Hallo Allemaal
Na een starters projectje in een 80 x 80 tent heb ik toch ondervonden dat ik toch best wel groene vingers heb.
Wat een prachtige hobby.
Na wat zoek en lees werk heb ik toch besloten om de bonanza 600 kast aan te schaffen had namelijk geen zin om zelf aan de knutsel te gaan en ik wilde wel wat net en degelijks hebben zodat de vrouw nog gewoon de gordijnen kan open doen als ze staat te strijken.
Ik heb besloten om de lege kast te nemen omdat ik zelf ondertussen ook al wat spulletjes bij elkaar heb verzameld de afgelopen tijd.
Mijn setup komt er als volgt uit te zien.
1 x Bonanza 600 incl xl set. 78 x 118 x 235. ( met hier en daar wat kleine aanpassingen)
1 x softbox los hangend 250 of 500M3 incl filter ( Komt in de kast)
1 x adjust à wing medium incl spreader en een 600 watt lampske
1 x evsa dimbaar 600 - 400 - 250 watt
2 x actieve inlaad 100m3 per stuk
1 x cli-mate mini controller 2 lampen.
1 x Gardena microdrip system
1 x 50 liter vat
2 x water pomp ( 1 voor water circulatie )
1 x scrog net
Denk dat me lijstje zo wel aardig compleet is.
Mijn plan is om hier 6 x een super skunk van sensi seeds in te gaan huisvesten over een week of 2.
Als er iemand toevallig nog ideeën of tips heeft voor mijn setup dan hoor ik dat graag ben natuurlijk nog wel een rookie op kweek gebied en alle informatie is welkom.
Hier alvast een fotootje van de kast in aanbouw. image.jpeg
Alvast bedankt
Groeten een mede grower in opleiding.
Na een starters projectje in een 80 x 80 tent heb ik toch ondervonden dat ik toch best wel groene vingers heb.
Wat een prachtige hobby.
Na wat zoek en lees werk heb ik toch besloten om de bonanza 600 kast aan te schaffen had namelijk geen zin om zelf aan de knutsel te gaan en ik wilde wel wat net en degelijks hebben zodat de vrouw nog gewoon de gordijnen kan open doen als ze staat te strijken.
Ik heb besloten om de lege kast te nemen omdat ik zelf ondertussen ook al wat spulletjes bij elkaar heb verzameld de afgelopen tijd.
Mijn setup komt er als volgt uit te zien.
1 x Bonanza 600 incl xl set. 78 x 118 x 235. ( met hier en daar wat kleine aanpassingen)
1 x softbox los hangend 250 of 500M3 incl filter ( Komt in de kast)
1 x adjust à wing medium incl spreader en een 600 watt lampske
1 x evsa dimbaar 600 - 400 - 250 watt
2 x actieve inlaad 100m3 per stuk
1 x cli-mate mini controller 2 lampen.
1 x Gardena microdrip system
1 x 50 liter vat
2 x water pomp ( 1 voor water circulatie )
1 x scrog net
Denk dat me lijstje zo wel aardig compleet is.
Mijn plan is om hier 6 x een super skunk van sensi seeds in te gaan huisvesten over een week of 2.
Als er iemand toevallig nog ideeën of tips heeft voor mijn setup dan hoor ik dat graag ben natuurlijk nog wel een rookie op kweek gebied en alle informatie is welkom.
Hier alvast een fotootje van de kast in aanbouw. image.jpeg
Alvast bedankt
Groeten een mede grower in opleiding.

Comment