Complete kweektent, of niet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • steundheufd
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2014
    • 1234

    #31
    Re: Complete kweektent, of niet?

    pff je hoort wel iets ja maar het is nog stiller dan je ventilator in je tent .
    vind zelfs stiller dan zo en clip on ventilator ofso


    Groeten Steundjee

    Comment

    • Modest
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 1390

      #32
      Re: Complete kweektent, of niet?

      Hangt die box dan uit je tent?
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment

      • steundheufd
        Advanced Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Mar 2014
        • 1234

        #33
        Re: Complete kweektent, of niet?

        ja bij mij hangt hij er in je zou hem ook uit je tent op en schap naast je tent kunnen zetten ofso.
        maar in je tent neemt hij wel wat plaats in vind ik maar dat valt dan wel weer mee hier omdat men tentje 1,2x1,2x2 is .

        Comment

        • Modest
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2010
          • 1390

          #34
          Re: Complete kweektent, of niet?

          Nog kleine vraag:

          Mijn kweekje draait op de elektriciteit van boven.
          Nu, hier brandt enkel nog zo'n 100w constant, voor de rest is er enkel 1 tv die af en toe aanstaat. Daar zit dus geen probleem.

          Echter, op mijn badkamer staat zo'n elektrisch kacheltje dat 2000w gebruikt (het staat er toch zo op). Kan het kwaad als deze even draait (zolang ik in de douche sta) terwijl mijn hok aan is?
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #35
            Re: Complete kweektent, of niet?

            Als het teveel is merk je dat snel, dan vliegt de stop eruit. (in de meterkast, niet in de douche)
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Kwasimodo
              Grower
              Nieuw Lid
              • Jul 2014
              • 688

              #36
              Re: Complete kweektent, of niet?

              Het is een heel eenvoudig rekensommetje.
              Als de groep afgezekerd is op 16 Ampère dan kan die groep maximaal belast worden tot 3680 watt.
              Als het kacheltje van 2000 watt op vol vermogen draait, houd je dus maximaal 1680 watt over voor de andere stroomverbruikers.
              Maar ik zou zeker de lampen niet opstarten als het kacheltje aan staat vanwege de opstartpiek.
              En douchen zonder kachel is toch geen ramp?
              In militaire dienst kon ik tijdens de opleiding alleen warm douchen na het sporten.
              In de barakken waren er alleen douches met koud water en ze waren ook niet verwarmd.
              Het is in ieder geval niet te vergelijken met een warme douche in een onverwarmde ruimte.
              Toch is er niemand dood gegaan, maar comfortabel was het niet.
              Last edited by Kwasimodo; 3 October 2014, 11:34.
              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

              Comment

              • Modest
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2010
                • 1390

                #37
                Re: Complete kweektent, of niet?

                Ik woon hier als man samen met 2 dames, dus de badkamer is hun terrein

                Ik zal idd het kacheltje niet opstarten op de moment dat de lampen aanspringen. 400w lamp + 500m³ softbox + randapparatuur zal ik wel aan zo'n 1000w komen, dus heb ik nog 680w over.
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment

                • Kwasimodo
                  Grower
                  Nieuw Lid
                  • Jul 2014
                  • 688

                  #38
                  Re: Complete kweektent, of niet?

                  Ik woon samen met slechts een dame en die is thuis ook de baas.
                  Last edited by Kwasimodo; 3 October 2014, 15:14.
                  [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                  mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                  Comment

                  • Modest
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2010
                    • 1390

                    #39
                    Re: Complete kweektent, of niet?

                    Vandaag alle spullen aangekregen, door een privékoerier van de growshop, wat een luxe!

                    Binnen een weekje of 2 (beetje druk nu, moet ook nog aarde en zaden halen) begin ik m'n eerste indoor topic hier!
                    Irie , en bedankt!
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment

                    Bezig...