Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweekruimte in opbouw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe kweekruimte in opbouw

    Korting op 420shop
    Attached Files
    A few blunts a day, keeps the depression away

    #2
    Dat hejje lekker aangepakt, word knus daar en genoeg ruimte ja gezellig
    Bereik je makkelijk een vlotte luchtafvoer en al gedacht aan ev nodige bijkomende verwarming?
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Mapa
      Mapa commented
      Editing a comment
      Door de ligging van de verborgen ruimte is extra verwarmen wss niet nodig. Moest dit toch het geval worden kan dit perfect in het aansluitende gedeelte geplaatst worden en passief de kweekzone binnen komen. De lucht afvoer zal zeker geen probleem zijn met die cloudline ik zal nog wel wat updates posten als vordering is;

    #3
    De lumatek is toegekomen vandaag.. straf dingetje .. past als gegoten in de ruimte.


    Nog aan het wachten op men gatzaag boor voor de doorvoer van men afzuiging. En als dat klaar is, de afwerking ..

    Attached Files
    A few blunts a day, keeps the depression away

    Comment


    • TheBigDudeski
      TheBigDudeski commented
      Editing a comment
      Wat een vette lamp joh! Top notch wel. Ben benieuwd wat voor resultaten je daarmee kunt halen!

    • Mapa
      Mapa commented
      Editing a comment
      TheBigDudeski thx had een beetje research gedaan en deze leek me echt een topper. Contact opgenomen met de fabrikant zelf en na een beetje heen en weer mailen heb ik ze kunnen aankopen aan 650€ (btw inbegrepen) ipv de 8-900€ die je er voor neer telt in de winkels hier. Kon ik dus niet laten liggen men 2 sanlights heb ik doorverkocht aan een kennis, beetje opleggen en BAM, top lamp

    #4
    TegridyRandy heeft het gezien. En zal wel beamen dat het knap is .

    De volgende stap in men project is de automatisering van de toegang. Ik ben het en daar onderdelen aan het verzamelen om van een oud vintage typwriter, een draadloos "klavier" is waar je een 4 cijverige code moet intypen, dit komt vervolgens dan op 14in Nixie tubes te voorschijn, waarna de deur opent.dit doormiddel van enkele welgeplaatste Pistons.
    ​​​​​​
    Dit gaat nog wel wat tijd in beslag nemen met alle onderdelen verzamelen en in elkaar flansen. En heb binnekort alweer een operatie waardoor ik weer even out lig.

    Anyway, laat horen als er vragen zijn!
    ​​​​​​
    ​​​​
    Attached Files
    A few blunts a day, keeps the depression away

    Comment


    • Mapa
      Mapa commented
      Editing a comment
      Neehoor, het is gewoon stealth voor de schoonfamilie .. die vinden dat niet zo tof. Voor de rest maakt het me echt niks uit. Ik deal if deel niks, enkel voor mezelf. Daar zit echt niemand actief op te jagen

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Wat niet weet wat niet deert en het ziet er piekfijn uit!

    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      Idd zalig gedaan! ingenieus man!

    #5
    Ziet er goed uit man! Plaats nog even een foto van de jungle chili zone als dat af is. En een James Bond toegang, klinkt tof

    Comment


    • Mapa
      Mapa commented
      Editing a comment
      Komt goed ! Doe ik zeker

    #6
    Hoop zeer zeker voor je dat de damess net zo mooi worden als die underskaffer ruimte van je! Geniaal werk hier.

    Ben benieuwd man, succes verzekerd en gewenst!!
    Last edited by Highrider; 11 March 2021, 22:18.

    Comment


    • Mapa
      Mapa commented
      Editing a comment
      Bedankt man!

      Ik zal zeker eens beginnen aan een grow journal uit deze ruimte in de komende week.

    #7
    Ziet er heel chill uit die ruimte. Ben erg benieuwd naar 'n kweekverslag

    Comment


      #8
      Ziet er mooi uit, ook benieuwd naar kweekverslag.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

      Comment


        #9
        https://www.marktplaats.nl/a/tuin-en...reviousPage=lr



        Beterschap en succes

        Comment


        • Mapa
          Mapa commented
          Editing a comment
          Zo een generator is iets te groot voor de kleine ruimte die ik heb, wel bedankt dat je her door stuurde!

          Momenteel bezig met een eerste test run om het systeem hier een beetje te leren kennen.. en heb op 3 weken tijd nog nooit zo een ver gevorderde planten gehad! Ik denk zelfs woensdag al te flippen naar 12/12 (dan zijn ze exact 21 dagen )

        #10
        Hieronder enkele foto's van men testrun momenteel.
        de split-foto is een 2 weken verschil tussen beiden. De kleinste foto is genomen op 9/03
        Attached Files
        A few blunts a day, keeps the depression away

        Comment

        Bezig...
        X