Nirvana’s kweekkelder

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nirvana
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 478

    #1

    Nirvana’s kweekkelder

    Korting op 420shop
    Aloha JD’ers

    Al bijna 2 twee jaar stevig aan het verbouwen aan onze nieuwe woning.
    Als we dit kochten was zowiso het plan dat ik in de kelder mijn hobby zou uitvoeren.

    Helaas stoten ik al rap op problemen.
    - Te hoge luchtvochtigheid
    - materiaal al gekocht voor ik er woonde
    nooit geen goed idee maar ik was toen zo blij met de aankoop dat ik zeker al het materiaal wou hebben tegen dat we sleutel zouden krijgen.

    Tent te hoog gekocht en die wou ik natuurlijk niet direct beschadigen.

    - geen uitlaten voor naar buiten lucht af te voeren.

    Even bezinnen dan maar en de kelder achterwegen gelaten.
    1,5 jaar later zijn we toch al wat stappen verder en is de kelder bijna klaar.
    3F9ED204-6A82-4479-B8D9-EB2DE0632F54.jpg
    C0429E4C-A1A1-4520-80B8-C681BAB41BD6.jpg

    Nu zou ik een andere tent willen bestellen maar dat is nog niet zo gemakkelijk kiezen.

    de kelder is maar 1,90 meter hoog.
    80cm op 80 cm vind ik precies zo klein ? Het zou wel gaan met mijn FC3000 lamp.

    maar toch zoek liefst iets groter.
    zoals deze:
    Secret Jardin Dark Street-Serie Revision 4 00: Een kleine growbox voor grote opbrengsten De Dark Street DS90 R4 00 is de nieuwste en meest innovatieve growbox t


    maar is die kwaliteit goed ?


    Graag hoor ik nog andere ideeën en ingevingen hoe ik mijn kweekkelder het best kan benutten.

    Danke Merci Gracias
  • Eurogro
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 842

    #2
    Kun je in je kelder niet zelf wat bouwen
    met schimmelwerend matriaal gips trespa cementplaat
    per is genoeg te koop wat vocht en schimmelwerend is
    pik zou het afwerken met keim verf https://www.keim.com/nlmineraal geen last van schimmels
    lof vraag bij keim NL om een geheel advies
    over welke plaatmateriaal
    zeg gewoon dat je een droogkast wil maken om worst te drogen of wat dan ook




    Comment

    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5463

      #3
      Ontvochtiger naast de tent en knallen. Tentjes zat van 180cm. Ik spaar voor een Gorilla tent.

      Comment


      • Nirvana
        Nirvana commented
        Editing a comment
        Ik ben voorstander van een witte afwerking binnen in.
        Naar mijn denken reflecteert dat beter dan zo’n grijze
    • Waldpiek
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Jul 2019
      • 337

      #4
      Ik zou eens kijken naar de kelder van ons aller QnQ . Denk dat jij je kelder ook net zo kunt inrichten

      De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

      Comment

      • kroket
        Moderator
        420 MemberLucky MemberModerator
        • Apr 2010
        • 1915

        #5
        Zo daar heb je een hele mooie ruimte om iets heel moois te maken .. ..een mooie kast? In plaats van een tent..?

        Ben benieuwd wat je ervan gaat maken
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment

        Bezig...