Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

watercuring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    de smaak en geur zou normaal gezien niet mogen veranderen!

    de weed gaat wel minder scherp smaken,dus je zal er niet van moeten hoesten normaal gezien...

    flip zal als het klaar is zijn smokeverslagje hier wel bij zetten zeker?

    grtzzz

    Comment


      #17
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #18
        zou je hiermee van zaadwiet ook lekkere wiet kunnen maken? zonder die smaak en geur van die zaadhoesjes?
        Last edited by janleuri; 1 March 2009, 14:59.

        Comment


          #19
          Mooi uitgelegd flip hasjkip!

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #20
            nice flipke...

            beter kan je het niet uitleggen met foto's...

            grtzzz

            Comment


              #21
              nice flip, ga jij die bob's binnen kweken want is toch vooral buitensortje dacht ik?

              Comment


                #22
                Ja ga ik oons eens proberen met enkele plantjes
                ga ik ook een sproberen zachtere weed


                Last edited by Smokey; 2 March 2009, 21:36.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door bearprolec View Post
                  nice flip, ga jij die bob's binnen kweken want is toch vooral buitensortje dacht ik?

                  Het zijn indoorzaden van highqualityseeds.nl

                  Bob Marley's Best (Indoor) Euro 29,00 ,97) This classical F1 hybrid is an absolute winner! A strain that needs to take well taken care of.
                  The
                  result is a large plant with a hazey taste and a great high.

                  Plant Height: Tall; Mostly Sativa
                  Buzz Type: Sativa High; Best Cerebral High
                  T.H.C. Level: Strong; 15-20%
                  Weeks Flowering : 10-12
                  Yield (Dried grams per square meter in a Sea of Green): 300-400
                  Harvest Month: October




                  Vanavond is het de laatste keer geweest dat ik het water verschoond heb. Ik heb de tent schoongemaakt en opnieuw ingericht, ben klaar om te drogen en mijn volgende ronde te starten.
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #24
                    we kijken al uit naar het rookverslag en naar de volgende kweek...

                    grtzzz

                    Comment


                      #25
                      Zo, dat is snel ! Het zaakje is al bijna droog ! Ik denk nog 1 nachtje drogen, en dan is het rookbaar.

                      Omdat ik heel nieuwsgierig ben, ga ik het vanavond al proberen.

                      Het lijkt alsof de wiet niet meer ruikt, en een beetje van structuur veranderd is, maar dit kan ook eraan liggen dat dit een slechte kweek is geweest.


                      Bij de weg, ik heb als volgt gedroogd :

                      * Een constante temp van 18 graden dmv een ventilatorkacheltje.
                      * Een constante RH van 50 %
                      * Een ventilator


                      Hieruit concludeer ik 2 dingen ; 1. drogen gaat prima zo, 2. ik heb mijn klimaat prima onder controle. Een hele geruststelling voor de volgende kweek !!

                      Als ik geproefd heb, houd ik jullie op de hoogte !
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment


                        #26
                        Jammer dat het niet meer ruikt, hoop voor je dat de smaak er nog wel aan zit. Rookse vanavond

                        Greetzz

                        Comment


                          #27
                          Nou, 2 avonden getest met 2 verschillende testdummies, en beiden waren zeer tevreden over het resultaat.

                          Er is minder geur, alhoewel mijn hele woonkamer naar wiet ruikt als je binnenkomt, en de smaak is erg mild. De high is echt lekker, niks mis mee !!

                          Conclusie ; is je oogst verontreinigd met beestjes of andere troep, een watercure helpt !! Van gecurede wiet word je nog lekker stoned, en de smaak is niks mis mee !!


                          Ik zou zeggen, probeer het uit ! Neem 1 takje met wat topjes en doe hier een watercure mee. De rest van je oogst droog je normaal. Allebei roken en vergelijken.

                          Ik heb mijn hele oogst (noodgedwongen) helemaal gedaan, en heb er absoluut geen spijt van !

                          Nadelen :
                          * Minder opbrengst
                          * Wiet verschrompeld een beetje
                          * Gesleep met water, zeker als je geen aan- en afvoer hebt in de buurt van je hok

                          Voordelen :
                          * Schone wiet
                          * Na 1 dag drogen rookbaar, na 2 dagen kurkdroog
                          * Lekker milde smaak
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment


                            #28
                            dat is een nice verslagje...

                            ik ga het zeker ook nog eens testen!

                            het is idd wel spijtig dat je niet meer zo veel geur hebt maar als je eens met problemen zit en je ondervind er via deze manier niks aan dan vind ik het ook zeker de moeite waard...

                            grtzzz

                            Comment


                              #29
                              Jaja dat klinkt toch wel aardig lijkt me en ondanks dat de geur wat minder is lijkt het me toch wel wat Als mn kweek klaar is ga ik ook een paar topjes proberen.

                              Thanks Flip voor de info!

                              Peace

                              Comment


                                #30
                                Re: watercuring

                                High Fliphasjkip,

                                Klink interessant en mooi uitgewerkt. Ik ga dat denk ik met een klein deel van men oogst ook eens proberen maar dn dus iets kleinschaliger. Heb hier 1 lowryder staan die over een paar weekjes klaar is hoop ik. wil dah toch ook eens proberen met een paar takjes. Ik laat jullie weten en zien als het zover is.

                                Ik hoor veel verschillende dingen over het watercuren. De een zegt je verkloot je wiet ermee, de ander is er heel tevreden over. Dus ik ga zelf maar eens de proef op de som nemen om zelf het verschil te ervaren.

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X