Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • batmeid
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 1317

    #286
    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

    @ milky way.........Kop houden!!!!!!!!gekkie
    sigpic it is just a flower

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #287
      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

      Sorry Djax maar MWay is niet de enige die loopt te schelden. Ook in mijn 'beledigingen topic' werd MWay door een aantal uitgescholden en heb ik er ook wat van gezegd. Ik geloof dat jij de uitspraak ' ben jij zo'n berberaap' van Extreme erbij haalde ? Ook Dwarf laat zich hier gaan.

      In ben niet uit op censuur, maar ik zie het nut niet om elkaar verrot te schelden alleen omdat men een andere mening heeft. In mijn topic zijn diverse meningen geuit en ik vond de woorden van LR2 mooi om het topic mee af te sluiten. En ja ik was het met LR2 eens, is dat een probleem ? Ik vond het erg jammer dat MWay als enigste halfbloed of volbloed 'buitenlander' in dat topic heeft gereageerd, graag had ik meerderen gehoord.
      Het is hier geen blank forum.

      Als er gediscussieerd kan worden zonder het op de man te spelen en te schelden gooi ik zo het topic weer open.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Djax, waarom heb ik nou een kortsluiting boven ? Omdat ik een andere mening heb dan jou ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • LittleDwarf
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2014
        • 1681

        #288
        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

        @Stemma

        Ik laat me belange nog niet gaan hoor stemma en ben ook niet van plan nog te reageren hier in dit topic wat ik heb gezegt is gezegt geweest en bewijst uit de antwoorden dat multiculti gewoon niet werkt we zijn het oneens over alles en dan verwachten dat telkens maar van één kant die water bij de wijn moet doen zijn dat ook stillaan beu et voila thats it. Voor de rest mogen jullie zijn wie jullie zijn maar deze mentaliteit krijg ik schijt van.

        Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

        Comment

        • Eclecticon
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 2073

          #289
          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

          dat jullie hier zin in hebben..
          focus toch op leuke dingen, voor politiek en religie zijn andere platformen.
          respect voor iedereen hier, maar dit verkloot de sfeer.
          ik zie 2 fronten ontstaan en wellicht meer.. en ik weiger er in mee te gaan, erger me er aan..
          Ik heb respect voor iedereen die iets leerzaams mbt planten achterlaat maar de politieke voorkeur of ras boeit me geen ene mallemoer.
          Iedere actie veroorzaakt een tegenreactie.. dus hou aub op met generaliseren, beledigen en confronteren.
          Eindeloze onzin
          Last edited by Eclecticon; 14 November 2015, 15:23.
          Baas in eigen brein.

          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #290
            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
            Sorry Djax maar MWay is niet de enige die loopt te schelden. Ook in mijn 'beledigingen topic' werd MWay door een aantal uitgescholden en heb ik er ook wat van gezegd. Ik geloof dat jij de uitspraak ' ben jij zo'n berberaap' van Extreme erbij haalde ? Ook Dwarf laat zich hier gaan.

            In ben niet uit op censuur, maar ik zie het nut niet om elkaar verrot te schelden alleen omdat men een andere mening heeft. In mijn topic zijn diverse meningen geuit en ik vond de woorden van LR2 mooi om het topic mee af te sluiten. En ja ik was het met LR2 eens, is dat een probleem ? Ik vond het erg jammer dat MWay als enigste halfbloed of volbloed 'buitenlander' in dat topic heeft gereageerd, graag had ik meerderen gehoord.
            Het is hier geen blank forum.

            Als er gediscussieerd kan worden zonder het op de man te spelen en te schelden gooi ik zo het topic weer open.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Djax, waarom heb ik nou een kortsluiting boven ? Omdat ik een andere mening heb dan jou ?
            Dat berberverhaal haalde ik aan, ik quote extreme, das iets anders dan dat ik zelf uitscheld voor berberaap.
            Je moet dat niet uit zijn context halen om me onderuit te halen.
            Kortsluiting, niet omdat je een andere mening hebt maar omwille van de mening op zich, het opnemen voor exact wat ik daar zei en omdat je onvoorwaardelijk opneemt voor een agressieve scheldert.
            En ik zei toch niet dat je Lr2 zijn mening niet mag delen, maar een topic open houden tot je jouw mening bevestigt ziet in een reply en het dan sluiten is censuur maar goed, never mind.
            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #291
              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

              Censuur is als ik JD vraag om alle 'andersdenkenden' uit mijn topic te verwijderen.
              Maar misschien verschillen we daar ook van mening over

              Ik haal je 'quote' niet uit zijn verband, maar het was wel een aanleiding voor MWay om zich aangevallen te voelen op zijn 'komaf'.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • MWay
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2012
                • 4999

                #292
                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                Ganjax weer dom te praten ga zelf jochie.
                Je bent een haatzaaier mijn mening en jij mag de jouwe diep in je reet steken .
                Toetsenbord held voor de rest het zelfde en vraag nog een ban aan sufferds.

                Batmeid ik heb jou op de chat over Marokkanen zien type dus doe maar niet net of je zo vroom bent ben je niet.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door I love it
                Niks mis met mijn droomwereld, zolang je niet parasiteert of een of andere achterlijke godsdienst aanhangt.
                Maar zoals eerder gezegd, t probleem zit dieper. Agressie zit in de genen.
                Waar komt de jouwe vandaan uit oneliners die barsten van de leugens.
                Krijg je ze andersom wordt je ook kwaad en ben ik de terrorist.
                Een achterlijke ideologie aanhangen is net zo dom als zo in je godsdienst laten gaan.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax
                Er is er maar 1 die echt zit te schelden Stemma en das Mway, mss moeilijk toe te geven voor jou maar ik verwacht ook niet anders.
                En waarom er mee ophouden omdat ene zich beter voelt dan de rest. Wil je weer censuur zoals je zo handig de discussie op gang bracht in je eigen topic,tot het een draai krijgt naar jou zin en dan sluit je het.

