Petshow

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sprinterke2
    Retired
    • Jul 2009
    • 353

    #136
    Re: Petshow

    Oorspronkelijk geplaatst door moreweed
    lol zeg, ik heb ook zo'n kast maar dan voor stekken en zaad
    ik ook , maar die staat niet in mijn living lolzzz

    Comment

    • zwof
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2009
      • 149

      #137
      Re: Petshow

      wat zit erin????

      Comment

      • sprinterke2
        Retired
        • Jul 2009
        • 353

        #138
        Re: Petshow

        Oorspronkelijk geplaatst door zwof
        wat zit erin????
        boven naar onder ;

        1 klein baard-agaampje (eigen kweek) maar dat zal nog wel verandert worden naar enkele gekko's

        2 land-schilpadjes

        2 volwassen baard-agamen

        en boven heb ik nog een hoop slangen ook liggen

        info; http://users.skynet.be/bk323688/index.html

        Comment

        • zwof
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2009
          • 149

          #139
          Re: Petshow

          Nice

          Een echte liefhebber dus, wij hebben alleen baardagamen, vond reptielen altijd erg boeiend, vroeger waren ze eigenlijk niet te krijgen.
          Nu wel, dus maar eens begonnen met de makkelijke jongens de agaampjes
          Leuk dat je eigen kweek hebt, heb je een broedstoof?

          Comment

          • sprinterke2
            Retired
            • Jul 2009
            • 353

            #140
            Re: Petshow

            Oorspronkelijk geplaatst door zwof
            heb je een broedstoof?
            wat je een broed-stoof kunt noemen

            oud aquarium , rooster erin , waterverwarming + thermostaat, en izimo-deksel dat schuin afloopt

            goedkoop maar het werkt perfect al verscheidende kweeken had van gekko's ook, komen allemaal mooi uit

            Comment

            • Jah Selah
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 226

              #141
              Re: Petshow


              prachtige beesten, die schildpadden
              as it was in the beginning,
              so shall it be in the end
              -BM-

              Comment

              • sprinterke2
                Retired
                • Jul 2009
                • 353

                #142
                Re: Petshow

                linkt lukt niet m8

                Comment

                • sprinterke2
                  Retired
                  • Jul 2009
                  • 353

                  #143
                  Re: Petshow

                  terra van padjes is ondertss wel wat verandert, staan nu wat planten in één nadeel ; ze kunnen hun beter verstoppen nu

                  er stond nog een zaailing (weed) tss voor wat uv licht , maar die beesten hebben het potje omgeduwd en plant opgefret

                  Comment

                  • OpperVaagheid
                    Retired
                    • Feb 2010
                    • 5

                    #144
                    Re: Petshow

                    Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13
                    iemand die iets meer kan helpen , heb al rondgebeld geen een dierenarts die is wilt kijken waarom haar abdomen zo kaal word.

                    http://img707.imageshack.us/img707/2681/dsc08132.jpg

                    MVG Izzzz
                    Heeft ze niet net haar haren afgeschoten vanwege stress?
                    Na de vervelling zou het weer terug moeten komen.

                    Comment

                    • westport
                      Wicked Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 3847

                      #145
                      Re: Petshow

                      ja de brandhaartjes?

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                      Comment

                      • Jah Selah
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 226

                        #146
                        Re: Petshow

                        deze soort
                        hoeweel een heel stuk groter
                        zit nu in zijn winterslaap dus ik kon geen foto nemen
                        Attached Files
                        as it was in the beginning,
                        so shall it be in the end
                        -BM-

                        Comment

                        • westport
                          Wicked Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Aug 2008
                          • 3847

                          #147
                          Re: Petshow

                          Hier is em, onze nieuwe hond.

                          Grtz
                          Attached Files
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                          Comment

                          • o21
                            Retired
                            • Dec 2008
                            • 696

                            #148
                            Re: Petshow

                            west mooie hondje wat is de naam haha heb nog een oude foto van me liefste keppe ooit tot de dag van vandaag mis ik die teef (skylla) echt veel. met haar 12.5jaar was je veel te jong wegggegaan.
                            Attached Files
                            Last edited by o21; 18 February 2010, 17:15.

                            Comment

                            • westport
                              Wicked Grower
                              420 MemberLucky Member
                              • Aug 2008
                              • 3847

                              #149
                              Re: Petshow

                              Ook nen schone hond daar orias, hoe oud is ze geworden orias?
                              De mijn heet max, nen beagle geboren op 8 november 2009.

                              Grtz
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                              Comment

                              • olivier
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Aug 2009
                                • 800

                                #150
                                Re: Petshow

                                Onze jarige (20 feb)

                                Lekker smullen

                                Comment

                                Bezig...