Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #91
    Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

    Oke Mito is dichter bij
    God was never on your side..

    Comment

    • meijneke
      Advanced Stoner
      Member
      • May 2011
      • 74

      #92
      Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

      Burritos ggg.jpg <----plaatje van internet

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #93
        Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

        Weer niks
        God was never on your side..

        Comment

        • meijneke
          Advanced Stoner
          Member
          • May 2011
          • 74

          #94
          Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

          flensjes hmm

          Comment

          • Xtreme
            Banned
            • Jul 2009
            • 4271

            #95
            Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

            Bleekselderie, aardappelschijfjes, gruyèrekaas en kookroom van onder de grill met plakjes koude rosbief (over van gisteren) met cranberry gelei.

            Comment

            • Xtreme
              Banned
              • Jul 2009
              • 4271

              #96
              Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

              Hedenavond was het pilav. Alleen de abrikozen kwamen uit blik en verse abrikozen zijn veel lekkerder.

              Comment

              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #97
                Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                .........................
                Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 02:04.
                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                • Xtreme
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 4271

                  #98
                  Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                  Hedenavond wordt het een zelf gevangen schol van ruim 1 kg, met kreeftenmousse (uit pot van de Sligro) met grijze Noordzee garnalen (gekocht bij JB-supermarkt), Opperdoes aardappeltjes en Lollo Rosso (uit eigen moestuin). Nagerecht: appelkruimeltaart met monchou en bramengelei (appels en bramen eveneens uit eigen tuin). Naast de zelf gevangen schol "pakte" ik nog 2 palingen en een zeebaars: daarmee heb ik de buren verblijdt. Tip: wil je op dit moment in het Delta-gebied vis vangen: geen pieren of zagers gebruiken, maar met zachte krab op beveerde makreelhaken vissen.
                  Last edited by Xtreme; 24 August 2011, 13:36.

                  Comment

                  • doktergreen
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jul 2011
                    • 34

                    #99
                    Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                    het was macaroni met een koteletje en spek vanavond goed vettig

                    Comment

                    • HJM
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 3714

                      #100
                      Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                      Vanavond met gehakt (half om half met uitjes, groene peper, zout, knoflook) gevulde zoete alma paprika. (uit m'n bloei hok, buiten werd het niks )
                      Sperzibonen in boter en nassie van bruine rijst.

                      Het toetje was een Palmpje.
                      Last edited by HJM; 24 August 2011, 20:14.
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment

                      • justforfun
                        Junior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2010
                        • 553

                        #101
                        Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                        Lekker zuurkoolstampot met rookworst en speklappen. Deze winterkost past perfect bij ons mooie zomerweer!!!
                        Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

                        Comment

                        • Ganjax
                          Guru of all Growers
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 10443

                          #102
                          Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                          ........................
                          Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 02:04.
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                          Comment

                          • SirSmokeAllot
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2008
                            • 1968

                            #103
                            Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                            kip ah spit met friet en mayo...lkr fingerfood!

                            Grtz $iR
                            sigpic

                            Comment

                            • Xtreme
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 4271

                              #104
                              Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                              Kaasfondue, ciabatta, groenten- en fruitsalade. Nadien, koffie met bonbons van La Bohème uit Breda. 'k Moest toch in Tilburg zijn dus Breda was niet ver omrijden.

                              Comment

                              • misto
                                Advanced Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2010
                                • 1011

                                #105
                                Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                                Vanavond heb een BBQ ergens, ik laat me verrassen

                                ben benieuwd of hij aan onze JD-grillmeister kan tippen !

                                Valt me op dat er steeds meer michelinster waardige recepten voorbij komen
                                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                                Comment

                                Bezig...