growtent installeren

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Salmonello
    replied
    Re: growtent installeren

    Mijn Homebox S is na een week nog steeds niet geleverd .

    Leave a comment:


  • TastyHaze
    replied
    Re: growtent instaleren

    ja met die relais heb ik ook wat problemen :p
    heeft iemand soms een handig schematje voor de aansluiting van lamp,relais, afzuiging en koolstoffilter ?

    mvg

    Leave a comment:


  • darkiess
    replied
    Re: growtent instaleren

    uhm , wil niet veel zeggen hoor maar als je aan de verkeerde kant begint van de tent, dan ken je het vergeten , snap best dat mensen het wel is moeilijk vinden met name de elektro , maar als jij ghet zo makkelijk vind , maak dan maar een schets hoe jij een relais aansluit

    Leave a comment:


  • ganjafarmer2
    replied
    Re: growtent instaleren

    ik snap nie wrm mense dit een goeie uitleg vinde

    het is toch simpel om zoiets op te zette zelf een kind van 8 kan dat kom op we zijn geen kleuters

    Leave a comment:


  • ganjaklapper
    replied
    Re: growtent instaleren

    ik heb een kweekkast zelf gemaakt

    breedte: 70cm
    hoogte:anderhalf meter
    lengte: 3 meter

    maar nu wil ik weten hoe ik het goed lichtdicht kan afsluiten want aan de voorkant staat ht helemaal open...

    en kan ik gewoon een normale ventilator erin dumpe op een lage stand en nie te dicht van de plante natuurlijk?


    alvast bedankt


    ________________________
    Last edited by ganjaklapper; 23 June 2009, 20:49. Reden: je moeder

    Leave a comment:

Bezig...