Petshow
Collapse
X
-
Re: Petshow
Whaha hij rol gewoon slapend zijn mand uit wat een schatjeeeeeeGod was never on your side..Comment
-
Re: Petshow
P1020012.jpgP1010939.jpgInmiddels zijn we een jaar
verder,maar hij heeft nog steeds
moeite afscheid te nemen van ZIJN mandje
En slapen doet ie nog steeds vreemd.....
P1010933.jpgComment
-
-
RNL88
Re: Petshow
Mijn bijna 2 jarige Dogue De Bordeaux Djuno
Een klein formaat bordeaux dog de helft wat hij ongeveer moet zijn hehe.Attached FilesComment
-
Comment
-
Re: Petshow
Potverdik das een hele Rolmop geworden zeg maar ik denk dat hij een beugeltje moet hebben hoor want zijn tanden staan scheefGod was never on your side..Comment
-
Re: Petshow
ik zal dan ook maar es men beestje hier komen tonen
ik wou de foto's hier tonen maar ze zijn te groot :s
daarmee:
Host your images online with an easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Host your images online with an easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
tis een thamnophis sirtalis tetrataenia (san francisco kousebandslang)
Rara wat eet hij in de eerste foto ??
Tom
Comment
-
Re: Petshow
Mijn slang
. Genaamd Mattie!
Chillt altijd rustig mee, nog nooit gebeten!
Hij is ongeveer een halfjaart nu en zit tussen de 60 en 70 cm.
Het is een Rattenslang en eet muizen,ratten en andere kleine knaagdieren.
DSC00713.jpgDSC00712.jpgDSC00711.jpgDSC00710.jpgComment
-
Re: Petshow
Vale je ben al weer papa geworden da was vorig jaar toch ook ?
groetjesGod was never on your side..Comment
-





Comment