Petshow

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de dikke
    Retired
    • Aug 2010
    • 154

    #196
    Re: Petshow

    015.jpg019.jpg013.jpgNou,vooruit speciaal,voor jou Belladonna.....
    014.jpg

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #197
      Re: Petshow

      Whaha hij rol gewoon slapend zijn mand uit wat een schatjeeeeee
      God was never on your side..

      Comment

      • CatsEye
        Retired
        • Sep 2010
        • 462

        #198
        Re: Petshow

        Wat een knuffelbeertje zeg!

        Comment

        • de dikke
          Retired
          • Aug 2010
          • 154

          #199
          Re: Petshow

          P1020012.jpgP1010939.jpgInmiddels zijn we een jaar
          verder,maar hij heeft nog steeds
          moeite afscheid te nemen van ZIJN mandje
          En slapen doet ie nog steeds vreemd.....
          P1010933.jpg

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #200
            Re: Petshow

            ghehe wat een moppus lol de foto in zijn mandje. leuk beest zo te zien met een eigen idee van wat hond zijn inhoud.

            Comment

            • smokingpeetn
              Elite Stoner
              • Jul 2009
              • 131

              #201
              Re: Petshow

              zoétje met haar knuffelIMG_0554.jpg

              Comment

              • RNL88

                #202
                Re: Petshow

                Mijn bijna 2 jarige Dogue De Bordeaux Djuno

                Een klein formaat bordeaux dog de helft wat hij ongeveer moet zijn hehe.
                Attached Files

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #203
                  Re: Petshow

                  Das een britsekorthaar he die zoetje?

                  groetjes Bella
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #204
                    Re: Petshow

                    Oorspronkelijk geplaatst door de dikke
                    [ATTACH=CONFIG]55821[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]55820[/ATTACH]Inmiddels zijn we een jaar
                    verder,maar hij heeft nog steeds
                    moeite afscheid te nemen van ZIJN mandje
                    En slapen doet ie nog steeds vreemd.....
                    [ATTACH=CONFIG]55819[/ATTACH]
                    Potverdik das een hele Rolmop geworden zeg maar ik denk dat hij een beugeltje moet hebben hoor want zijn tanden staan scheef
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • saroto
                      Advanced Stoner
                      • Aug 2010
                      • 52

                      #205
                      Re: Petshow

                      ik zal dan ook maar es men beestje hier komen tonen
                      ik wou de foto's hier tonen maar ze zijn te groot :s
                      daarmee:
                      Host your images online with an easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

                      Host your images online with an easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.


                      tis een thamnophis sirtalis tetrataenia (san francisco kousebandslang)

                      Rara wat eet hij in de eerste foto ??

                      Tom

                      Comment

                      • pietermaster
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jan 2011
                        • 26

                        #206
                        Re: Petshow

                        Mijn slang . Genaamd Mattie!
                        Chillt altijd rustig mee, nog nooit gebeten!
                        Hij is ongeveer een halfjaart nu en zit tussen de 60 en 70 cm.
                        Het is een Rattenslang en eet muizen,ratten en andere kleine knaagdieren.

                        DSC00713.jpgDSC00712.jpgDSC00711.jpgDSC00710.jpg

                        Comment

                        • ceBep
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 4745

                          #207
                          Re: Petshow

                          6 April, 4 reutjes en 1 teefje geboren....



                          Comment

                          • Freebird
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2008
                            • 282

                            #208
                            Re: Petshow

                            @ saroto, het lijkt wel een opgerolde biefstuk...maar ik denk een kippenhart...
                            Last edited by Freebird; 11 April 2011, 10:44.
                            «belladonna» konijn met aansteker vraag wil je vuurtje en ik maar denken ben stoned
                            She gives me the Blues ...

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #209
                              Re: Petshow

                              Vale je ben al weer papa geworden da was vorig jaar toch ook ?

                              groetjes
                              God was never on your side..

                              Comment

                              • Linda
                                Retired
                                • Apr 2011
                                • 6

                                #210
                                Re: Petshow

                                naamloos.JPG

                                onze huisdieren

                                Comment

                                Bezig...