Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mars Hydro LED-groeilicht

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Voor het eerst ,
    We beloven 30 dagen geld terug, 1 volledig jaar garantie en 3 jaar beperkte garanties.
    Hier zijn de details, als sommige kwekers Engels kennen, hopen dat dit ons kan helpen bij het vertalen. Bij voorbaat dank.We beloven 30 dagen geld terug, 1 volledig jaar garantie en 3 jaar beperkte garanties.
    Hier zijn de details, als sommige kwekers Engels kennen, hopen dat dit ons kan helpen bij het vertalen. Bij voorbaat dank.
    Mars_Hydro_Warranty.jpg

    Comment


      #32
      Hallo telers, TSW2000 en SP3000 weer op voorraad in het EU-magazijn. De SP150, TS600, TS1000, TSL2000 zijn nu allemaal op voorraad.
      www.mars-hydro.com
      Kortingscode " Wite420"
      Gelukkige groei!

      https://www.mars-hydro.com/led-grow-...led-grow-light

      Comment


        #33
        Mars Hydro Emmie Since my latest lamp is just not ok (it starts at 5,8W and then goes to 300W) I want to order a new one. Since I still haven't received a reply on my questions about this I would love to get a discount coupon for my new purchase. I think 25% is acceptable. I have bought one via Amazon.de on November 5th 2019 and one via official Mars-Hydro site on April 29th 2020. If you send me this discount code I will order today and forget about first issues. By the way... I have emailed to info@mars-hydro.com on..... So I think it's just a reasonable discount since you didn't reply on one of them
        • December 12th 2019
        • January 23th 2020
        • February 2nd 2020
        • etc... etc. etc...
        Lopend Verslag

        Comment


        • Mars Hydro Emmie
          Mars Hydro Emmie commented
          Editing a comment
          Please send me your email address, let me check.

        #34
        Mars Hydro Emmie I did contact customer support. They want me to send in the lights Since I am not going to send in the lights I will fix them and sell sell them and buy some from another manufacturer. Worst customer support ever. Now you are probably asking why I don't just send the lights... Well because I am still waiting for a reply on any of my mails since November 4th 2019. And since email is one of the fastest way of communicating I don't even want to know how long it is going to take to return my lights (well I can probably grow 6 KG of weed in the meantime).

        Voor de mede forum gebruikers... Ik heb Mars Hydro meerdere mails gestuurd i.v.m. gebreken aan de verlichting. Tot op heden geen enkele reactie mogen ontvangen. Naar aanleiding van een opmerking van Mars Hydro Emmie heb ik mails gestuurd naar hun "garantie" afdeling. Hierop heb ik als reactie gekregen dat ik de mails moet sturen naar de garantieafdeling (snappen jullie hem nog?). Uiteindelijk eerst een mail ontvangen dat ik met de code MH420 3% korting kan ontvangen als ik daar een lamp bestel (schijnbaar kunnen ze mijn bestelgeschiedenis niet inzien) maar geen reactie op mijn klachten.

        Nu na even met de klantenservice via de website gechat te hebben uiteindelijk een "oplossing". Stuur de lampenn maar op (kosten eigen rekening), dan controleren wij de defecten en repareren/vervangen deze indien nodig. Een indicatie van doorlooptijd is niet te geven.

        Mijn conclusie... beter koop je een ander merk lamp dan een Mars Hydro. De lampen geven een uitstekende opbrengst maar de levensduur is beperkt tot 1 ronde als je geluk hebt. En service wordt in het geheel niet verleend.
        Lopend Verslag

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Wil je vertellen welke lamp je hebt die wat mankeert, ik heb mars.eu en mars emmy ook gemaild over de leveringstijd en het feit dat je niet kan betalen met Ideal. Heel spijtig

        • Mars Hydro Emmie
          Mars Hydro Emmie commented
          Editing a comment
          Onze excuses voor de slechte verzendervaring. We behandelen elke klant serieus. We houden ons strikt aan ons garantiebeleid en bieden after-sales service, als we echt zoals je zei, we zouden niet zoveel klanten kunnen hebben, zouden we 11 jaar niet kunnen bestaan. Ik hoop dat uw problemen het snel kunnen oplossen, neem dan contact op met solutions@mars-hydro.com
          Last edited by Mars Hydro Emmie; 26 August 2020, 11:29.

        • Mars Hydro Emmie
          Mars Hydro Emmie commented
          Editing a comment
          Mars Hydro Warranty: https://www.mars-hydro.com/mars-hydro-warranty

        #35
        Kun je ook een stekker dimmer gebruiken voor de tsw 2000 ?

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Nee.

