Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Allemaal leuk maar ik moet zo alle kabels gaan strippen en aansluiten. Filter op softbox.. poeh poeh
Heb totaal geen kaas gegeten van dit alles maar de bouw van het tentje is toch het minst waar je je druk om moet maken toch
koolstoffilter, ventilator'tje, en luchtvochtigheid/temperatuur meter. EC en pH meter kan je ook nog aanschaffen voor nog betere resultaten.
veel kweekplezier.
Ik ga deze week een tent van 1 x 1 x 2meter installeren, met een 600w led lamp. Nu is eigenlijk mijn vraag hoeveel planten ik hier kan zetten voor een maximale opbrengst.
als je zo een Kweektent Homebox Silverline opstelt: heb je dan daarbuiten totaal geen last meer van geurtjes? Of wordt de geur net naar buiten afgezogen of blijft alles in die filter?
Met van die panlatten, vierkant maken voor de bodem en plafond, vervolgens bodem in tent leggen.
Dan 4 opstaande latten op maat monteren op die onderkant en derna de bovenkant erop monteren .
Maw maak gewoon een frame na maar met hout.
Nodig: pak panlatten,zaagske, winkelhaakjes en schroeven en schroevendraaier.
Simpel toch
Secret Jardin is top. Darkstreet rond de 410 compleet en Darkroom rond de 450 compleet met 600 watt. www.degrowshop.eu, betalen bij leveren of afhalen dus je loopt geen risico.
Hola wietwijsgeren, wat ik me afvraag is t volgende: k heb nu al een tijdje op de sites zitten kijken bij de tentjes..120x120x200 1x 600 watt lijkt mij voor mij t meest geschikt..maar wie kan me adviseren in prijs en merk..en nog belangrijker bij welke site bestel ik zoiets..k hoor en lees niet alleen maar positieve berichten dus k vind t nogal lastig kiezen..
toen ik begon te kweeken was het geluid ook mijn grotste zorg omdat mijn kelder en de kleder van de buuren naast elkaar liggen
ben dan eens gaan zoeken op internet en heb uiteindelijk beslist om rock wool tegen mijn muur te hangen
houd geluid tegen , isoleert , houd trillingen tegen , kan geen schimmels op groeien en brand niet
ben nu al iets meer dan 2 jaar bezig en niemand die iets hoort
Leave a comment: