Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mars Hydro SP3000- Samsung lm301b and Osram 660nm LED grow light

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mars Hydro SP3000- Samsung lm301b and Osram 660nm LED grow light

    Korting op 420shop
    Mars Hydro Commerical SP3000 LED Grow light-01.jpg
    Mars Hydro SP3000 LED grow light- PPFD-03.jpgMars Hydro Full Spectrum SP3000 LED Grow light-04.jpgMars Hydro SP3000 plant light - daisy chain dimming function-05.jpgwww.mars-hydro.com, gebruik de kortingscode " Wiet420 ", de beste prijs!
    marshdyroSP3000.png
    Als u vragen heeft over de SP3000, laat dan hieronder uw opmerkingen achter, welkome discussie!
    Attached Files

    #2
    Spijt me als ik het bovengenoemde in mijn hoofd had zitten
    had ik zeker een reactie gegeven maar helaas heb ik hier
    geen kennis van.
    Komen zeker mensen die het wel weten...............

    Succes!!

    Comment


      #3
      300 wat op 0.60x1.20 niet mis , moet wel goed zijn zeker

      Comment


      • Mars Hydro Emmie
        Mars Hydro Emmie commented
        Editing a comment
        Juist, het past perfect bij 0.6x1.2 kweekruim

      #4
      Hi Emmie

      Mooie introductie. Deze lamp komt wel op mijn verlanglijstje te staan. Mogelijkheid om de SP250 in te wisselen voor een prijsje ? Ik wil ze ook wel testen volgende ronde

      Zeer benieuwd of de cijfers over de temperatuur correct zijn. De SP 250 is al ontzettend koel, de heatsink werkt goed. Mooie toevoeging aan jullie lampencollectie.

      Grtz Kurk
      Ignorance is bliss

      Comment


        #5
        Oorspronkelijk geplaatst door kurkentrekker View Post
        Hi Emmie

        Mooie introductie. Deze lamp komt wel op mijn verlanglijstje te staan. Mogelijkheid om de SP250 in te wisselen voor een prijsje ? Ik wil ze ook wel testen volgende ronde

        Zeer benieuwd of de cijfers over de temperatuur correct zijn. De SP 250 is al ontzettend koel, de heatsink werkt goed. Mooie toevoeging aan jullie lampencollectie.

        Grtz Kurk
        kurkentrekkerhttps://www.mars-hydro.com/led-grow-...light-for-sale

        Comment


        • kurkentrekker
          kurkentrekker commented
          Editing a comment
          Thx Emmie

          Dat zijn toch wel een aantal onderbouwde feiten, ik hoop dat het waar is wat je zegt. Meer licht = meer temp (in mijn woordenboek ). Ook maar 30 min na het aangaan van het licht gemeten, er zit toch een serieus verschil op na 16h branden. Doen jullie ook testen met alle lichturen met wat vergelijkbare resultaten? We zullen het snel te weten komen, ik zag dat een lid van het forum de lamp heeft besteld. Zeer tevreden hoe de SP250 het momenteel doet, ik kijk dat nog even verder aan!

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e2#post1527968

          Bedankt voor de reactie.
          --------------
          I think you make some funded facts about the lamp, I hope it is true what you say. More light = more temp (in my dicionary ) and if you only measure it after 30min, it might make a difference after 16hours of light. Are you doing tests on all lighting hours with some comparison results? We will know soon enough as I saw a member just ordered your lamp. I am very happy with how the SP250 is doing atm, I`ll stick with that for now! Thx for your reaction.

          When can we see the first lamp being given away on the forum through a contest of your choice ?

        #6
        Mars Hydro Emmie Can we make a deal? I have 2 Mars-Hydro TSL-2000 units now. (December 2019, April 2020). I return these and you send me 3 SP3000 units at an additional payment of €500
        Lopend Verslag

        Comment


        • Mars Hydro Emmie
          Mars Hydro Emmie commented
          Editing a comment
          Sorry that we can't, but we will offer you the discount if you need SP3000

        #7
        Mars Hydro Emmie
        beetje off topic, maar is https://marshydro.eu ook jullie site?
        Ik zie namelijk dat daar 2-in-1 growtenten op staan wat op mars-hydro.com niet staan...

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Verschillende adressen, beide in China, verschillende telefoonnumers, verschillende instagram account, het lijkt niet hetzelfde.

        #8
        Oeff wel een macabere gebruikersnaam heb je, mars.eu en mars.com is verschillend je zegt het zelf al harakiri

        Comment


          #9
          In het 'echte' Mars Hydro topic van Mars Hydro Emmie staat een bericht dat er redelijk wat fake winkels bestaan die onder de goede naam van MH adverteren.
          Gewoon lekker bij de.com bestellen.

          Die harakiri kun je altijd nog doen als je een poot word uitgetrokken haha.

          Comment


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Kunnen wel 2 verschillende winkels zijn. Ze hebben dezelfde Paypal account

          #10
          Ah van diezelfde paypal account had ik niet opgemerkt, dan zal het wel dezelfde zijn...
          Bedankt voor de verwijzing naar de topic van MarsHydroEmmie

          Comment


            #11
            ah, die had ik ook niet gezien, kan ik nog steeds niet vinden trouwens, en als ik paypal bij de searchbar invul krijg ik 0 results.
            Mja, ik gebruik dat niet, dus geen idee waar je dat kunt vinden op de site.

            Anyways..
            Ik kan sites die dit soort foto's plaatsen om te laten zien hoe sterk het frame is echt niet serieus nemen :

            wtf.png

            Als je wil laten zien hoe sterk je tentje is zijn er wel betere manieren dan er een poppetje in te fotoshoppen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Voor het eerst
              Voor het eerst commented
              Editing a comment
              Ik heb op beide sites besteld... 1 keer op .eu en 1 keer op .com. Vandaar dat ik het weet. Maar inderdaad, wel heel knullige foto dit
          Bezig...
          X