growtent installeren

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • richard030
    replied
    Re: growtent installeren

    is idd een leuk filmpje nu het vervolg nog van de voorbereiding voor je kan beginnen met het kweken dat zou een mooie aanvulling zijn als iemand dat ook heeft

    Leave a comment:


  • monty
    replied
    Re: growtent installeren

    Prima tentje zoon DR 120 persoonlijk niks op aan te merken.

    Wat kun je doen om die buisafzuiger zo stil mogelijk te laten zijn:

    Zelf een geluids geisoleerd kist erom bouwen,
    Goede geisoleerde slang gebruiken van je filter naar je afzuiger,
    Geluids demper aanschaffen (zelf geen ervaring mee),
    Torrin Softbox van 500m3 kopen,
    Verder alles ophangen aan rubbers, zodat je geen trillingen veroorzaakt.

    Leave a comment:


  • oldskool
    replied
    Re: growtent installeren

    Goededag allen,

    is er veel verschil in grow tenten?
    Omdat ik niet meer in nl woon en het allemaal niet zo makkelijk meer is heb ik besloten om mn oude hobby weer op te starten.....
    Een growtent als deze ben ik van plan te kopen..........darkroom dr120 II 120 * 120 * 200
    dr150ll.jpgiemand opmerkingen of aanmerkingen?
    het is mijn eerste ervaring met een tentje...."vroegah" maakt ik mijn eigen wietkast....Omdat ik nu buren heb vraag ik me af of door de lamp en afzuiging er veel geluid vrijkomt.

    Thx

    Leave a comment:


  • white widow lover
    replied
    Re: growtent instaleren

    Oorspronkelijk geplaatst door TastyHaze
    ja met die relais heb ik ook wat problemen :p
    heeft iemand soms een handig schematje voor de aansluiting van lamp,relais, afzuiging en koolstoffilter ?

    mvg
    Dag iedereen. Ik ben nieuw hier en zou me tegen eind van het jaar ook een homebox willen halen. De tent opzetten op zich lijkt me wel te doen afgaande op het filmpje. Hier ook een requestje voor info over de aansluiting van lamp, filter e.d. ...

    Alvast bedankt!

    Keep on smoking

    Leave a comment:


  • Rizla
    replied
    Re: growtent installeren

    Is die witte binnekant wel reflecterend genoeg? of is dat niet nodig?

    Leave a comment:


  • reza
    replied
    Re: growtent installeren

    ik ben ook van plan om een kweektent aante schaffen en ik heb bij verschillende growshops op hun site,s gekeken.Complete tent met600 wat lamp en afzuiging,filter ophangmateriaal kwam ik met de
    bezorg kosten ongeveer op 400 euro,is dit te duur of klopt dit wel ongeveer?.Trouwens de tent opzetten
    lijkt me wel te doen, alleen de electriciteit lijkt me wat moeilijk,heb je met 1 lamp hps altijd een relais nodig,ik kweek nu in een omgebouwd kastje met 5 spaarlampen,en die zitten gewoon op een timer met
    daaraan een 8 voudig stekkerdoos en dus zonder relais,is dit wel brandveilig?
    groetjes reza

    Leave a comment:


  • heitjuh
    replied
    Re: growtent installeren

    naar buiten is meest ideale situatie

    Leave a comment:


  • amateuah
    replied
    Re: growtent installeren

    mja heel goed allemaal.
    wil eigenlijk alleen weten(en daar wordt weinig over gesproken) of ik mijn 'uitlaat' van de filter ook kan laten circuleren in de kamer zelf, of moet het zeker naar buiten.

    Leave a comment:


  • Keep It Stupid Simple
    replied
    Re: growtent installeren

    Voor de beginnende (zoals mij) Ik heb mijn homebox to 3 keer toe volledig gemonteerd en gedemonteerd. Reken toch maar een halve dag om alles netjes in elkaar te steken van a-z.
    Het elektrisch aspect is nu toch ook geen rocketsience vind ik. Maar je kan je altijd beter eerste laten informeren als je hier een leek in bent. Toch zijn geld waard zo'n box. Enkel voor de groei vind ik het allemaal wat duur voor die 2 weken. Dus ga me toch eens een deftige groeikast in elkaar steken.

    Leave a comment:


  • Deerriz
    replied
    Re: growtent installeren

    haha grappig.
    Tja er moest maar is een 7-jarige zo'n tentje willen opzetten eh.
    Dit kan inderdaad het kleinste kind.
    De elektronica is een ander paar mouwen!

    Leave a comment:


  • De Baron
    replied
    Re: growtent installeren

    wat voor tent heb je dan opgezet ik doe maar een 10 min over mijn home box van 1 meter

    Leave a comment:


  • ira
    replied
    Re: growtent installeren

    ben toch een uur aan het kutten geweest

    Leave a comment:


  • janslenders
    replied
    Re: growtent installeren

    Het spreekt eigenlijk allemaal voor zicht, kan maar op 1 manier in elkaar worden gezet toch? toch vind ik zon instructievideos wel handig, omdat ze hier erg efficient in elkaar worden gezet.

    Leave a comment:


  • Time2grow
    replied
    Re: growtent installeren

    die vrouw mag bij mij ook een growboxje komen zetten :p

    Leave a comment:


  • Salmonello
    replied
    Re: growtent installeren

    Today is a good day!
    Ik mag eindelijk mijn Homebox S afhalen!

    EUGardenCenter is het grootste tuincentrum van Europa. Laagste prijsgarantie & meest uitgebreide assortiment van Nederland! Snelle en discrete levering!


    Opmerkingen en/of suggesties over het pakket zijn steeds welkom.

    Leave a comment:

Bezig...