Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mars Hydro LED-groeilicht

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Hi Emmie

    Is this light scheme accurate for the Mars Hydro SP 250?

    Veg at a distance of 60cm (24") for a lighting of 90x180 (3`x 6`) range and light umol as described, 45 cm (18") for a lighting range of 90x180 (3`x 6`) and light umol as described, 30 cm(12") during bloom stage for a range of 60x120 (2`x 4`) and light umol as described?

    Schermafbeelding 2020-04-20 om 21.47.17.png


    Thank you!
    Ignorance is bliss

    Comment


      #17

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ik heb 1 ronde alleen afgebloeid onder 1 mars Hydro TSL2000. 1 volledige ronde onder 1 TSL en ben nu bezig met een rondje met 2 TSL's. Warmte met 1 lamp op 100% is zeer beheersbaar (drivers worden veruit het warmst) en op 2 lampen op circa 40% vermogen wordt het best al wel warm (zonder de afzuiging aan te hebben staan 28˚C). Weet nog niet wat dat straks gaat doen met 2 x 100% en dan afzuiging aan. Eigenlijk was het met de laatste ronde net wat aan de koude kant en daarom luchtontvochtiger bijgeplaatst. Maar dat was ook gedurende de wintermaanden. Ik vrees dat ik straks wellicht airco moet neerzetten.

      • danilo3600
        danilo3600 commented
        Editing a comment
        ik heb de TS1000 gekocht in een 70x70 tentje, zeer tevreden van! een goede review is deze https://www.youtube.com/watch?v=f1c-b55HhSk.

      • Mars Hydro Emmie
        Mars Hydro Emmie commented
        Editing a comment
        Als telers gratis verlichting krijgen, moeten ze ons dan niet voorzien van een recensievideo of artikel? Het enige waar we om hebben gevraagd is eerlijke en eerlijke opmerkingen van telers.

        If growers get free lights, shouldn't they provide us with a review video or article?All we have been asking for is honest and fair comments from growers.

      #18
      Mars Hydro Emmie vandaag enkele telefoons gepleegd en de TSW2000 was nergens in voorraad, ten vroegste midden juni...
      wanneer mag ik hem verwachten als ik het via jullie website bestel?
      cant wait to use it

      Comment


      • Mars Hydro Emmie
        Mars Hydro Emmie commented
        Editing a comment
        Heeft u de TSW2000 light gekregen? Het is serieus niet meer op voorraad in de EU.

      #19
      Oorspronkelijk geplaatst door Falcao57 View Post
      Mars Hydro Emmie vandaag enkele telefoons gepleegd en de TSW2000 was nergens in voorraad, ten vroegste midden juni...
      wanneer mag ik hem verwachten als ik het via jullie website bestel?
      cant wait to use it
      goede keus Falcao57 , bij onlinetopgarden is hij nog te koop!
      Geloof binnen een paar dagen in huis of afhalen in Houten!

      https://onlinetopgarden.com/nl/verli...fast_search=fs

      Succes

      Comment


      • Gijsch
        Gijsch commented
        Editing a comment
        Yup

      • Jura
        Jura commented
        Editing a comment
        ja hoor

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Vraag me dan wel weer af waarom een Nederlandse shop een versie heeft met UK stekker.

      #20
      Mars Hydro Emmie May 11th you asked me if I was satisfied with my latest lamp (by email). I replied to that that I'm not totally satisfied but I still did not receive a reply. Why is that?
      Lopend Verslag

      Comment


      #21
      Mars Hydro Emmie Is die hier nog actief?? Of helemaal van de aardbodem verdwenen?? Nou ja, ik ben blij dat de lampen beter zijn dan hun responsetijd... pfff
      Lopend Verslag

      Comment


      • Mars Hydro Emmie
        Mars Hydro Emmie commented
        Editing a comment
        Bedankt, happy growing! Schrijf je de grow jounral?

      #22
      Mars Hydro Emmie Hoi ik ben ook op zoek naar een nieuwe lamp. De ruimte bedraagt ongeveer 2x3 m , waar er 6 planten centraal in zouden staan , wat zou mijn beste keuze zijn ? Sp3000 ofzo ? En wat zijn de afmetingen daarvan ? Vind niet direct iets terug ervan.Hebben jullie modellen met verschillende balken ? Prijzen vallen goed mee, zou er mss 2 kopen en naast elkaar hangen ?
      Ganja always does the trick.

      Comment


        #23
        Oorspronkelijk geplaatst door Wesley pipes View Post
        Mars Hydro Emmie Hoi ik ben ook op zoek naar een nieuwe lamp. De ruimte bedraagt ongeveer 2x3 m , waar er 6 planten centraal in zouden staan , wat zou mijn beste keuze zijn ? Sp3000 ofzo ? En wat zijn de afmetingen daarvan ? Vind niet direct iets terug ervan.Hebben jullie modellen met verschillende balken ? Prijzen vallen goed mee, zou er mss 2 kopen en naast elkaar hangen ?
        Wesley pipes
        Hoi

        De SP3000 is ons beste licht tot nu toe. Het is 300w, gebruik 952pcs Samsung lm 301b chips en Osram 660nm chips. De dekking is voor 60cmx150cm bloei. Voor 2x3m heb je 6 stuks SP3000 nodig.

