ikea..voor de zelfbouwers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • atzerath
    Expert Stoner
    Member
    • Sep 2012
    • 80

    #1

    ikea..voor de zelfbouwers

    Korting op 420shop
    hey fellow growers,
    ik heb een tip voor de mensen die nog moeten beginnen bouwen..
    in de koopjeshoek van ikea koop je plaat materiaal en kant en klare kastjes voor een prikje...met wat handigheid kun je daar op een uurtje een knappe kast mee maken zonder dat het je een fortuin kost.
    gewoon iets wat me te binnen schoot en dacht dat het de moeite was om te delen...
    het materiaal zal goedkoper zijn dan bij de doe het zelf zaak
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: ikea..voor de zelfbouwers

    Voor nog geen 30 euro bouw je een kast 1.22x66cm van gamma-materiaal. Naar de ikea, en terug rijden kost me al bijna 20 euro aan bezine
    De gamma kan op de fiets.. Ik denk toch dat de doe het zelf zaak goedkoper is. Echter, de tweedehandswinkel is soms nóg goedkoper.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Dynamo
      Retired
      • Dec 2012
      • 21

      #3
      Re: ikea..voor de zelfbouwers

      Als je verhuis kan je die wel moeilijk mee nemen .
      Een oude frigo die ervanbuiten nog uitziet als een frigo behalve achterkant lijkt me een stealth oplossing

      xxkeepyaheadupxxx

      Comment

      Bezig...