. Moet je niet willen man. Bloed zweet en een goeie vreetkick.

    Hell yeah.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment

    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #1115

      Comment


      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Da gaat er wel in! Smakelijk!
    • TheBigDudeski
      Moderator
      Lucky MemberModerator
      • Oct 2020
      • 582

      #1116
      20201217_190206.jpg

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        wat voor saus is er bij ? laat mij raden pindakaas??

      • TheBigDudeski
        TheBigDudeski commented
        Editing a comment
        Jawel meneer!

        Mooi stukje kip met satésaus (pindakaas, pindasaus...)
        Gebakken aardappelen met spek en ui
        Allerlei groenten gebakken in knoflookkoriander
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #1117

      Comment

      • Greyvol
        Amazing Grower
        420 MemberLucky Member
        • Dec 2014
        • 4719

        #1118
        Kip in citroen met rozemarijn, thijm, gember en knoflook.
        Spruitjes uit de oven met ricotta,huttenkaas, feta en verse nootmuskaat met zonnebloem en pompoen pitten.
        Flespompoen uit de oven met komijn, kaneel, thijm en olijfolie.
        filedata/fetch?id=1577006&d=1608231088&type=thumb
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Kweek je nootmuskaat?

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          jaja ik schuif bij , voor hoeveel man is da ??

        • Greyvol
          Greyvol commented
          Editing a comment
          Twee personen, niet helemaal op gegaan. Je had best mee kunnen eten. Dus dan maar wat restjes voor morgen, nootmuskaat gewoon als noot raspen ipv nootmuskaat poeder gebruiken. Nee ik kweek geen nootmuskaat alleen wiet, appels, peren, druiven, tomaten, paprika,pepers, aardbeien, rabarber, lavendel en nog wel wat andere dingen..
      • Remco
        Exquisite Grower

        • Jul 2018
        • 7399

        #1119

        Wortelspoemp met een kotelet'je en bruine saus !!



        6752546D-EF8C-4D4B-B3A5-70721F44F7B8_1_201_a.jpeg

        Comment

        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #1120



          Remco.





          Comment

        • Greyvol
          Amazing Grower
          420 MemberLucky Member
          • Dec 2014
          • 4719

          #1121
          Stamp..
          filedata/fetch?id=1577701&d=1608402071&type=thumb
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Jus van het verse worstje met een beetje zout en peper en wat dikker maken met maizena. In een Beetje boter en arachide olie het worstje bruin bakken, met wat water erbij. Meer is het niet. Minstens half uurtje sudderen, langer is beter.

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            ok zelfde hier maar dan met bruine saus binder !!
            Waarom half uurtje , 5 min en klaar , ni ?

          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Nee, nee, minimaal half uurtje sudderen, twee uurtjes is eigenlijk beter voor de jus en het worstje
            Vandaag weer eendje, hertje en haasje gehaald. 8 kilo wild vlees in huis, Woohoo!
        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #1122


          IMG_4515.jpeg

          Comment


          • WittiW
            WittiW commented
            Editing a comment
            Die plant is giftig . Bloemkool is ook groente, hoewel niet groen.
        • Takketoelli
          Cronic Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jan 2019
          • 3124

          #1123


          20201221_180002.jpg

          Gebakken petatjes, spitskool met spekjes en kerrie en filet van de kip!

          "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
          "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
          "Ajeto" - Buurman en Buurman

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Lekker Lekker In de pan gebakken patatjes of in de frietpot ??

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            In de pan!
        • WittiW
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Jan 2016
          • 412

          #1124
          IMG20201220135450.jpg

          Zeebaarsje, komt nog wat peultjes en aardappelen bij.

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            ooooee vis en zelf gevangen ? das ook lang geleden voor mij !!

          • WittiW
            WittiW commented
            Editing a comment
            Nee, niet zelf gevangen

            Vanochtend op de markt gekocht, dus wel vers. Is makkelijk hoor:
            1 citroen
            6 teentjes knoflook
            lekkere olijfolie (liefst neutraal kwa smaak)
            tijm
            2 tomaten
            peper en zout

            Doe de knoflook voornamelijk aan de binnenkant, met wat citroen. De rest, zoals je ziet. Gooi overal olie overheen, ook binnenkant. 30 - 35 minuten in voorverwarmde oven van 200C. Na ongeveer 20 minuten kijken of het niet te snel gaat. Klaar.

            Zeebaars is makkelijk van de graat te halen. Daarom mag ik het koken. De betere helft heeft hekel aan graten.

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Lekker man , nu dat ik er over praat krijg ik wel goesting voor vis !!

            Woensdag is't hier markt , eens zien of dat ik de moet bij èén
            kan rapen om vis te halen - mosselen is ook wel een goed idee !!

            We zien wel
        • Rietslang
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2015
          • 2171

          #1125
          Kitchari met seizoensgroentjes en kruiden
          Lekker veggie! IMG_20201223_184238.jpg
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Oa ook peultjes(Dahl) met gember, kurkuma, curry en garam masala, Himalaya zout en zwarte peper met kokosroom o en verse laurierblaadjes! en koriander poeder!

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Ge hebt uw tong toch niet verbrand , ligt nog te stomen op je bord !!

            Zal wel heel lekker zijn , ik ga ook eens met kokosroom fabriceren èén van de dagen !!

            En rijstpap staat ook op de planning , heb nog een potje saffraan gevonden Exp EC 2009 !!

            Zal wel nog goed zijn zeker !?i

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Maja is gedroogde bloemstamper, word nooit echt 'slecht' denk ik, smakelijk in rijst erg aromatisch, het duurste kruid! Of zwarte saffraanthee met rozenwater en rots suiker, klompje weedboter daarbij!!
        Bezig...