        • Mars Hydro Emmie
          Mars Hydro Emmie commented
          Editing a comment
          TSW2000 hebben de externe dimmerbox, u kunt de lichthelderheid aanpassen. Wat bedoel je met de Plug-dimmer?

        #36
        Waarom niet ?

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Omdat je de spanning naar de driver daarmee regelt en niet de uitgangsspanning van de driver naar de leds.

        • Mars Hydro Emmie
          Mars Hydro Emmie commented
          Editing a comment
          TSW2000 kan werken onder 110-277v

        #37
        Oke thnx

        Comment


          #38
          Goedendag, telers, Mars Hydro is 11 jaar oud. Heel erg bedankt voor al je steun, en we zullen doorgaan met het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten tegen een redelijke prijs voor telers. We groeien, gelukkig groeien met alle telers! Liefde
          We hebben de speciale aanbieding voor TS600 en TS1000 tot en met 29. Als telers het nieuwe lichtplan hebben, mis het dan niet.
          www.mars-hydro.com, kortingscode "WIET420"
          7%off-mars.jpg
          TSW2000+TS1000.jpg
          Mars Hydro aims to serve the most cost efficient led grow lights for indoor plants growers. With over 10 years experience in the indoor growing industry, we know how to help your plants grow more fast and healthy. No matter you are searching for personal use or commercial project, you can find a solution here!

          Comment


            #39
            MARS HYDRO TS3000 GROEIENDE DELEN!!!
            ZE ZIEN ER ZO LEKKER UIT

            Kortingscode " WIET420 "
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 3 photos.

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Kweek verslag please.

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Als ik het goed zie 4 lampen op 150 x 150 ongeveer ?

            #40
            Ik wil hier een teler vinden, het Mars Hydro-licht sturen, ons helpen hier een kweekdagboek te plaatsen

            Comment


            • Mars Hydro Emmie
              Mars Hydro Emmie commented
              Editing a comment
              Yes, I have noticed the threads. Thanks for your sharing

            • Diizyy Duck
              Diizyy Duck commented
              Editing a comment
              Hi Emmie, I just started farming with a SP3000 and I love the effect of it. After seeing the effects on the plants I think they will grow even better with a second SP3000. Maybe it's you can send the second light, and I can make the dairy?

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Wie bent u en waarom geen Nederlands ?

            #41
            Hallo lieve Mars-telers,

            Ben je op zoek naar informatie over hoe je de dimmer van Mars Hydro-lampen kunt instellen en hoe hoog het licht moet zijn voor verschillende groeifasen? Als dat het geval is, bekijk dan de video en hoop dat de informatie je kan helpen.
            https://www.youtube.com/watch?v=drIepxBE5c8

            Comment


              #42
              Good morning, growers, check this Mars Hydro light, what do you think of it? Impressed? The power, the par chart, the spectrum, interest?
              --------------------------------------------
              Goedemorgen, telers, kijk eens naar dit Mars Hydro licht, wat vinden jullie ervan? Onder de indruk? De kracht, de par grafiek, het spectrum, de interesse?

              Mars Hydro SP6500 light.jpg
              Mars Hydro aims to serve the most cost efficient led grow lights for indoor plants growers. With over 10 years experience in the indoor growing industry, we know how to help your plants grow more fast and healthy. No matter you are searching for personal use or commercial project, you can find a solution here!

              Comment


                #43
                Yes, 2x sp3000 please..

                What are the specs of the sp6500?

                Comment


                  #44
                  Oorspronkelijk geplaatst door MankeNelis View Post
                  Yes, 2x sp3000 please..

                  What are the specs of the sp6500?
                  https://www.mars-hydro.com/led-grow-...hydro-for-sale

                  Comment


                  • Voor het eerst
                    Voor het eerst commented
                    Editing a comment
                    650W €799
                    Is it that much better then let’s say 2 times a TSW2000? Because I can literary buy almost 4 of them for that price

                  #45
                  Goedendag, kwekers, jullie hebben misschien deze vragen. Mars Hydro? Wat is dat? Een leverancier in China? Hoe ziet de fabriek eruit? Bij wie bestellen we? Zijn de lampen betrouwbaar zonder dat ze van dichtbij worden gecontroleerd? Moeten we ze vertrouwen?
                  Hier is een video van een close-up van ons! Ons bedrijf, onze fabriek, het lichtproductieproces, onze apparatuur voor de productie van producten... Alles wat u over ons wilt weten is hier! Kom op en controleer ze in deze video!
                  https://www.youtube.com/watch?v=SV1dmMMUJU8

                  Comment

                  Bezig...
                  X