Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alibaba kweeklamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    alibaba kweeklamp

    Korting op 420shop
    beste
    ik krijg kriebels om mijn hps 600 te vervangen door led
    ik zag deze op alibaba
    iemand die vind dat ik daarmee goed af ben of is het GOEDKOOP SLECHTKOOP ???
    en spaar ik beter tot ik 500 euro kan uitgeven voor degelijke led paneel

    grt DannyDeVito

    https://wholesaler.alibaba.com/produ...7c5423cb4GsKyb

    #2
    Mijn Advies, spaar nog even door. Had ik ook moeten doen ipv weer een goedkope led paneel aan te schaffen met iets meer wattage. Uiteindelijk werkt het wel..
    Ik zou nooit voor 10w led diodes gaan die blijken veel te snel door te branden volgens youtube. 5w is het maximale.
    Ad usum proprium!

    Comment


      #3
      Mijn pepers doen het best leuk op mijn AliExpress Fake-Ufo's, maar mijn dames staan "gewoon" onder degelijke COB's, die hun waarde ondertussen redelijk bewezen hebben. Net als Ganjagast zou ik ook adviseren om door te sparen en iets te kopen wat bewezen werkt.

      Als zelfbouw je niet afschrikt zou je eens een blik kunnen werpen naar het "LED Do-It-Yourself"-topic, heb ik ook gedaan en met goed lezen, een klein beetje ervaring met een boormachine en soldeerbout (hoewel dat niet noodzakelijk hoeft te zijn).

      Mocht je toch liever gaan voor kant en klaar, ook daar zijn genoeg voorbeelden te vinden, afhankelijk van wat je zoekt. Je kan kijken daar de paarse "disco" verlichting (zijn genoeg verslagen op het forum waar je uit kan halen welke men heeft en hoe ze draaien), maar ook bij ToDoGrowLed kan je prima terecht voor je verlichting.

      Let wel, voor zover ik kan zien zijn de kosten voor goede/kwalitatieve LED verlichting vaak een aantal maal hoger dan HPS, maar ik heb helemaal geen ervaring met HPS, dus kan daar niet over oordelen.

      Suc6 met je zoektocht
      1e kweek - Mohan Ram (Done)
      3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Niet doen, gewoon doorsparen voor een COB armatuur.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            #6
            Ik kweek maar met 70 watt en trek er ongeveer 60 gram droog af....
            Is voor mij voldoende en bijna geen kosten, ik vind het prima zo.......

            Comment

            Bezig...
            X