Heyhey allen,
Een tijdje geleden had ik de overstap van grond kweken naar hydro kweken gemaakt en deze opgestart in de g tools kastjes (60x60).
Hydro beviel me heel erg, was echt aangenaam om te doen en heb redelijk wat geleerd over hoe het beter kon etc.
Het kwam al snel in me op, dat ik MEER plaats wou.. meer plantjes, meer oogst.
Ook de rommel ROND de kastjes stond me niet bepaald aan. DUS tijd om te upgraden.
Ergens in onze woning hebben we een wand opgezet, een deur verborgen en het geheel in 2 gedeeld. Een kweek gebied. En een opslag voor men voeding etc + controle zone.
Het geheel is nog steeds in aanmaak, maar wou wel al even enkele foto's delen.
Het kweekgebied is 110 CM breed, 125 CM diep en 2,7m hoog.
Niet gigantisch dus, maar genoeg om mezelf te voorzien het hele jaar door.
De wanden zijn extra geïsoleerd, en bedekt met Orca grow film en Orca seam tape. Ook de onderkant wordt nog met de Orca tape bedekt (zodra ik er niet met de ladder meer op moet etc.)
Bovenaan rechts komt de doorgang van de afzuiging (ac infinity cloudline T6).
Een tijdje geleden had ik de overstap van grond kweken naar hydro kweken gemaakt en deze opgestart in de g tools kastjes (60x60).
Hydro beviel me heel erg, was echt aangenaam om te doen en heb redelijk wat geleerd over hoe het beter kon etc.
Het kwam al snel in me op, dat ik MEER plaats wou.. meer plantjes, meer oogst.
Ook de rommel ROND de kastjes stond me niet bepaald aan. DUS tijd om te upgraden.
Ergens in onze woning hebben we een wand opgezet, een deur verborgen en het geheel in 2 gedeeld. Een kweek gebied. En een opslag voor men voeding etc + controle zone.
Het geheel is nog steeds in aanmaak, maar wou wel al even enkele foto's delen.
Het kweekgebied is 110 CM breed, 125 CM diep en 2,7m hoog.
Niet gigantisch dus, maar genoeg om mezelf te voorzien het hele jaar door.
De wanden zijn extra geïsoleerd, en bedekt met Orca grow film en Orca seam tape. Ook de onderkant wordt nog met de Orca tape bedekt (zodra ik er niet met de ladder meer op moet etc.)
Bovenaan rechts komt de doorgang van de afzuiging (ac infinity cloudline T6).

!!
Comment