Petshow

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MR GROEN
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 251

    #61
    Re: Onze huisdieren

    nog even men hondje opnieuw ^^

    eigenaardige plant op de achtergrond iemand een idee wat dat is ... redelijk sterk houd de winter gewoon vol .En zachte bladeren?

    Grtz Green
    Attached Files
    Last edited by MR GROEN; 18 June 2009, 13:09.

    Comment

    • DenAlex
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2009
      • 36

      #62
      Re: Onze huisdieren


      das men kat Tiger

      Verder hebben we thuis nog:
      - 1 konijn
      - 4 parkieten (waarvan der 1 eitjes heeft gelegd, dus worden er waarschijnlijk weer meer xD)
      - 3 goudvissen

      Comment

      • SirSmokeAllot
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 1968

        #63
        Re: Onze huisdieren

        Tiger is wel mooi met zijn rosse sik!!! hoe oud is hij?
        Grtz $iR
        sigpic

        Comment

        • DenAlex
          Senior Stoner
          Member
          • Apr 2009
          • 36

          #64
          Re: Onze huisdieren

          hi $iR
          dat is al een oudere foto, van toen we de kat een half jaartje hadden. Nu issie ongeveer 2 jaar oud, zal binnenkort wel eens paar nieuwe foto's maken en uploaden xD

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #65
            Re: Onze huisdieren

            Gisteren zijn we naar de dierenards gegaan voor de jaarlijkse spuiten van onze hond en kat en onderzoekje of ze beide nog gezond zijn.
            Daka is te dik heeft vet bulten op zijn heupen
            Dus die gaat op dieet en flink ook geen koekjes meer en geen boterhammen meer
            Hij heeft ook pijnstillers gekregen om dat hij al behoorlijk op leeftijd is en soms pijn heeft.

            Ons Tom is een ander verhaal , ik vond al dat hij laatse maanden erg terug getrokken was en dat het niet echt goed met hem ging
            Soms hinkt hij behoorlijk en vallen zijn achter poten soms raar als hij zit.
            Nu blijkt dat bij Tom alle spiermassa weg is bij zijn achter poten en dat hij heel veel pijn heeft.
            De dokter vond ook dat hij al behoorlijk op leeftijd is voor een ras kat.
            Tom moet elke dag pijn stilling hebben en als hij echt heel weing gaat lopen dan word het einde verhaal van Tom aan en kat kan je niet zo goed zien als hij pijn heeft dus in schatten hoeveel pijn hij heeft gaat bijna niet.
            We moeten het echt aan gaan kijken.

            Ik ben behoorlijk geschrokken wist niet dat het zo erg was en vind het ook super moeilijk Tom is mijn eerste huis dier wat al zo lang bij me is en denk niet dat ik zonder hem kan.
            We lijken zo veel op elkaar , we doen stoer en hebben elkaar niet nodig maar toch kunnen we niet zonder elkaar.
            Ik moet dit echt even gaan verweken en tijd geven


            God was never on your side..

            Comment

            • Robba
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 809

              #66
              Re: Onze huisdieren

              Sterkte Belladonna , veel wijsheid toegewenst hoe moeilijk sommige beslissingen ook zijn.

              Grtz.

              Comment

              • SirSmokeAllot
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 1968

                #67
                Re: Onze huisdieren

                idd veel sterkte bella!!!
                Jammer want het ziet er me echt een lieve, mooie rakker uit! Je eerste maatje verliezen is verschrikkelijk maar spijtig genoeg doet afscheid altijd pijn. Geniet van elke dag, verwen hem nog eens goed en laat hem geliefd voelen... nog veel meer dan anders.
                Draag je een hart onder de riem toe bella!!!
                Grtz $iR
                sigpic

                Comment

                • SirSmokeAllot
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2008
                  • 1968

