Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mars Hydro SP3000- Samsung lm301b and Osram 660nm LED grow light

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mars Hydro SP3000- Samsung lm301b and Osram 660nm LED grow light

Korting op 420shop
    Hello JD growers, I'd like to introduce our SP3000 light to you guys

Hallo JD telers, ik wil jullie graag onze SP3000 light voorstellen.
    Als we het over Mars Hydro hebben, kan de eerste indruk zijn: het is een middelgroot merk op hoog niveau, zeer kostenefficiŽnt voor de meeste persoonlijke kwekers,
    erg goed voor veggie, maar bloeien niet zo goed. Alleen persoonlijk, niet voor commercieel. etc. Maar deze keer brengen we ons nieuwe product SP 3000 uit, wat de vorige gedachten misschien teniet doet.

Waarom zouden we zo zelfverzekerd zijn?

- Sumsung lm301b & Osram 660nm leds
    In tegenstelling tot onze vorige groeilichtserie kiezen we dit keer alleen voor de high-end series. Samsung lm301b staat bekend als een van de beste groei-chips in de markt, hogere lichtopbrengst, minder warmte, en een langere levensduur, ook de rode LEDs van Osram zijn bekend in de groei-chip markt. Fluence, HLG, Next Mega, etc. gebruiken allemaal dezelfde soort. Deze chips zijn geweldig, maar ook duur. Dus van de markt kun je de meeste groeilampen met deze chips niet goedkoop vinden. Bijvoorbeeld, Fluence Vyper2x is meer dan 700USD met ongeveer 700pcs LED's, HLG 550 is meer dan 800USD met ongeveer 1100pcs LED's die berekend zijn op ongeveer 0.7USD~1USD/pc; Op onze SP 3000 gebruiken we 952pcs LED's, die slechts 0.41USD/pc kosten. Waarom 952pcs? Omdat we, voordat we besluiten om dit licht te maken, een heleboel tests hebben gedaan, en we vonden dat wanneer de chips op 0.3w staan, ze eigenlijk het meeste uitgeven, terwijl ze meer energie besparen. Om het licht op 300w te maken, hebben we 960pcs aan chips nodig. De uiteindelijke PPFD van dit licht is meer dan 2.7umol/j. Het helpen van kwekers die echte energie besparen, en het vervangen van 600w HPS zonder enig probleem. Zal 952pcs chips maken te veel warmte? We hebben ook een test gedaan, vergeleken met onze SP 250 (die meer dan 700pcs Epistar chips op hetzelfde formaat bord heeft, maar 230w) We vonden dat de warmte geproduceerd door SP 3000 eigenlijk lager is dan SP 250, wat alleen maar minder dan 3C graden verhoogt voor de temperatuur van de tent.
    Mars Hydro Commerical SP3000 LED Grow light-01.jpg
    Mars Hydro SP3000 LED grow light- PPFD-03.jpg
    - Echt zonnig volledig spectrum
    Spectrum is de sleutel tot de groei van planten. Voordat we uiteindelijk besluiten om dit spectrum te gebruiken, hebben we al heel wat experimenten gedaan. Het blauwe spectrum dat vanaf 440~460nm echt geweldig is voor de plantengroei, terwijl 650~660nm rood geweldig is voor de bloei van planten. Dit is bekend bij iedereen, maar het moeilijkste is om de juiste verhouding te vinden om al het licht te mengen zodat we het perfecte spectrum kunnen krijgen. Dit keer, voegen wij meer warme witte en ook rode spaanders toe, zijn UV en IR ook daar, en het spectrum is
    gewoon perfect voor planten die groeien. Mars Hydro zal niet langer het geleide kweeklichtmerk zijn dat alleen "veg" licht kan produceren, maar ook het echte grote full spectrum licht voor zowel persoonlijke als commerciŽle kwekers!
    Mars Hydro Full Spectrum SP3000 LED Grow light-04.jpg
    - Gemakkelijk te controleren dimfunctie
    Om de telers te helpen het licht gemakkelijker te gebruiken, upgraden we onze SP 3000 met de dimmerfunctie. Kwekers kunnen nu heel eenvoudig de lichtintensiteit regelen zonder de ophanghoogte aan te passen. Maar hoe zou slechts ťťn dimfunctie verschillen van andere merken Mars Hydro? We voegen de dimfunctie toe om aansluitbaar te zijn. Als telers meer dan ťťn lamp kopen, kunnen ze tot 15 lampen bij elkaar aansluiten om deze op ťťn lamp aan te sturen. In tegenstelling tot andere merken groeilampen, die misschien een extra regelaar moeten kopen, en misschien wel 800USD kosten, besparen we deze kosten voor jou. Nu van persoonlijke kwekers tot commerciŽle kwekers, SP 3000 kan allemaal geschikt zijn. Met het minste geld, de beste planten kweken.
    Mars Hydro SP3000 plant light - daisy chain dimming function-05.jpg

Afgezien van de bovenstaande functies, blijven we ook de geweldige functies op onze SP 250 als dikke aluminium koellichaam ontwerp om te helpen warmte af te voeren, IP 65, waterdicht om te helpen bij het gebruik in de hoge luchtvochtigheid groeicondities. 2 meter lange verlengsnoeren om telers te helpen de driver uit de buurt van het licht te verwijderen. Bovendien vindt u onze Mars Hydro Stickers in elk lichtpakket.