        Voor grote oppervlaktes, raad ik je ook de TS3000 aan. Het is 450w, de dekking is voor 1,2mx1,2m bloei, 1,5x1,5m in het veggiestadium.

        De combinatie die SP3000 en TS3000 zal perfect zijn, 2 eenheden TS3000 en 2 eenheden SP3000 voor uw 2x3m kweekruimte.

        Als u de kortingscode " wiet420" gebruikt bij het uitchecken, is de SP3000 eenheidsprijs in de EU 393usd, ongeveer 346 euro.
        De prijs per eenheid TS3000 in de EU is 439usd, ongeveer 387 euro.
        -------------------------------------------
        Hi , the SP3000 is our best light so far. It's 300w, use 952pcs Samsung lm 301b chips and Osram 660nm chips. The coverage is for 60cmx150cm flowering. For 2x3m, you need 6 units SP3000.

        For large area growing, I also recommend you the TS3000. It is 450w, the coverage is for 1.2mx1.2m flowering, 1.5x1.5m at the veg stage.

        The combine that SP3000 and TS3000 will be perfect, 2 units TS3000 and 2 units SP3000 for your 2x3m growing space.

        If you use the discount code " wiet420" at check out, the SP3000 unit price in EU is 393usd, about 346euro
        TS3000 unit price in EU is 439usd, about 387euro

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Thx voor de info , maar het te beschijnen oppervlak is maar 6 planten , waar ik rondom rond aankan dan. Dus met 1 a 2 lampen zou ik genoeg hebben hoor. Zien er alletwee mooie lampen uit . Zal ik zeker in mijn beslissing meenemen , waarvoor dank!

        • Mars Hydro Emmie
          Mars Hydro Emmie commented
          Editing a comment
          Wesley pipes, Het is me een genoegen, eventuele vragen, voel je vrij om me uit te schreeuwen.

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Met die voorgestelde setup zou ik wel eens willen werken. Wellicht dat @ Mars Hydro Emmie mij deze set even wil opsturen, maak ik er een mooi verslag bij incl. prima belichte foto’s

        #24

        Comment


        #25
        Ik vind dat toch serieuze gebreken en nalatigheid.
        Benieuwd wat Mars Emmy hier van vind.

        Je kan zoveel investeren in reclame maar als je je producten en verzending (en service) niet op orde hebt zegt al die reclame een stuk minder.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        #26
        Wat een beetje jammer is is dat Mars Hydro Emmie wel vraagt naar meningen maar er verder niets mee doet. De eerste lamp die ik vorig jaar besteld heb is een prima lamp. De tweede lamp (met volgens eerdergenoemde aangepast spectrum) is eigenlijk een kutding. Zoemt kort na inschakelen, wordt naar mijn mening veel te warm en op meerdere vragen gesteld via het forum maar ook via de website krijg ik geen antwoord. Dus ja... de kwaliteit WAS goed, de planten waarderen de lampen wel maar de support vanuit Mars hydro is om te huilen. Ik ga de volgende keer toch voor een ander merk mocht ik weer besluiten uit te breiden. Dan maar een paar euro meer. Beetje jammer dat Mars Hydro dan weer bevestigd dat goedkoop duurkoop is (ondanks dat ze het tegengestelde beweren).
        Lopend Verslag

        Comment


          #27
          Triest om te horen dit allemaal...
          Dan betaal ik liever meer en bestel ik wel in Europa.

          Comment


          • WillyWally
            WillyWally commented
            Editing a comment
            Totaal niet hoor maat van mij z'n driver was stuk en de dag nadien had hij al een nieuwe.

          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Ja je kan soms geluk hebben maar als ik zie hoe veel moeite sommige webshops hier hebben om een bestelling normaal te verwerken vraag ik me af hoe dat gaat in geval van garantie

          • WillyWally
            WillyWally commented
            Editing a comment
            Dat is vooral bij GSen dat probleem.

          #28
          Ik vind de producten prima maar het bedrijf is een puinhoop. Ze leveren producten over de hele wereld dus de vraag zal wel groter zijn dan ze kunnen leveren. En dan is de communicatie ook nog waardeloos dus dat brengt alleen maar meer druk op de mensen die het allemaal moeten doen. Ik ben blij dat ik daar niet werk

          Comment


            #29
            Ik sla mars hydro dan toch wel echt over..

            Ik ga voor de spiderfarmer als ik weer in Nederland ben.

            Comment


            #30
            Hi JD growers, there is Emmie from Mars Hydro.

            Sorry that the inconvenience brings to you. Since March, the demand increases in surges, we still don't have enough staff to deal with all issues, to offer great service for Mars Hydro customers. Especially, the global warehouses stock shortage situation.

            The Aliexpress, eBay, Amazon are different from us, if growers purchase from these platforms, contact the relevant store to get supports. We are only responsible for the official website. Hope more growers can order from our official website, we offer the best price and use the discount code " Wiet420" at check out, can get extra discount.

            For any concerns, you can reach me out directly at 420medical@mars-hydro.com , this is the fastest way. I will do my best for you.

            Comment

          Bezig...
          X