                Btw de haat van de mensen waar ik zo tegen ben en de naïviteit van mensen die ze met open armen ontvangen geeft resultaten zoals Parijs, zullen we nog vaak in de toekomst zien. Denk dat er vele vreugdedansjes gedaan zijn gisteren...

                Over slachtofferrol gesproken bravo Calimero je verdient een oscar
                Zo zit ik al de hele tijd heb je soms ook een ei-pet

                Comment

                • batmeid
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2012
                  • 1317

                  #293
                  Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                  Mannetje toch. Ik heb t met je te doen.
                  sigpic it is just a flower

                  Comment

                  • MWay
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2012
                    • 4999

                    #294
                    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                    Ik wil je wel eens zien verdedigen waarom een vrouw compleet bedekt moet zijn als ze buiten komt. Waarom homo's gestenigd moeten worden omdat ze onkuis zijn. Ridda. Als je daar als moslim tegenin gaat bekijkt uw eigen vader u niet meer.
                    Hoef ik niet burka is hier verboden dus je verlangd iets van me wat niet aan de orde is net ganjax ze komen we worden geislamiseerd en al onze koppen gaan er af alle vrouwen worden verkracht testtosteronbommen baarmoederinvasie flikker op dwazen is mijn mening dan.Vandaag reportage gezien over Oranje het vluchtelingendorp.Die zijn inmiddels blij dat het zuipende ruzie zoekende dagjespubliek niet meer komt maar die rustige vluchtelingen.Gebeur geen drol ze praten en doen zelfs dingen met elkaar.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
                    Mannetje toch. Ik heb t met je te doen.
                    Dan zit jij meer met iets dan ik want ik heb jou er nooit vanuit mij zelf over aangesproken.
                    Maar om de 1 of andere reden vind jij dat jjj dat wel bij mij moet doen.
                    Maar de afwijkende mening of was het nu dat ik sociaal democraat ben of voor de EU of op een Arabier lijkt?

                    Comment

                    • Ganjax
                      Guru of all Growers
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Apr 2009
                      • 10443

                      #295
                      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                      De waarheid niet inzien en alles minimaliseren en in het belachelijke trekken, schelden, agressief doen en anderen belachelijk maken, 10 op 10 krijg je daarvoor.
                      Doe zo voort, elke reply die je zet bevestig je dit meer en meer.
                      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                      Comment

                      • MWay
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2012
                        • 4999

                        #296
                        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                        Ja jou commentaar is zo netjes geweest.
                        Je kunt zelf niets hebben,
                        Maar hier gaat het goed met de vluchtelingen dus jij zet jezelf voor gek.
                        Trouwens waar bemoei jij je hier mee Belg beetje tegen iemand met de Nederlandse nationaliteit zeggen dat ie niks te vertellen hebt.
                        Jij niet manneke ik ben geen gast hier jij wel.

                        Comment

                        • batmeid
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2012
                          • 1317

                          #297
                          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                          Meer de ogen die wel kijken maar niet zien.
                          sigpic it is just a flower

                          Comment

                          • Ganjax
                            Guru of all Growers
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2009
                            • 10443

                            #298
                            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                            Oorspronkelijk geplaatst door MWay
                            Ja jou commentaar is zo netjes geweest.
                            Je kunt zelf niets hebben,
                            Maar hier gaat het goed met de vluchtelingen dus jij zet jezelf voor gek.
                            Trouwens waar bemoei jij je hier mee Belg beetje tegen iemand met de Nederlandse nationaliteit zeggen dat ie niks te vertellen hebt.
                            Jij niet manneke ik ben geen gast hier jij wel.

                            Het gaat goed met de vluchtelingen in Nederland?

                            Nu gaan we het krijgen, jij gaat het begrip forum effe naar je hand zetten, lol, je snapt blijkbaar het concept forum niet.
                            Je gaat vreemder en vreemder doen, krijg bijna medelijden.
                            Ben klaar met je, zet jezelf maar verder voor gek.
                            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                            Comment

                            • MWay
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2012
                              • 4999

                              #299
                              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                              Dat heeft niets met het forum te maken maar wat jij en je medestanders gezegd hebben.
                              En als mensen denken dat ik gek bent zullen het wel medestanders van je zijn die net als jij denken onschuldige mensen van dingen te betichten die zij niet gedaan hebben.
                              Want zo praat jij.
                              Je kunt zelf niet eens zonder haat er over hebben.
                              Waar heb jij normaal gedaan dan vertel eens.
                              En schijnheilig tegen Stemma zeggen dat je mijn niet op mij afkomst aanval dat heb je hier al vaker gedaan schijnheil.
                              Of ben je onze discussie over Israel vergeten deed je dat ook en om mijn mening.
                              Maar dat is de rol die je aanneem eerst krenken en uitlokken en dan zeggen zie je wel.
                              Zal je vertellen nog types zoals jij als een zeg dat ie moslim is extremist die kunnen de boom in jullie zijn beide rot dus slecht.
                              Ga op Facebook zitten bij die gaskamerclubjes.

                              Comment

                              • beowulf
                                Exquisite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2008
                                • 6495

                                #300
                                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                                Waarom zijt gij hier eigenlijk nog?

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Comment

                                Bezig...