Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prijzen Mars Hydro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Prijzen Mars Hydro

    Korting op 420shop
    Ligt hert aan mij of zijn de prijzen van de Mars Hydro lampen enorm aan het toenemen? Ik wilde vandaag een tweede mars Hydro TSL 2000 bestellen (laatste keer €269,- betaald) maar deze is inmiddels niet meer onder de 300 te koop. De Mars Hydro TS 3000 kost zelfs ruim €500!! Waarom zou ik dan nog voor een TS 3000 gaan? In die prijsklasse is er zat te koop wat waarschijnlijk minstens even goed is. Maar mocht er dus nog iemand zijn die zijn TSL 2000 wil verkopen (TSW geen interesse) dan houd ik mij aanbevolen. Mocht je toevallig 2 stuks tsw 2000 hebben en zelf op zoek zijn naar de tsl dan wil ik eventueel wel ruilen (bijbetaling van mijn zijde). Ik ben in ieder geval zeer tevreden over de lamp.
    Lopend Verslag

    #2
    De overheid is druk bezig, om het kopen van producten vanuit China, minder aantrekkelijk te maken. Iets wat waarschijnlijk medio maart wordt doorgevoerd. En laten de Mars hydro lampen nou net uit China komen
    Als ik de prijsverhoging moet verklaren, zou ik zeggen dat de 'doorverkopers' de prijs alvast aan het opvoeren zijn..

    Maar wees niet getreurd.. Letterlijk de eerste hit op AliExpress (gezocht op: Mars hydro tsl):
    https://a.aliexpress.com/_UC6Cj
    De Mars Hydro TSL 2000, verzonden vanuit Duitsland (dus geen douane/invoerkosten) voor €222,72
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      grappig, mij kost deze €242,11 via jouw link. Maar dank je wel... scheelt veel

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment

    #3
    Hmmm apart
    0A27135D-F3F7-4908-9C34-5E4B40343850.jpeg
    Staat hij bij jou misschien nog op US dollars en niet op euro's?
    Via de AliExpress app krijg je ook iets meer korting als via de website (maar dan praat je over luttele centen).

    Oh.. En dit was letterlijk de eerste hit op AliExpress. Mogelijk kan je ze dus nog goedkoper vinden
    (Hou wel rekening met de verzending, het land waaruit het verzonden wordt > invoerkosten. Als het binnen de EU verzonden wordt, ontloop je die extra kosten.)
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


      #4
      Ik kom na even zoeken via de mobiel (iOS) op 228,58. Via tablet (Android) 221,55
      Lopend Verslag

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Discriminatie! Maar een stuk goedkoper dan €300+

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Absoluut waar. Jammer dat ze bij Amazon die prijzen niet meer hanteren... heb daar met dit soort aankopen net iets meer vertrouwen in de levering

      #5
      AliExpress hanteert een prima kopersbescherming. Er staat meestal iets van "delivered before *datum* or full refund". En bij producten in deze prijscategorie krijg je over het algemeen ook een track & trace code.

      Als het product niet voor de beloofde datum binnen is, maak je een 'dispute' aan. Deze dispute wordt door AliExpress afgehandeld, niet door de verkoper.
      De verkoper zal meestal, kort na het aanmaken van de dispute, wanhopig contact met je opnemen. Hij/zij vraagt dan om wat meer geduld en of je de dispute wil annuleren. Negeer die berichten en annuleer de dispute nooit!
      AliExpress zal vervolgens, buiten de verkoper om, de dispute binnen 3 dagen behandelen. Ze bekijken de track & trace, zien dat het (nog) niet geleverd is en storneren het geld (vaak binnen een week).

      Heb er nog nooit problemen mee gehad. Behalve toen ik ooit wel een dispute annuleerde, omdat de verkoper zo zielig overkwam. Kort daarna verviel de kopersbescherming en reageerde de verkoper nergens meer op
      Laat je dus niet voor de gek houden door het smeekgedrag van verkopers (als je een dispute opent). En zoals ik al zei, negeer die berichten. Mijn ervaring is dat de customer service van AliExpress altijd in het voordeel van de klant handelt
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ik heb er maar gewoon 1 besteld... Kunnen we de volgende ronde mooi vergelijken of meer licht is meer gewicht een rekbaar begrip is. Natuurlijk ervan uitgaande dat ik tevreden ben van de huidige manier van voeding geven. Is dat namelijk het geval dan is het vrij gemakkelijk om de condities na te bootsen.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Niet 5 sterren voor die defecte hoop ik, of was het 5 sterren van maximaal 100 ?

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        1 ster voor de kwaliteit van het product, 5 sterren voor de zeer vlotte en behulpzame afhandeling

      #6
      Voor het eerst ik heb hem daar ook gekocht via duitsland ik had hem 5 dagen later thuis via dhl

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Levertijd boeit me in dit geval niet zo, op zijn vroegst over 3 maanden nodig. Maar het retourbeleid is dus wel een dingetje

      #7
      op zijn vroegst over 3 maanden nodig
      Dus even goed en langdurig testen als je 'm binnen hebt. Zo lang de kopersbescherming geldt, is het een stuk makkelijker met de garantie
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment

    Bezig...
    X