Kweken met led in Bonanza kast Met g led140 of 280

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • homealone
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2020
    • 78

    #1

    Kweken met led in Bonanza kast Met g led140 of 280

    Korting op 420shop
    Hoop dat iedereen hier verder kletst
  • homealone
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2020
    • 78

    #2
    Hallo allen
    Ja ik ben oud genoeg en wil nu toch wel eens proberen om zelf een kwalitatief goed zo natuurlijk mogelijk wietje te maken.
    En daar kan ik alle hulp bij gebruiken... ik sta op het punt een kweekkast van bonanza aan te schaffen met led..
    Twijfel over g leds 140 of 280 led verlichting....? Wie heeft hier ervaring mee.??. kast is de kleinsTe uitvoering. Ik dacht met 2 of 3 planten te beginnen.. een mooie haze soort tips zijn welkom wel gaag autoflower... en ik heb 2 stuks gekregen waarvan ik de naam zal opzoeken.. vraag 1 kunnen Er wel 2 soorten bij elkaar staan??



    Comment

    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5463

      #3
      Hoi,

      Ja hoor dat gaat, ik kweek ook in zo een kast. Tot 4 soortjes gaat prima. Meer als je ze klein houdt.

      Je moet ervoor zorgen dat de oogsttijden wat overeenkomen.

      Ik heb hun g-bars hangen.

      Je mag meekijken in mijn kast bij de kweekverslagen.

      Comment

      • kroket
        Moderator
        420 MemberLucky MemberModerator
        • Apr 2010
        • 1915

        #4
        Welkom

        Waarom het liefst autoflowers? Leuk en makkelijk voor buiten (omdat ze niet afhankelijk zijn van de lichturen om te gaan bloeien). Maar binnenshuis zou ik toch fotoperiodieke planten neerzetten. Die kunnen meer verdragen en de opbrengst is doorgaans beter
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment

        • homealone
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2020
          • 78

          #5
          hoi bedankt voor je reactie Waar vind ik je kweek verslagen?Welke lampen precies?

          Comment

          • homealone
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2020
            • 78

            #6
            na Een middagje forum lezen Ben ik wel gaan twijfelenMaar heb twee leuke zaadjes gekregen Zal morgen even kijken wat dat is Ieder geval bedankt voor je reactie Ik laat weten hoe wat is de beslissing over welke kast met welk licht.

            Comment

            • kelderkastje
              Exquisite Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Nov 2019
              • 5463

              #7
              De g-bars 150.

              Euh boven zoeken naar kelderkastje en dan kom ja er wel.

              Comment

              • Jura
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2019
                • 818

                #8
                Afmeting kast ?
                is niet handig zo een kastje !
                tent is veel handiger

                kastje is 60 cm breed met schuifdeurtjes dan heb je een opening van 30 cm zeer onhandig om aan je planten te kunnen
                met tent heb je een opening van 60 cm breed
                veel handiger !
                Last edited by Jura; 26 January 2020, 18:46.

                Comment


                • kelderkastje
                  kelderkastje commented
                  Editing a comment
                  Overlap en randen, opening is ca 25 cm .
              • kroket
                Moderator
                420 MemberLucky MemberModerator
                • Apr 2010
                • 1915

                #9
                Als je maar kiest voor autoflowers OF fotoperiodieke planten, komt het wel goed.
                Autoflowers EN fotoperiodieke planten gaan niet echt goed samen, omdat ze een ander lichtschema nodig hebben..
                - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #10
                  Welkom bij JD

                  Dit is het introductieforum.
                  Dat is om jezelf voor te stellen, vandaar introductie.


                  *** hele topic-inhoud verplaatst naar het nieuwe topic
                  Last edited by QnQ; 27 January 2020, 10:06.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                  • homealone
                    homealone commented
                    Editing a comment
                    Sorry maar waar kan ik het gesprek verder voeren

                  • homealone
                    homealone commented
                    Editing a comment
                    Hallo Bedankt voor het verplaatsen Ik had me inderdaad een beetje ingelezen Maar voor iemand die net begint Niet handig Is met computers en bekend met deze zeeid uitgebreide site, is het we ff inkomen... maar we doen ons best en van corrigeren kan je leren.. maar snap jullie kant ook heel goed...alvast bedankt
                • homealone
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2020
                  • 78

                  #11
                  Heb je verslagen gevonden ziet er super uit..

                  Comment

                  • homealone
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2020
                    • 78

                    #12
                    176bij 61 bij61 Wat zijn volgens jou de grootste nadelen van een kast Ten opzichte van een tent Bedankt voor je reactie

                    Comment

                    • kroket
                      Moderator
                      420 MemberLucky MemberModerator
                      • Apr 2010
                      • 1915

                      #13
                      Bijvoorbeeld in; forum home > binnen wiet kweken > de kweekruimte
                      Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!
                      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                      Comment

                      • kroket
                        Moderator
                        420 MemberLucky MemberModerator
                        • Apr 2010
                        • 1915

                        #14
                        Zal een persoonlijke voorkeur zijn. Ik kweek bijvoorbeeld in een zelfgebouwde kast. En toevallig vind ik dat veel handiger als een tent
                        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #15
                          Yesss forum home is sowieso een aanrader dan heb je een overzicht van alle ‘afdelingen’
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          Bezig...