                  #68
                  Re: Onze huisdieren

                  Hoy,
                  Srry voor double post, maar is nu al tijdje geleden en is over blij nieuws dus...
                  Stel je voor: je loopt over straat en ziet daar plots iets helemaal weggestopt en verschrikt in het struikgewas. Je gaat kijken en vind een nog geen 8 weken oude kitten helemaal vermassacreerd met superglue ofzo... Oortjes, ogen, neus, haren, pootjes, staart...wel ja alles zeker bijna... Verschrikkelijk wat beesten zon arme diertjes kunnen aandoen.
                  Tzag er niet goed uit, maar zoiets doet pijn in je hart en je wil kost wat kost helpen. Hij kon terecht bij een moederpoes van de dame van het asiel en die heeft hem helemaal opgekuist!!!
                  $iR Smoke is proud to present to you: Ozzy, prince of darkness... Wat een schatje Nu een kleine 10 weken oud. Hij heeft nog heel veel schrik van mensen, maar dat komt met de tijd wel in orde. Voorlopig hebben de grote poezen zijn volledige aandacht en doet hij alles om bij hen in de smaak te vallen. Slapen is niet voor hem weggelegd en het liefst van al springt hij van de ene kast naar de andere.

                  Grtz $iR
                  Attached Files
                  sigpic

                  Comment

                  • weedlover
                    Banned
                    • May 2008
                    • 975

                    #69
                    Re: Onze huisdieren

                    owch, verschrikkelijk wat mensen idd kunnen doen.
                    maar wat is dat met zijn poot op de laatste foto?

                    grtz

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #70
                      Re: Onze huisdieren

                      High $ir smokeallot,

                      Mooije move men, thumbs up!

                      @ weedlover;
                      Met dah pootje is niks mis dude dat is dat speeldingetje wat je ziet.

                      Grtz

                      Comment

                      • SirSmokeAllot
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2008
                        • 1968

                        #71
                        Re: Onze huisdieren

                        Jep idd, is een muisje aan een schoenveter.
                        Kheb wel een poes hier thuis die een teentje te kort, hebben we moeten laten amputeren want dat wou niet meer genezen. Zo gevonden op straat dus die liep daar waarschijnlijk al een hele tijd mee rond. Zie post 40 voor het hele verhaal.
                        Voeg nog een fotootje toe, als je goed kijkt kun je het wel zien hoor aan zijn linkervoorpootje. Dat is nu helemaal genezen hoor en het weerhoudt hem niet brute spelletjes te spelen We heten alle rosse poezen in het asiel robin, dus heeft hij van ons de naam Ramses gekregen.
                        Grtz $iR
                        Attached Files
                        sigpic

                        Comment

                        • Wierie Wierie
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2008
                          • 848

                          #72
                          Re: Onze huisdieren

                          Ohja ik heb trouwens ook nog een goudvis...hier naast me op et bureau
                          NLX outdoor kweek 2011
                          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                          Comment

                          • SirSmokeAllot
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2008
                            • 1968

                            #73
                            Re: Onze huisdieren

                            Srry maar ga even off topic gaan hoor

                            @ Dr_Green: Denk dat het familie van de Lychnis coronaria alba is... Enige die ik ken die er een beetje op lijkt (qua bladvorm, -kleur en bouw), maar heeft wel witte bloemetjes (alba he).
                            En anders weet ik het niet
                            Grtz $iR
                            sigpic

                            Comment

                            • organic
                              Psychonaut
                              • May 2009
                              • 739

                              #74
                              Re: Onze huisdieren

                              Zoals vele onder jullie weten heb ik een vogeltje gevonden in de tuin.
                              Gered van de dood, omdat er eentje haar jachtinstinct naar boven kwam.

                              We hebben het met een handschoen genomen en in een 90L cementkuip gestoken met stro.
                              Ik heb het dagenlang brood gevoerd, maar nu krijgt ze krachtvoer om goed aan te sterken en weldra vrij te kunnen wegvliegen als een vrije vogel.

                              Ik heb de vogel "Fucker" gedoopt en hoop deze in leve te kunnen houden zodat ze/hij weldra haar/zijn eigen nestje kan voorzien
                              Attached Files

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #75
                                Re: Onze huisdieren

                                wa een lief vogeltje ga je ons up to date houden en eigenlijk vind ik dat je hem de naam
                                JD moet geven en dat je hem moet leren de boodschap rond te spreiden in zijn vlucht

                                Kweek je eigen cannabis en sluit je aan bij ons

                                Vinden jullie ook dat Hij JD moet heten ?
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...