Petshow
Collapse
X
-
-
Re: Petshow
boven naar onder ;
1 klein baard-agaampje (eigen kweek) maar dat zal nog wel verandert worden naar enkele gekko's
2 land-schilpadjes
2 volwassen baard-agamen
en boven heb ik nog een hoop slangen ook liggen
info; http://users.skynet.be/bk323688/index.htmlComment
-
Re: Petshow
Nice
Een echte liefhebber dus, wij hebben alleen baardagamen, vond reptielen altijd erg boeiend, vroeger waren ze eigenlijk niet te krijgen.
Nu wel, dus maar eens begonnen met de makkelijke jongens de agaampjes
Leuk dat je eigen kweek hebt, heb je een broedstoof?Comment
-
Re: Petshow
wat je een broed-stoof kunt noemen
oud aquarium , rooster erin , waterverwarming + thermostaat, en izimo-deksel dat schuin afloopt
goedkoop maar het werkt perfectal verscheidende kweeken had van gekko's ook, komen allemaal mooi uit
Comment
-
as it was in the beginning,
so shall it be in the end
-BM-Comment
-
-
Re: Petshow
terra van padjes is ondertss wel wat verandert, staan nu wat planten in
één nadeel ; ze kunnen hun beter verstoppen nu 
er stond nog een zaailing (weed) tss voor wat uv licht , maar die beesten hebben het potje omgeduwd en plant opgefret
Comment
-
Re: Petshow
Heeft ze niet net haar haren afgeschoten vanwege stress?
Na de vervelling zou het weer terug moeten komen.Comment
-
Re: Petshow
ja de brandhaartjes?
GrtzComment
-
Re: Petshow
deze soort
hoeweel een heel stuk groter
zit nu in zijn winterslaap dus ik kon geen foto nemen
Attached Filesas it was in the beginning,
so shall it be in the end
-BM-Comment
-
Comment
-
Re: Petshow
west mooie hondje wat is de naam haha heb nog een oude foto van me liefste keppe ooit tot de dag van vandaag mis ik die teef (skylla) echt veel. met haar 12.5jaar was je veel te jong wegggegaan.Attached FilesLast edited by o21; 18 February 2010, 17:15.Comment
-
Re: Petshow
Ook nen schone hond daar orias, hoe oud is ze geworden orias?
De mijn heet max, nen beagle geboren op 8 november 2009.
GrtzComment








Comment