Tuinhuis inrichten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dreetn
    Senior Stoner
    Member
    • Nov 2019
    • 30

    #1

    Tuinhuis inrichten

    Korting op 420shop
    Beste,
    ik zou graag deze maand een kleine "indoor kweek doen"
    het zit namenlijk zo...
    ik heb een tuinhuisje staan waar ik een plantje of 4 zou inzetten
    heeft iemand een idee.hoeveel me dit zou kosten van materiaal ik heb een.ventilator al de rest heb ik nog nodig
    kan iemand me wat helpen en zou dit lukken deze maand nog ik zal mijn tuinhuis volledig donker maken

    alvast bedankt!
    mvg
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Al zet je er 34 uitroeptekens bij, HELP is geen goeie titel voor een topic.

    !!!! Titel veranderd !!!!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Dreetn
      Senior Stoner
      Member
      • Nov 2019
      • 30

      #3
      QnQ mijn excuses... maar kunt u me helpen alfstublieft

      Comment

      • mafferd
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 1709

        #4
        Wil ik ook in een maand een kweek doen duurt toch doorgaans een 2,5-3maand voor het klaar is. Bij een tuinhuis(houten hokje plat dakje?) hoort een tuin omheen? zou ik ze eerder daar in zetten tuinhuisje gaat al rap veel te warm worden in de zomer en in de winter te koud. Daar kan enkel een airco of een kachel tegen op. Zon is gratis

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Kweek in een tuinhuis kun je bijna als een buitenkweek zien.
          Zo lang het geen 30 graden wordt kan het wel maar de lamp moet 's nachts aan.
          Tuinhuisje zul je dus helemaal lichtdicht moeten maken.
          Autoflowers doen er een maand of drie over, maar het nadeel is dat die 18uur licht nodig hebben van begin tot eind, en 's zomers wordt het dan al snel te warm.
          Gewone fotoperiode fem. soortjes zou ik dan doen, Indica's zijn het snelst.
          Weekje of drie groeien, niet toppen, en dan elf-twaalf weken op 12/12
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Dreetn
            Senior Stoner
            Member
            • Nov 2019
            • 30

            #6
            White widow? Of heeft u een aanrader zou ik dan beter meerdere ventilatoren zetten of?
            hoe kan ik van deze kweek een topkweek maken
            alvast bedankt voor de hulp QnQ
            & mafferd ik bedoelde deze maand beginnen...

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Sensi heeft wel wat goeie soortjes : https://sensiseeds.com/nl/gefeminise...sort=price:asc
              Maar er zijn meer soorten dan je ooit kan kweken in een mensenleven dus er zijn zoooooveeeeeel mogelijkheden.

              Grootste problemen die je kunt verwachten in een tuinhuis : hitte, vocht en beestjes.
              Als je daar van tevoren al iets aan kunt doen scheelt dat alvast wat.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Dreetn
                Senior Stoner
                Member
                • Nov 2019
                • 30

                #8
                QnQ wat kan ik eraan doen mag ik dit met chemisch materiaal bestrijden
                en welk materiaal heb ik nog nodig om te kweken?
                licht potten,...?
                bedankt

                Comment

                • Dreetn
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Nov 2019
                  • 30

                  #9
                  • Iemand die me kan helpen aub

                  Comment


                  • Nederhigh
                    Nederhigh commented
                    Editing a comment
                    Alle info die je zoekt staat hier op t forum Veel succes met lezen.
                • Dreetn
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Nov 2019
                  • 30

                  #10
                  Nederhigh onder wat moet ik zoeken ik heb al tuinhuis, garage, kamer ingegeven maar vind niets

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #11
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...nt-in-tuinhuis

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-in-tuinhuisje

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...n-een-growtent

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...eginnersvragen

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...00-startbudget

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ken#post157001

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ei-droogruimte

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...lx-autoflowers

                    Allrite, ik heb met behulp van google even wat linkjes opgezocht waar een tuinhuis in voor kwam.
                    Verder kun je in dit forum : de kweekruimte kijken, daar staat alles met dat onderwerp.
                    Hopelijk heb je er wat aan.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                    • Nederhigh
                      Nederhigh commented
                      Editing a comment
                      Pff, je stopt er wel weer tijd in Q. Mijn respect heb je.
                  Bezig...