Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mars Hydro LED-groeilicht

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Nou het mogen dan budget lampen zijn ze knallen wel 2x Mars hydro 2000 tsl

    56 dagen 12/12
    Attached Files

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Mooi flessen...

    #77
    Ziet er goed uit! Is het Amnees? Mogelijk als je de lamp er dichter op had gehouden waren de toppen aan elkaar gegroeid.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Haze smoker
      Haze smoker commented
      Editing a comment
      Ik heb nu al last van light burn met de lamp tot tegen dak van de tent
      Er staat 2xblue cheese 2xruntz 1x Jack herer en een Kalini Asia

    #78
    Mars Hydro Emmie Wilde hier toch even mij lopende ervaring met Mars Hydro delen. Ik ben zeer tevreden over de lampen. Maar wat ik dan wel weer vervelden vind is dat ik 14 dagen geleden bij de klantenservice een defect gemeld heb, er wordt toegezegd dat er binnen 4-6 dagen een nieuwe driver in mijn brievenbus zit en als ik dan vandaag vraag hoe het zit met het pakketje krijg ik als antwoord dat die mogelijk zoek geraakt is. Op mijn vraag wat de track en trace code is geven ze aan dat ik die in de loop van de week kan verwachten. Maw ze hebben het dus nog niet opgestuurd. Erg vervelend dat ze zo met klanten omgaan.
    Lopend Verslag

    Comment


    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Of het is in een PostNl depot vast geraakt die verzegeld is, voor je ze het op je koer gooien over het hek

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Spullen inmiddels binnen en geïnstalleerd. Nieuwe model driver met dimmer gekregen dus nu de andere kant nog. Kijken of ik die kan bestellen voordat deze ook kapot gaat. Verschil in temperatuur is vrij groot (van de driver).

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      @voor het eerst


      Ik heb ook een mars hydro ook geen contact gekregen met ze. Roy van @nomercy heeft het opgepakt en binnen een week was alles geregeld!👍🏻

    #79
    Kan iemand mij aub meer vertellen over deze lamp? Merk is mars hydro maar ik kan aan de hand van identificatieplaatje helemaal niks terug vinden op google.

    op de site van mars hydro zelf helemaal geen lamp terug te vinden dat er überhaupt op lijkt.

    help aubb
    Attached Files

    Comment


    • DCKFACELVRS
      DCKFACELVRS commented
      Editing a comment
      Hier durf ik je niet mee verder te helpen. Ik ben pas met mijn eerste indoorkweekje begonnen onder 2 Spectrabox pro5 180Watt lampen. Ik heb niet de nodige verstand van kweeklampen :o

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Is 2e of 3 e generatie, hoe groot is de lamp? Denk wel dat t iets gaat doen hoor...

    • Faabsv
      Faabsv commented
      Editing a comment
      De lamp is een goeie 40 op 40.
      Ik denk inderdaad ook dat deze ondertussen wel al vrij oud is. Een van de pioniers van de led lampen van mars hydro?😎

      Hopelijk heeft ze nog iets in haar ‘mars’

    #80
    De code wiet420 werkt niet meer op de website van Mars Hydro.

    Ik vind dat het tijd wordt om hen aan te spreken en om een nieuwe kortingscodecode te vragen die op zijn minst 15% korting geeft of om anders deze sticky te verwijderen.
    Mars Hydro Emmie Heeft toch ook al lang niets meer gepost.

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Vind je het tijd, komt tijd komt grolsch

    • 420dude
      420dude commented
      Editing a comment
      Kunichika wat bedoel je?

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Jij zegt dat je je t tijd vind om hen aan te spreken. Ik dacht gooi eens een ouwe kreet er uit
Bezig...
X