Je glimlach van de dag, the sequel.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • piet302
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2014
    • 123

    #16
    Re: Je glimlach van de dag, the sequel.

    Het moment als ik op werk de neusberen ga voeren en ze op je af komen en je ze even kan aaien

    Comment

    • Dirkkkuit
      Big Bongmaster
      • Jun 2014
      • 367

      #17
      Re: Je glimlach van de dag, the sequel.

      Als ik thuis kom en mijn nog dikkere toppen zie

      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #18
        Re: Je glimlach van de dag, the sequel.

        Hemelsblauwe lucht, stralend zonnetje, windstil en 22°! Wat meer moet je nog hebben om een smile op je gezicht te krijgen
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • Michevan
          Expert Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • May 2014
          • 1417

          #19
          Re: Je glimlach van de dag, the sequel.

          Hmmzzzz, als toevoeging zou ik blij als ik mijn schoonmoeder een vakantie aan kon bieden naar de andere kant van de wereld, verblijfsduur minimaal 40 jaar, dan ben ik pas echt blij
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


          Comment

          • tuinbroek
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2013
            • 2470

            #20
            Re: Je glimlach van de dag, the sequel.

            Als je s,morgens wakker word en je huisdier zo blij is dat jij ook wakker bent,en ff gauw een stuk lopen langs de dijk van het Reitdiep.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Als je s,morgens wakker word en je huisdier zo blij is dat jij ook wakker bent,en ff gauw een stuk lopen langs de dijk van het Reitdiep.

            Comment

            • Urban
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2008
              • 4104

              #21
              Re: Je glimlach van de dag, the sequel.

              dat er altijd wel mensen zijn die een beetje voor elkaar klaarstaan wanneer dat nodig is

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #22
                Re: Je glimlach van de dag, the sequel.

                Lekker eten! Stoere kerels die als kleine knulletjes in slaap vallen op de bank. Mijn vriendin die kwispelt in bed als ze slaapt.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #23
                  Re: Je glimlach van de dag, the sequel.

                  P1190951.jpg

                  Comment

                  • Urban
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2008
                    • 4104

                    #24
                    Re: Je glimlach van de dag, the sequel.

                    Comment

                    • tuinbroek
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2013
                      • 2470

                      #25
                      Re: Je glimlach van de dag, the sequel.

                      Mijn glimlach gaat van oor tot oor als ik aan mijn kweekvienden denk.
                      leuk topic ganjax

                      Comment

                      • JacktheBass
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2013
                        • 780

                        #26
                        Re: Je glimlach van de dag, the sequel.

                        De geur als het begint te regen...
                        en de geur als ik m'n kweekruimte binnen kom....
                        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                        Jack Herer in scrog
                        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                        Comment

                        • tuinbroek
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2013
                          • 2470

                          #27
                          Re: Je glimlach van de dag, the sequel.

                          Als ik dacht, alleen er voor te staan,dan kwamen de lieve steunberichtjes,dat tovert een SUPERSMILE
                          op mjjn gezic.ht

                          Comment

                          • Urban
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2008
                            • 4104

                            #28
                            Re: Je glimlach van de dag, the sequel.

                            blije mensen en ebola

                            Comment

                            • hasjboom
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2014
                              • 195

                              #29
                              Re: Je glimlach van de dag, the sequel.

                              ik ben net wakker gemaakt door de kids...2 dikke knuffels voor papa
                              Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

                              Comment

                              • Urban
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2008
                                • 4104

                                #30
                                Re: Je glimlach van de dag, the sequel.

                                yeuh

                                Comment

                                Bezig...