Mijn Homebox S is na een week nog steeds niet geleverd
growtent installeren
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Re: growtent installeren
Mijn Homebox S is na een week nog steeds niet geleverd
.
-
Re: growtent instaleren
ja met die relais heb ik ook wat problemen :p
heeft iemand soms een handig schematje voor de aansluiting van lamp,relais, afzuiging en koolstoffilter ?
mvgLeave a comment:
-
Re: growtent instaleren
uhm , wil niet veel zeggen hoor maar als je aan de verkeerde kant begint van de tent, dan ken je het vergeten , snap best dat mensen het wel is moeilijk vinden met name de elektro , maar als jij ghet zo makkelijk vind , maak dan maar een schets hoe jij een relais aansluit
Leave a comment:
-
Re: growtent instaleren
ik snap nie wrm mense dit een goeie uitleg vinde
het is toch simpel om zoiets op te zette zelf een kind van 8 kan dat kom op we zijn geen kleuters
Leave a comment:
-
Re: growtent instaleren
ik heb een kweekkast zelf gemaakt
breedte: 70cm
hoogte:anderhalf meter
lengte: 3 meter
maar nu wil ik weten hoe ik het goed lichtdicht kan afsluiten want aan de voorkant staat ht helemaal open...
en kan ik gewoon een normale ventilator erin dumpe op een lage stand en nie te dicht van de plante natuurlijk?
alvast bedankt
________________________Leave a comment:

Leave a comment: