Droogkast van Slome Joop

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Slome Joop
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2018
    • 1191

    #16
    Het geurfilter werkt goed. Ik reuk niets zolang de afzuigdeksel erop zit en die trekt er echt wel lucht doorheen. Zodra ik de deksel eraf haal om te kijken hoe het met mijn topjes gaat, dan ruik je het behoorlijk, zoals het ook hoort natuurlijk. Dus dat deel van de droogkast is geslaagd.

    Comment

    • Helemaal Top
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 565

      #17
      Zie je kast nu pas. Ziet er echt mooi uit man. Goed werk! Ik zelf hou ook van creatief knutselen heb je ook een like gegeven!

      Comment

      • Ipie
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2016
        • 2241

        #18
        Heb je het kastje ook in de maten 8 bij 6 meter?
        Moet namelijk nog 15 kilo drogen.....................!!!

        Comment


        • Slome Joop
          Slome Joop commented
          Editing a comment
          Hahahaha, ja dat lijkt er meer op. Ben er nu al achter dat dit toch wel wat klein gaat zijn voor de doorgewinterde dagelijkse blower
      • Ipie
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2016
        • 2241

        #19
        Ik heb hier echt van genoten om het van LR2 te lezen.......

        Comment

        • Slome Joop
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2018
          • 1191

          #20
          Ipie Bedankt voor de link, dit had ik nog niet gezien.
          Het neemt bij mij ook meteen de twijvel weg of wat ik doe wel goed is. Het drogen ging namelijk redelijk snel, door de hoge temperaturen in huis. Toen ik druk was van vakantie, voelde de wiet erg droog aan, dus heb ik het in wekpotten gestopt. Na een dag voelt het al weer een stuk vochtiger, dus het was toch niet helemaal uitgedroogd, nu elke dag even luchten.

          Comment

          • Ipie
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Feb 2016
            • 2241

            #21
            Oorspronkelijk geplaatst door Slome Joop
            Ipie Bedankt voor de link, dit had ik nog niet gezien.
            Het neemt bij mij ook meteen de twijvel weg of wat ik doe wel goed is. Het drogen ging namelijk redelijk snel, door de hoge temperaturen in huis. Toen ik druk was van vakantie, voelde de wiet erg droog aan, dus heb ik het in wekpotten gestopt. Na een dag voelt het al weer een stuk vochtiger, dus het was toch niet helemaal uitgedroogd, nu elke dag even luchten.
            Graag gedaan Joop!!

            Comment

            Bezig...