Wil je dit geweldige licht om je te helpen groot te worden? Welkom om te bestellen op het officiŽle Mars Hydro web, www.mars-hydro.com, gebruik de kortingscode " Wiet420 ", de beste prijs!
    marshdyroSP3000.png
    Als u vragen heeft over de SP3000, laat dan hieronder uw opmerkingen achter, welkome discussie!
    Attached Files

Spijt me als ik het bovengenoemde in mijn hoofd had zitten
    had ik zeker een reactie gegeven maar helaas heb ik hier
    geen kennis van.
    Komen zeker mensen die het wel weten...............

Succes!!

Comment

300 wat op 0.60x1.20 niet mis , moet wel goed zijn zeker

Comment

• Mars Hydro Emmie
        Mars Hydro Emmie commented
        Editing a comment
        Juist, het past perfect bij 0.6x1.2 kweekruim

Hi Emmie

Mooie introductie. Deze lamp komt wel op mijn verlanglijstje te staan. Mogelijkheid om de SP250 in te wisselen voor een prijsje ? Ik wil ze ook wel testen volgende ronde

Zeer benieuwd of de cijfers over de temperatuur correct zijn. De SP 250 is al ontzettend koel, de heatsink werkt goed. Mooie toevoeging aan jullie lampencollectie.

Grtz Kurk
      Ignorance is bliss

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurkentrekker View Post
        Hi Emmie

Mooie introductie. Deze lamp komt wel op mijn verlanglijstje te staan. Mogelijkheid om de SP250 in te wisselen voor een prijsje ? Ik wil ze ook wel testen volgende ronde

Zeer benieuwd of de cijfers over de temperatuur correct zijn. De SP 250 is al ontzettend koel, de heatsink werkt goed. Mooie toevoeging aan jullie lampencollectie.

Grtz Kurk
        kurkentrekker SP250 is 245w, SP3000 is 300w, het lijkt erop dat SP3000 meer warmte zal produceren, en de temperatuur van de tent zal hoger zijn. We hebben de tent temp getest, We hebben de temperatuur in dezelfde omgeving getest na 30 minuten SP3000 verlichting en de tent temp na 30 minuten SP250 verlichting. We vonden dat de temperatuur van de tenten in SP3000 iets lager was dan die van de tenten in SP250. De reden hiervoor is dat we efficiŽntere Samsung lm301b chips gebruiken in SP3000, het zal minder warmte produceren.
        ----------------------------------
        SP250 is 245w, SP3000 is 300w, it seems that SP3000 will produce more heat, and the tent temp will be higher. We have tested the tent temp, We tested the temperature in the same environment after 30 minutes of SP3000 lighting and the tent temp after 30 minutes of SP250 lighting. We found that the temperature of the tents in SP3000 was a little lower than that of the tents in SP250. The reason is that we use more efficient Samsung lm301b chips in SP3000, it will produce less heat.
        https://www.mars-hydro.com/led-grow-...light-for-sale

Comment

• kurkentrekker
          kurkentrekker commented
          Editing a comment
          Thx Emmie

Dat zijn toch wel een aantal onderbouwde feiten, ik hoop dat het waar is wat je zegt. Meer licht = meer temp (in mijn woordenboek ). Ook maar 30 min na het aangaan van het licht gemeten, er zit toch een serieus verschil op na 16h branden. Doen jullie ook testen met alle lichturen met wat vergelijkbare resultaten? We zullen het snel te weten komen, ik zag dat een lid van het forum de lamp heeft besteld. Zeer tevreden hoe de SP250 het momenteel doet, ik kijk dat nog even verder aan!

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e2#post1527968

Bedankt voor de reactie.
          --------------
          I think you make some funded facts about the lamp, I hope it is true what you say. More light = more temp (in my dicionary ) and if you only measure it after 30min, it might make a difference after 16hours of light. Are you doing tests on all lighting hours with some comparison results? We will know soon enough as I saw a member just ordered your lamp. I am very happy with how the SP250 is doing atm, I`ll stick with that for now! Thx for your reaction.

When can we see the first lamp being given away on the forum through a contest of your choice ?

Mars Hydro Emmie Can we make a deal? I have 2 Mars-Hydro TSL-2000 units now. (December 2019, April 2020). I return these and you send me 3 SP3000 units at an additional payment of €500
        BCN RONDE | 5 X Jack Herer & 1X Gelato41

Comment

• Mars Hydro Emmie
          Mars Hydro Emmie commented
          Editing a comment
          Sorry that we can't, but we will offer you the discount if you need SP3000

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X