Je ergernissen van de dag...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eclecticon
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 2073

    #91
    Re: Je ergernissen van de dag...

    Het weer!
    Baas in eigen brein.

    Comment

    • Kwasimodo
      Grower
      Nieuw Lid
      • Jul 2014
      • 688

      #92
      Re: Je ergernissen van de dag...

      Dat een ontbijtbuffet in een hotel tussen de 15 en 20 euro kost. Bij roomservice komt er nog eens 5 euro bij.
      Met 2 man ben je dus soms 50 euro kwijt, voor de dag goed en wel begonnen is.
      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #93
        Re: Je ergernissen van de dag...

        Koffiemelkpoeder op de rand van het kopje.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Kwasimodo
          Grower
          Nieuw Lid
          • Jul 2014
          • 688

          #94
          Re: Je ergernissen van de dag...

          Moeders met een kinderwagen, waarin een krijsende baby, in een lunchroom.
          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #95
            Re: Je ergernissen van de dag...

            Oude mensen met scootmobiel op een Markt die continu tegen je enkels aan rijden.... volgende keer steek ik hun banden lek
            God was never on your side..

            Comment

            • kvb
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Feb 2014
              • 281

              #96
              Re: Je ergernissen van de dag...

              De woningbouw die de verf kunsten van de schilders aan het controleren waren. Plantjes op t dak zijn nog niet ontdekt.

              Comment

              • Kwasimodo
                Grower
                Nieuw Lid
                • Jul 2014
                • 688

                #97
                Re: Je ergernissen van de dag...

                Opstelten, die op een korte vraag een ellenlang betoog houdt, dat in geen enkel verband staat met de inhoud van de vraag.
                Een van de weinige politici -hoewel niet van mijn politieke voorkeur- die wel inhoudelijk op een vraagstelling ingaat, is Dijstelbloem.
                [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                Comment

                • LR2
                  Mother of all Growers
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 8552

                  #98
                  Re: Je ergernissen van de dag...

                  Bejaarden in de supermarkt.
                  Ik had effe zo'n momentje als vanaf 1:44 (hele filmpje is het kijken waard trouwens) in mijn hoofd. Maar dayum! het scheelde weinig.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  • Kwasimodo
                    Grower
                    Nieuw Lid
                    • Jul 2014
                    • 688

                    #99
                    Re: Je ergernissen van de dag...

                    Bij bejaarde dames zit hun handtas steevast in hun boodschappentas: dus de handtas moet -heel traag- uit de boodschappen tas worden gevist.
                    Vervolgens wordt de handtas eveneens traag geopend.
                    Na enig zoeken wordt de portemonnee gevonden en uiteraard ook traag geopend.
                    Het zoeken van geld kost ook veel tijd en het natellen van het wisselgeld ook.
                    Vervolgens gaat de portemonnee uiterst traag in de handtas, die ook weer traag in de boodschappentas teruggaat.
                    Vaak hebben ze tijdens het afrekenen pas door dat ze een boodschap vergeten zijn en dan moet er weer een medewerker opgeroepen worden om de vergeten boodschap naar de kassa te brengen of ze hebben groenten in een zak gedaan, maar niet gewogen en er een sticker opgeplakt.
                    En dan zal ik de tijd die het kost om de boodschappen terug in de winkelwagen te doen (of nog erger) in de boodschappen tas op te bergen maar laten schieten.
                    Bovendien kiezen die bejaarden vaak de drukste winkeltijden, omdat het dan zo'n gezellige drukte is.
                    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                    Comment

                    • Giel
                      Wicked Stoner
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Feb 2014
                      • 255

                      #100
                      Re: Je ergernissen van de dag...

                      Aan dit nummer, 0652640272 heel de dag stoer anoniem opbellen en niks zeggen, laatste keer per ongeluk mijn voicemail ingesproken en toen kwam het nummer naar boven. En als ik terug bel durft er niemand meer op te nemen of iets te zeggen.
                      Grow bitch! Grow!

                      Comment

                      • Cookaap
                        Elite Grower
                        • Dec 2011
                        • 2730

                        #101
                        Re: Je ergernissen van de dag...

                        giel, Zak bloem door zijn brievenbus gooien en anoniem de politiebellen dat er cocaïne geleverd is

                        Comment

                        • Kwasimodo
                          Grower
                          Nieuw Lid
                          • Jul 2014
                          • 688

                          #102
                          Re: Je ergernissen van de dag...

                          Een dom mens, die van een bepaalde materie niets begreep en in al zijn onnozelheid aan anderen een verkeerde uitleg gaf, hoe te handelen.
                          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                          Comment

                          • Eclecticon
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2014
                            • 2073

                            #103
                            Re: Je ergernissen van de dag...

                            Dat ik de trichomen niet zie veranderen
                            Baas in eigen brein.

                            Comment

                            • grinderke
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2014
                              • 974

                              #104
                              Re: Je ergernissen van de dag...

                              een extreme dom mens dat met vastgeroeste gedachtem maar niet wil toegeven waneer ongelijk

                              gesuddert van mijn ergernissen met Tapatalk

                              Comment

                              • QnQ
                                Godlike Grower
                                Lucky Member
                                • Sep 2010
                                • 26093

                                #105
                                Re: Je ergernissen van de dag...

                                Een kweekverslag vol foto's van photobucket....

                                qwerty.jpg

                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...