Petshow

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • o21
    Retired
    • Dec 2008
    • 696

    #121
    Re: Petshow

    Sterkte Vale.

    moge hij in alle rust genieten van zijn mooie hondeleven die U hem geeft gegeven.

    Woef.

    Comment

    • furocious
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2009
      • 205

      #122
      Re: Petshow

      had deze eigenlijk nog nooit opgemerkt bij deze men hondje dat ik gered heb van de hongerdood woog 12 kilo de eerste keer dat ik ze zag waarschijnlijk nog minder want heb ze eerst een week eten gaan geven over de draad voor ze haar meegegeven hebben
      Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #123
        Re: Petshow

        Kijk iemand met het hard op de goede plek, mooi dat je dat beest een kans hebt gegeven. Leuk snoetje.

        Grtz

        Comment

        • SirSmokeAllot
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 1968

          #124
          Re: Petshow

          nice furocious, ik durf wedden dat ze nooit meer van je zij zal wijken!
          Grtz $iR
          sigpic

          Comment

          • furocious
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2009
            • 205

            #125
            Re: Petshow

            is ook zo als ik rechtsta staat zij ook recht ga ik de deur uit volgt ze me
            Maar zou het niet meer zijn omdat ze schrik heeft van weer in de 'shit' te raken?
            Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #126
              Re: Petshow

              Dat zou je dan ook moeten merken in haar doen en laten; bang/schuw/bijten en schrikkerig.
              Doet ze dat niet, is het onvoorwaarlijke liefde terug na je goede zorg!

              Comment

              • SirSmokeAllot
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 1968

                #127
                Re: Petshow

                vind ook dat je zo niet mag denken furocious. Ze ziet je graag
                Grtz $iR
                sigpic

                Comment

                • furocious
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2009
                  • 205

                  #128
                  Re: Petshow

                  hihi is wel een schatje hoor is altijd blij zelfs als ik er eens kwaad op ben :p
                  Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                  Comment

                  • blowsterke
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2009
                    • 311

                    #129
                    Re: Petshow

                    My dogs

                    Chico & Jojo
                    Attached Files
                    Enjoy life, it is to short.

                    Comment

                    • SirSmokeAllot
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2008
                      • 1968

                      #130
                      Re: Petshow

                      Mooie schatjes blowsterke.
                      Dankzij de sneeuw had ik ook nog de kans enkele mooie kliekjes te nemen van mn oogappeltjes.
                      De eerste 3 zijn van onze kleinste, Ozzy. De eerste foto was zijn eerste dag bij ons een goeie 5 maand geleden, de broekscheiter... Hij is echter helemaal losgekomen en heeft zich ontpopt tot een rasechte speelvogel die het liefst de hele dag de andere wat ambeteerd met zijn levendigheid. De sneeuw is helemaal zijn ding!!!
                      Daarna eentje van Ramses. Hij houdt niet van de sneeuw of nat of koud en ligt het liefst bij ons in de zetel, de hele dag lang...
                      De laatste is van onze bange poes, Misty. Ze is al het langst bij ons en is een echte meid. Ze jaagt het liefst de hele dag op spinnen of vliegen op zolder (als het niet te koud is...) en gedraagt zich wat als de baas. Ze bepaalt wat goed of fout is en als er iets niet in de haak is, dan merk je onmiddellijk. lol... Ze houdt niet zo van de sneeuw omdat ze dan geen beestjes kan opgraven en opjagen.

                      Grtz $iR
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment

                      • Banderos
                        Retired
                        • Nov 2009
                        • 9

                        #131
                        Re: Petshow

                        Wat een leuk topic. Wij hebben 5 hondjes. 3 chihuahua's en 2 naakthonden.
                        Zie foto's van het tuig



                        Comment

                        • sprinterke2
                          Retired
                          • Jul 2009
                          • 353

                          #132
                          Re: Petshow

                          vandaag (gisteren) nieuw pupje gaan kiezen

                          één bull terrier



                          "stewie" genaamd (family guy)

                          volgende week zaterdag mogen we erom , dus terug dag-uitstap naar londen (fokker zit iets voorbij londen)
                          Last edited by sprinterke2; 10 January 2010, 04:35. Reden: iets vergeten

                          Comment

                          • zwof
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2009
                            • 149

                            #133
                            Re: Petshow




                            kokkie is degene met zwart haar, ze lacht altijd, de andere is harry die lacht eigenlijk nooit, we hebben ook nog kippen, een pony, een kat, ratten, vissen en euh..
                            Last edited by zwof; 14 January 2010, 21:13.

                            Comment

                            • sprinterke2
                              Retired
                              • Jul 2009
                              • 353

                              #134
                              Re: Petshow

                              nieuw huisje gemaakt voor men beestjes (kweek-ruimte is makkelijker te bouwen lol)

                              Comment

                              • moreweed
                                Exquisite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2009
                                • 5939

                                #135
                                Re: Petshow

                                lol zeg, ik heb ook zo'n kast maar dan voor stekken en zaad
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                                Comment

                                Bezig...