Wat ligt er op jou bord vanavond?
Collapse
X
-
Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?
maar vanavond krijgt JohnnyHaze een lekkere biefstuk met pepersaus , en ehh geheelonthouder? bedoel je daarmee dat je niet drinkt?
tja dat doe ik wel zo nu en dan, maar je kunt beter een geheelonthouder zijn als die idioten die het hele jaar raar kijken omdat je soms blowt of drinkt en met carnaval staan ze zelf in je achtertuin te kotsen
Comment
-
Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?
Heerlijke spaghetti met zelf gemaakte saus, gehakt van koe groot gebracht door mijn grootvader, 1kg wortelen, 1kg eigen courgettes, 1kg paprika's van mijn vader, ajuin & look van een collega! Olijfolie van een Griekse collega eigen persing
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment
-
Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?
Helemaal niets mis met een heerlijke Nederlandse oude kaas en dan op een lekkere grof volkoren bruine boterham met echte boter.....
Ik wordt gillend gek hier.....
Ik wil terug naar Nederland, ik heb dit al 14 jaar niet meer gegeten
WAAAHHHHHHHhhWat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!Comment
-
Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?
Pannekoeken hoop ik vanavondGod was never on your side..Comment
-
Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?
Ghehe..die heb ik gisteravond op.
Yeah, die opgerolde zit kaas tussen
pkoekuh.jpgComment
-
Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?
KAAAASSSSS ik wil Kaas.......en dropjes
Is toch niet te geloven, ze verkopen hier Gouda, maar dat wordt wel gefabriceerd in Bretagne.
Plastiek is dat.
Bah wat een ellende.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!Comment
-
Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?
denk dat je dan wel een vies na-smaakje krijgtMeststoffen voor de buitenplantjes?
Comment
-
Comment
-
Comment





Een pannekoek eet je met hazelnootchoco, ja!

Comment