Eigen kast bouwen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • oxinovo
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2013
    • 114

    #31
    Re: Eigen kast bouwen

    Oke thx, dit is mijn eerste binnenkweek.

    Comment

    • oxinovo
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2013
      • 114

      #32
      Re: Eigen kast bouwen



      De dames staan nu zo een 2 cm boven de grond, eerste blad komt er aan. Ik doe voorzichtig met water.

      Eerste wortel komt ook door. Binnenkort o verpotten

      Comment

      • phangngaone
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Apr 2013
        • 375

        #33
        Re: Eigen kast bouwen

        Mooi man, mooi kastje, nu maar wachten op mooie plantjes!!! succes joh!

        Comment

        • oxinovo
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2013
          • 114

          #34
          Re: Eigen kast bouwen



          De dames lijken het naar de zin te hebben.

          Krijgen om de dag 1,5 liter regenwater, moet je dat filteren? Om ongedierte tegen te houden?
          Last edited by oxinovo; 29 December 2014, 08:38. Reden: Foto was dubbel gepost

          Comment

          • steundheufd
            Advanced Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Mar 2014
            • 1234

            #35
            Re: Eigen kast bouwen

            voor geen ph probleempjes op telopen zou ik busje ph- en ph metertje aanschaffen .
            deze zijn er al in budget formaat op ebay en sommige sites voor 10eu , en busje ph - is ook 10 eurokes .
            de ph van regenwater hangt echt af van gebied enz meeste zeggen dat dat ph 5 is ofso , maar als ik mij niet vergis was er vorige keer iemand met regenwater ph 8 .
            maar ieder zijn kweek stijl natuurlijk !

            trouwens wel en heel nice hokje man !
            nog 1 klein tipje misschien ghehehe ik zie daar passieve inlaten , moest je temp nog wat hoog liggen kan dit aan tekleine passieve inlaat liggen .
            je inlaat moet in theorie 3x zo groot zijn als je uitlaat , QnQ poste er nog iets over gisteren .


            nog veel succes met je kweek he man ,

            Groetjes Steundje

            Comment

            • amazing
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 1699

              #36
              Re: Eigen kast bouwen

              - ziet er mooi uit , hoelang staan ze al en op welk lichtschema ?

              Comment

              • oxinovo
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2013
                • 114

                #37
                Re: Eigen kast bouwen

                5 12 zagen ze het licht deze foto is van 25 - 12. Sinds dien staan ze op 12/12.

                Comment

                • Ruben1980
                  Chronic Stoner
                  Lucky Member
                  • May 2014
                  • 191

                  #38
                  Re: Eigen kast bouwen

                  Mooi hokje nice
                  Wihte widow

                  Comment

                  • amazing
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2014
                    • 1699

                    #39
                    Re: Eigen kast bouwen

                    - ik zou het regenwater eerst door een koffiefilter doen.
                    - ik doe het ook en je zal zien dat er stof enzo in je regenwater zit.
                    - en ik zou om de 2-3 dagen 250ml geven per plant , want nu hangen de topjes van je bladeren. (begin overvoeding)

                    Comment

                    • oxinovo
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2013
                      • 114

                      #40
                      Re: Eigen kast bouwen

                      Ik heb het Tot nu toe gedaan, wist niet of ik de enige was

                      Comment

                      • oxinovo
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2013
                        • 114

                        #41
                        Re: Eigen kast bouwen



                        Deze pica is vanavond genomen

                        Comment

                        • bebenod
                          Stoner
                          Member
                          • May 2014
                          • 23

                          #42
                          Re: Eigen kast bouwen

                          Mooi strak hokje!

                          Ik zie dat je helemaal geen folie gebruikt, enkel naakte styro...

                          Verhoogt dit niet het risico op hotspots in de verlichting?

                          Ik dacht mijn wanden te bekleden met aluminium coated bolletjes plastiek, het soort dat verkocht word om achter een radiator te plaatsen.

                          Misschien niet ideaal want uiteindelijk meer gericht om warmte te weerkaatsen, maar zal volgens mij toch zeker geen licht absorberen, en helpen van een mooie egale belichting te verkrijgen...

                          Comment

                          • oxinovo
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2013
                            • 114

                            #43
                            Re: Eigen kast bouwen

                            Thx bebenod.

                            Ik kies er voor om de muren wit te laten. Op de achtermuur zit nu piepschuim, deze kan ik in het voorjaar er af halen als de temperatuur oploopt. Het zit klemvast.

                            Wit reflecteert al het licht, dus beter voor de dames. Radiator folie word mat na verloop van tijd heb ik gelezen hier op het forum, echter zie je het wel veel terug in de kasten. Daarbij komend ben ik van mening dat juist met folie je meer last van hotspots krijgt aangezien je het nooit strak ik de kast kunt krijgen.

                            Comment

                            • oxinovo
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2013
                              • 114

                              #44
                              Re: Eigen kast bouwen

                              Comment

                              • Wietefras
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2013
                                • 4374

                                #45
                                Re: Eigen kast bouwen

                                "Wit" reflecteert wel al het licht, maar helaas maar iets van 70% daarvan. Een reflectie folie reflecteert een stuk meer.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...